Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Ce face un manager
Managerii lucrează pe funcții manageriale principale și executive în întreprinderi private și de stat, în care creează și implementează politica de afaceri. Mai precis, managementul este o autoritate cu mai multe scopuri care reprezintă procesul de îndeplinire a sarcinilor cu ajutorul altor persoane din orice industrie, în timp ce managerul este persoana care planifică și realizează obiectivele corporative cu ajutorul altor angajați.
Spre deosebire de mituri, managerii vin primii la serviciu și pleacă ultimii. În plus, pe baza jurnalelor scrise de peste 160 de manageri englezi, se poate observa că aceștia lucrează fără întrerupere de la o jumătate de oră până la două zile. De asemenea, ei petrec aproximativ 93% din activitățile zilnice în comunicarea cu clienții și asociații de afaceri. Ce face un manager este să folosească o abordare analitică pentru a depista nevoile consumatorilor, costurile de ofertare, segmentarea pieței, concurența, profitabilitatea și prognozele financiare. În consecință, se așteaptă ca managerii să ia decizii raționale de afaceri.
În principiu, luarea deciziilor raționale se bazează pe o bună diagnosticare a problemelor, pe examinarea celui mai mare număr de soluții alternative, pe analizarea și compararea acestor alternative și pe selectarea celor mai bune soluții ca bază pentru desfășurarea acțiunilor de afaceri. Majoritatea experților consideră că luarea deciziilor raționale de afaceri este cea mai importantă și totodată cea mai dificilă activitate managerială.
Dacă dorința dvs. este să deveniți manager, uitați-vă la programul: Management
Poziția managerială implică un număr mare de sarcini, precum și sarcini de protocol. Managerii din firme mici sunt angajați deocamdată pe niște afaceri de rutină, deoarece multe firme mici nu pot forma un grup de specialiști pentru anumite sarcini. Funcția unui manager implică și colectarea informațiilor importante, iar multe dintre informațiile necesare le sunt disponibile datorită statutului lor. Împreună cu asociații lor, managerii creează strategia de afaceri a companiei, planurile de afaceri, conduc politica companiei și o pun în practică. De asemenea, una dintre sarcinile lor principale este și analiza mediului.
Ce face un manager este să planifice obiectivele și sarcinile care trebuie îndeplinite și realizate, apoi să definească structura organizatorică care poate asigura realizarea acestor obiective. Managerul selectează personalul cu care va lucra pentru îndeplinirea sarcinilor planificate, gestionează întregul proces și controlează fiecare aspect al planului de activitate pentru a realiza cu succes obiectivele de afaceri ale companiei în condițiile actuale și cu resursele disponibile.
Ce se află în descrierea postului unui manager?
Managementul este un cadru de marketing, PR, finanțe, vânzări, organizare de afaceri, muncă în echipă și abilități personale. În consecință, ziua de lucru a unui manager este destul de dinamică și, în funcție de poziția sa (management de top, funcțional sau operațional), sarcinile sale pot include:
- stabilirea obiectivelor strategice prin colectarea informațiilor relevante,
- monitorizarea reglementărilor juridice și responsabilitatea pentru implementarea lor,
- adaptarea strategiei de afaceri a companiei la condițiile de piață,
- formarea de noi standarde și proceduri operaționale,
- elaborarea bugetului proiectului și justificarea afacerii,
- implementarea planului de activitate și atingerea unor obiective predeterminate,
- managementul resurselor umane pentru realizarea efectivă și eficientă a obiectivelor,
- gestionarea activităților de zi cu zi, motivarea și dezvoltarea echipei,
- coordonarea implementării sarcinilor,
- corectarea neregularităților în timpul implementării,
- controlul rezultatelor activităților și a implementării planului de activitate,
- colectarea de feedback de la clienți și cercetarea pieței,
- crearea și îmbunătățirea brandului companiei,
- asigurarea respectării regulilor și a procedurilor companiei,
- recomandarea și propunerea de avansare a managerilor pe funcții mai mari,
- monitorizarea evenimentelor curente și a afacerilor concurenței,
- pregătirea și transmiterea rapoartelor de activitate.
Care sunt calitățile dorite pe care un manager ar trebui să le aibă?
Un manager ar trebui să fie organizat, determinat, inteligent, competent. Ar trebui să aibă abilități interpersonale și capacitatea de a motiva asociații. Inovația și creativitatea sunt, de asemenea, calități care disting managerii, dacă într-adevăr doresc să aibă succes în ceea ce fac.
Educația în funcție de schimbările de piață
Programul este special conceput pentru liderii actuali și cei în devenire, pregătiți să răspundă tuturor provocărilor afacerilor moderne, să obțină și să mențină un avantaj competitiv. În timpul școlarizării la această secție veți obține cunoștințe teoretice și practice, precum și o înțelegere de ansamblu în ce privește natura vocației de manager.
Veți dobândi nu doar cunoștințe strategice și operaționale, ci veți învăța și cum să aplicați tehnici științifice pentru a lua decizii profitabile, cum ar fi optimizarea și simularea, modelele pentru identificarea alegerilor, formalizarea concesiunilor și specificarea constrângerilor. După finalizarea programului veți obține certificatul Cambridge International, care vă va oferi oportunități de afaceri bune, o autoritate mai mare și câștiguri mult mai mari.
Abilităţi şi cunoştinţe pe care le veţi asimila absolvind programul de Management sunt:
- abilităţi de vorbire publică
- abilităţi de orator
- abilităţi de leadership
- abilităţi de management a timpului
- abilităţi de luare a deciziilor
- abilităţi de negociere
- abilităţi de întocmire a unui plan de afaceri
- abilităţi de management a resurselor umane în cadrul unei firme
- abilităţi de marketing şi procesul de vânzări
- abilităţi de gestionare a cunoştinţelor angajaţilor
- abilităţi de planificare şi de organizare a carierei
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te