Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Strategii de marketing online
Citiți în continuare ce strategii de marketing online puteți utiliza în afacerea dumneavoastră:
1. E-mail
Avantajul marketingului e-mail, pe scurt, este acela că reprezintă comunicarea directă cu utilizatorul produsului sau serviciului (marketing direct). Un alt avantaj atunci când se creează listele de e-mail este și faptul că toți sunt logați, persoanele interesate să primească datele oferite. În plus, listele de e-mail trebuie folosite pentru a menține relații bune cu angajații, clienții, partenerii de afaceri, mass-media.
2. Newsletter, e-books şi alte tehnologii de publicitate online
O dată pe săptămână, lunar sau anual, în funcție de dinamica schimbărilor în companie, este de dorit să trimiteți tuturor utilizatorilor existenți și potențiali ai produselor sau serviciilor un e-mail cu noutăți, precum și partenerilor de afaceri, prin care se informează cei înregistrați pe lista de e-mail privind noutățile în afacerile companiei, felicitări pentru sărbători de stat sau personale.
3. Blog
Blogul reprezintă un termen care se referă la un jurnal personal, scris pe web cu un conținut în ordine cronologică inversă. Termenul blog se leagă de blogosferă - o comunitate de utilizatori online, care participă la crearea blogului, blogger - autorul blogului, apoi blogging – scrierea frecventă a blogului și comentarea altor bloguri. Tot mai mult se vorbește despre influența pe care o deține blogul asupra formării opiniei publice, tocmai prin mass-media clasică, care preia acest conținut, deoarece din mulțimea textelor online, în ultimul timp, este tot mai ușor să găsești cele mai interesante texte. Companiile trebuie să se alăture unuia dintre grupurile interesate și să ofere informații utile privind produsele și serviciile lor.
4. Forum
O poziție importantă în interacțiunea socială o ocupă și forumurile (discuții publice pe anumite teme, prin intermediul internetului) și instant messaging sau chat (caracteristică - schimbul de mesaje în timp real).
5. Optimizarea site-ului web conform cerinţelor browser-ului
Optimizarea site-ului conform cerințelor browser-ului (SEO - Search Engine Optimization) reprezintă aplicarea tehnicilor și tacticilor care permit o poziționare mai bună a paginilor web adecvate în rezultatele căutării pe browser, pentru cuvintele cheie selectate, care descriu cel mai bine produsele și serviciile.
Optimizarea site-ului conform cerințelor browser-ului (SEO - Search Engine Optimization) se întreprinde, în general, în două niveluri în raport cu site-ul web observat - optimizarea site-ului prin corecții pe site și optimizarea site-ului prin organizarea activităților în afara site-ului web observat.
În practică, procesul SEO complet este divizat în trei grupuri diferite de activități:
- Optimizarea site-ului la nivel tehnic, unde se pune accentul pe crearea unei astfel de infrastructuri tehnice a site-ului (poziționarea și configurarea serverului web, analiza și corectarea codului HTML, analiza și corectarea structurii site-ului web, poziționarea actuală a site-ului web), care permite condiții de bază pentru o vizualizare mai bună pe motoarele de căutare.
- Optimizarea site-ului la nivel de conținut, unde activitățile se concentrează asupra modului de creare a conținuturilor în sine în raport cu cele mai actuale cuvinte cheie, prin intermediul cărora utilizatorii ajung pe site.
- Conectarea (linking) site-ului observat cu alte site-uri web, pentru a îmbunătăți, în general, poziționarea site-ului în motoarele de căutare, în baza majorării credibilității site-ului prin recomandarea altor site-uri.
6. Banner
Banner sau Ad (advertising - publicitate) sunt cuvinte care provin din limba engleză pentru o imagine care reprezintă o reclamă pentru un produs sau serviciu și care se află pe o pagină a unui site (termenii Banner și Ad adesea se utilizează precum cuvinte care au aceeași semnificație și este corect să se spună „Banner ad"). Bannerul poate fi staționar sau animat (una sau mai multe imagini într-o singură imagine), cu un text în afara imaginii sau fără text. Publicitatea companiei poate fi întreprinsă prin banner - prin schimb de bannere cu site-uri web prietenoase, afișarea bannerelor pe portalurile care oferă acest serviciu gratuit și afișarea pe site-uri cu compensare.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te