Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Ce face un manager de marketing?
Managerul de marketing – descrierea postului de muncă
Managerul de marketing desfăşoară o serie de activităţi promoţionale prin care încearcă să imprime produsul sau serviciul în conştiinţa consumatorilor. Obiectivul principal al acestui post de muncă este să creeze o imagine pozitivă a produsului sau serviciului şi să înregistreze o creştere a vânzărilor. El este cel care planifică, direcţionează şi coordonează promovarea produselor sau a serviciilor în toate domeniile cu ajutorul tuturor resurselor pe care le are la dispoziție.
Un manager de marketing poate fi specializat în diferite domenii de afaceri. Fie că este vorba de farmacie, medicină, construcţii, tehnologie sau turism, este foarte important ca el să cunoască produsele sau serviciile companiei în care este angajat. Are posibilitatea să aleagă domeniul care i se potrivește cel mai mult.
Managerul de marketing este responsabil pentru cercetarea pieţei, dezvoltarea şi promovarea produselor, dar în mod special este responsabil pentru conceperea şi realizarea unor campanii de marketing de succes.
Trebuie să știe cum să ajungă la client, dar şi cum să îl păstreze!
Călătoriile sunt o parte componentă a jobului managerului de marketing. Deseori, acesta vizitează clienţii, merge la întâlniri, expoziţii şi prezentări.
Ce abilităţi şi interese caracterizează un manager de marketing?
✓ Bune abilităţi verbale şi de scriere,
✓ Un simţ bun pentru evaluarea condiţiilor de pe piaţă şi a nevoilor consumatorilor şi clienţilor,
✓ Bune abilităţi organizaţionale,
✓ Capacitatea de a lucra în echipă şi de a conduce echipa,
✓ Capacitatea de a delega şi motiva ceilalţi angajaţi,
✓ Creativitate, energie şi entuziasm în conceperea şi implementarea campaniilor,
✓ Încredere în propriile propuneri sau în evaluarea ideilor,
✓ Cunoaşterea mai multor limbi străine,
✓ Dorință de perfecţionare continuă.
Vreți să deveniţi manager de marketing? Iată ce puteţi obţine dacă frecventaţi cursurile din cadrul departamentului Marketing şi managementul marketingului
Ce face managerul de marketing?
- Sarcinile şi responsabilităţile cărora se va dedica managerul de marketing sunt diverse.
- stabilește obiectivele de marketing,
- selectează şi aplică cele mai de succes strategii şi tactici de marketing,
- stabilește resursele şi formele de promovare,
- aplică programele și
planurile de marketing, - investighează şi analizează,
- monitorizează factorii financiari şi tehnologici care afectează oportunitățile de pe piaţă,
- planifică şi aplică activităţile şi campaniile de marketing.
În marketing este foarte important cum planifică şi monitorizează managerii publicitatea şi promoţiile, cum comunică cu agenţiile, autorii şi artiştii. Misiunea lor este să facă recomandări cu privire la strategia de formare a preţurilor, să efectueze controale efective ale rezultatelor de marketing şi să evalueze reacţiile pe piață.
În final, managerii de marketing recomandă şi propun modificări, pregătesc şi depun rapoarte despre activităţile de marketing.
Viitorul managerilor de marketing
Managerul de marketing trebuie să se perfecţioneze în continuu și să urmărească tendinţele din ramura în care activează, dar şi din alte domenii.
Dacă creează relaţii de succes cu clienţii, partenerii şi mass-media, va şti cum să transforme acest avantaj în profit pentru companie, dar şi pentru el însuşi.
Fiecare companie se străduiește să câștige cât mai mult și prin urmare, să angajeze personal care să contribuie la acest obiectiv. Managerii de marketing de specialitate și de succes sunt exact acel tip de persoană care lansează afluenţa financiară în orice organizație.
Pentru ca toate aceste procese să fie realizate pe deplin, directorii de marketing sunt cei care conduc întreaga afacere de marketing, ţin sub control şi coordonează activitatea tuturor managerilor de marketing.
Dacă sunteți începător în acest domeniu și doriți să învăţaţi ce este marketingul și cum să atrageți și să păstrați numărul maxim de clienți, la programul Marketing și Managementul marketingului, în doar un an, puteți dobândi abilități și cunoștințe profesionale.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te