Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Ce obţineţi prin şcolarizarea la BusinessAcademy?
BusinessAcademy vă asigură abilităţi, resurse şi cunoştinţe în afaceri, care sunt aplicabile şi rentabile imediat.
În această privinţă, există 14 motive pentru care şcolarizarea la BusinessAcademy este o alegere excelentă pentru cineva care se află în poziţia dumneavoastră.
1. Obţinerea unor cunoştinţe care pot fi valorificate rapid
BusinessAcademy vă oferă posibilitatea de a obţine abilităţi de afaceri pe care le veţi putea aplica şi valorifica imediat.
Echipa de peste 30 de profesori cu care veți colabora la BusinessAcademy este alcătuită din directori de companii, experţi şi specialişti în domeniu, cu multe succese în afaceri. De exemplu, unul dintre grupurile de experţi de la BusinessAcademy a înregistrat peste zeci de mii de ore de consultanţă în ceea ce priveşte creşterea profitului unor companii cunoscute.
Vă aducem la cunoştinţă acest lucru, deoarece şcolarizarea în cadrul BusinessAcademy se bazează pe utilizarea reală şi profitabilă a competenţelor de afaceri.
Printre companiile şi instituţiile care au apelat la serviciile experţilor noştri se numără Volksbank, Europrojekt, Fidelinka, ComTrade, majoritatea facultăţilor naţionale, inclusiv facultatea de Economie, Arhitectură, Medicină, Drept, Agricultură, patru instituţii și ministere guvernamentale sau companii multinaționale, precum L’Оreal, Pepsi, Porsche, Siemens și mulți alții.
De aceea, o astfel de formare profesională vă oferă ocazia de a prelua tehnici şi competenţe reale din domeniul afacerilor contemporane. Profesorii, consultanţii şi experţii noştri le folosesc personal, iar experienţa lor profesională o împărtăşesc cu dumneavoastră, zilnic.
2. Dobândirea unor titluri oficiale, pentru o carieră mult mai bine remunerată
Programul BusinessAcademy este autorizat oficial de către Departamentul de Examinare Internaţională al Universităţii Cambridge. La finalul şcolarizării, puteţi obţine Cambridge International A&AS level Business, una din cele mai apreciate diplome de afaceri, care necesită doar un singur an de studiu.
Acest titlu de expert vă garantează aptitudini pentru gestionarea proiectelor de afaceri, controlul sectoarelor cheie ale companiei, crearea noilor centre de profit, într-un cuvânt - asigurarea propriului dumneavoastră profit. Singura condiţie este ca dumneavoastră să fiţi pregătiţi să acceptaţi această provocare.
Succesele foştilor cursanţi au confirmat că aceste cunoştinţe oficiale oferă o mai mare libertate în ceea ce priveşte alegerea locului de muncă. De exemplu: avem un cursant care a terminat departamentul de Management şi prin intermediul acestuia şi-a asigurat avansarea în funcţia de director al băncii Raiffeisen. Sau, avem directori de companii care îşi aplică noile cunoştinţe pentru obţinerea unui câştig mai mare, prin conducerea propriei afaceri.
Printre cursanţii BusinessAcademy se numără directori şi angajaţi ai companiilor precum Avon, Pfizer, Carlsberg, ComTrade, Aeroportul Nikola Tesla, Forma Ideale, Tetrapak, Desk, Delta Motors, directori şi angajaţi din companii mici şi mijlocii, ambasade, instituţii publice. Toţi aceştia sunt oameni ambiţioşi care s-au aflat în căutarea unui loc de muncă mult mai bun.
3. Condiţii tehnice pentru studiul în clasă sau la distanţă, în conformitate cu standardele grupului celor cinci universităţi de top pe plan mondial
La BusinesAcademy, puteţi studia în mod tradiţional sau la distanţă. Dacă alegeţi studiul la distanţă, cursurile le puteţi parcurge de acasă sau de la seviciu, având garanţia menţinerii unui înalt nivel de pregătire pe tot parcursul procesului de studiu.
Vă este disponibilă tehnologia e-learning care îndeplineşte standardele de calitate educaţională impuse de grupul celor cinci universităţi de top la nivel mondial. Drept rezultat, puteţi, prin intermediul Internetului, să ascultaţi prelegerile, să citiţi materialele, să efectuaţi testele şi sarcinile de lucru, să lucraţi cu profesorii şi cu consultanţii, ca şi cum v-aţi afla într-o sală de clasă.
Mulţi cursanţi din România, dar şi din ţările din regiune, precum Republica Moldova, Serbia, Muntenegru, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Macedonia, au terminat deja şcolarizarea la BusinessAcademy, optând pentru varianta de studiu online. De asemenea, mai avem cursanţi şi din America, China, Elveţia, Suedia, Irlanda, Austria, Polonia, Africa de Sud etc.
Prima impresie pozitivă pe care o au cursanţii care participă la cursurile în varianta tradiţională este dotarea tehnică a sălilor de curs de care dispune BusinessAcademy.
Fiecare cursant are acces individual la software-uri licenţiate, indispensabile pentru lucru.
Desigur, fiecare loc din sala de curs are rezervat câte un laptop. Pentru predare se folosesc videproiectoare şi instrumente moderne pentru buna desfăşurare a cursurilor.
Sălile sunt concepute conform standardelor Universităţii Cambridge, cu scopul de a asigura atmosfera corespunzătoare pentru o învăţare eficientă.
4. Aveţi acces la resurse pentru avansarea în carieră
Nu vrem să ne limităm doar la predarea unor simple cunoştinţe şi competenţe.
Scopul nostru este să aveţi câştiguri mai mari. Acesta este cel mai bun mod de a avea satisfacţii în urma aplicării a ceea ce ştiţi şi puteţi să faceţi. Satisfacţia încheierii unui contract important, autoritatea obţinută în urma deschiderii unor noi canale de vânzare şi atragerea de noi clienţi şi cumpărători, oferirea celui mai bun sfat oamenilor cu care lucraţi, toate acestea sunt cele mai mari reuşite, atunci când succesele pe care le obţineţi nu sunt rezultatul unor circumstanţe norocoase.
Într-un cuvânt, satisfacţia pe care o aveţi atunci când ştiţi că aveţi controlul deplin asupra câştigurilor obţinute în urma afacerilor pe care le derulaţi.
Pentru a vă ajuta, şcolarizarea la BusinessAcademy vă oferă accesul la toate resursele noastre profesionale.
De la pregătirea continuă a abilităţilor de prezentare, negociere şi conducere, până la analiza unor proiecte reale care să vă ajute să vă nuanţaţi perspectiva asupra proceselor de afaceri, sau până la utilizarea canalelor noastre comerciale pentru a ajunge la companiile în care aţi vrea să lucraţi sau cu care aţi vrea să colaboraţi, toate acestea au scopul de a vă pregăti cât mai bine pentru continuarea carierei.
De fapt, acesta este unul din motivele cheie pentru care şcolarizarea la BusinessAcademy este atât de practică. Nu obţineţi doar competenţe şi cunoştinţe, ci şi instrumentele necesare care să vă ajute să scoateţi în evidenţă ceea ce ştiţi şi puteţi să faceţi. Este păcat să fie altfel şi ca cineva cu mai puţine cunoştinţe şi abilităţi să treacă în faţa dumneavoastră, doar pentru că este mai îndrăzneţ.
5. Credem că ne punem întrebarea corectă
Întrebarea pe care ne-o adresăm în momentul selecţiei profesorilor şi a profesioniştilor cu care colaborăm, dar şi atunci când creăm planurile şi programele de studiu este următoarea: „Ce trebuie să facem astfel încât cursanţii noştri să obţină cele mai mari satisfacţii profesionale după finalizarea cursurilor în cadrul BusinessAcademy?“
Această simplă întrebare este cea care ne ajută să depăşim eventualele incertitudini şi dileme, dar şi cea care influenţează modalitatea de predare şi de lucru cu cursanţii.
De exemplu, nici cel mai bun program nu va fi bine asimilat, dacă profesorul este plictisitor. De aceea, profesorii de la BusinessAcademy, în afară de vasta experienţă pe care o au în domeniile lor, ştiu de asemenea cum să aplice modalităţile moderne de predare şi de lucru cu cursanţii. Suntem conştienţi că atunci când învăţarea nu este distractivă şi interesantă, cunoştinţele sunt mult mai greu de asimilat.
În ceea ce priveşte planul şi programa de studiu, prioritatea ce stă la baza alegerii materiilor care vor fi parcurse este gradul de aplicabilitate practică şi de valorificare ulterioară a acestora. Competenţele de afaceri sunt multe, dar nu toate sunt la fel de importante.
De exemplu, suntem conştienţi că în momentul în care trebuie să prezentăm cuiva o idee, un plan, un produs sau un punct de vedere, nu contează valoarea propriu-zisă a ceea ce doriţi să expuneţi, ci capacitatea de a transmite viziunea dumneavoastră tuturor persoanelor implicate. Doar astfel vă veţi îmbunătăţi şansele de a trece la pasul următor. De aceea, programele BusinessAcademy includ şi cursuri ce au ca obiectiv principal însuşirea aptitudinilor de convingere şi transmitere eficientă a ideilor.
Aceasta este doar o mică parte din gama variată de resurse pe care le puteţi obţine în vederea continuării carierei dumneavoastră în afaceri.
Toate acestea nu ar fi posibile dacă nu ne-am ghida zi de zi după întrebarea: „Ce trebuie să facem astfel încât cursanţii noştri să obţină cele mai mari satisfacţii profesionale după finalizarea cursurilor în cadrul BusinessAcademy?“
6. Competenţe de patru ani în doisprezece luni sau mai puţin
Programul BusinessAcademy este intensiv.
În două semestre, veţi acumula mai multe competenţe şi cunoştinţe din domeniul afacerilor, decât aţi face-o în trei sau patru ani de facultate.
Datorită acestui mod de abordare a cunoştinţelor specializate, şcolarizarea este posibilă atât pentru cursanţii care nu au nicio pregătire, cât şi pentru cei care au deja experienţă în domeniu.
Cursanţii noştri demonstrează acest lucru - avem directori de companii, directori de vânzări şi marketing, directori de finanţe, ingineri, comercianţi, economişti şi analişti, dar şi persoane care vor şă-şi schimbe cariera, să înveţe lucruri noi pe care să le poată aplica rapid şi ale căror rezultate să fie vizibile imediat. Cum se poate accelera învăţarea?
Există o explicaţie destul de simplă: pentru acumularea de noi competenţe folosim procesul „Arhitectura cunoştinţelor“, care foloseşte în mod corect toate mediile disponibile pentru studiu. Rezultatul este preluarea mai rapidă a noilor informaţii. Aceasta nu înseamnă că nu trebuie să învăţaţi, ci că în maxim 12 luni veţi putea să vă însuşiţi competenţe pentru care înainte era nevoie de trei sau patru ani.
7. Profesori, profesionişti şi consultanţi cu succese reale în domeniile lor, pregătiţi să le împărtăşească cu dumneavoastră
Echipa nostră este formată din directori de companii, experţi şi specialişti în domeniu, cu multe succese în afaceri. De exemplu, unul dintre grupurile de experţi de la BusinessAcademy a înregistrat peste zeci de mii de ore de consultanţă în ceea ce priveşte creşterea profitului unor companii cunoscute.
Printre profesori se află şi doctori în ştiinţe economice.
Toată această experienţă demonstrată o împărţim cu dumneavoastră. Dacă analizaţi primii paşi făcuţi în carieră de mulţi dintre profesioniştii de succes de astăzi, veţi vedea că de cele mai multe ori, au avut privilegiul să înveţe de la oameni care aveau deja succese în domeniile respective.
Un număr mare de companii şi instituţii au apelat la serviciile experţilor noştri, iar printre acestea se numără Volksbank, Europrojekt, Fidelinka, ComTrade, majoritatea facultăţilor naţionale, inclusiv facultatea de Economie, Arhitectură, Medicină, Drept, Agricultură, patru instituţii și ministere guvernamentale sau companii multinaționale, precum L’Оreal, Pepsi, Porsche, Siemens și mulți alții.
Folosiţi-vă de aceste persoane.
8. Perfecţionare de fiecare dată când aveţi nevoie
De fiecare dată când vă schimbaţi ocupaţia şi aveţi nevoie să vă îmbunătăţiţi competenţele, la BusinessAccademy puteţi finaliza cursul din noul domeniul în care treceţi, puteţi dobândi cunoştinţele concrete de care aveţi nevoie şi să vă pregătiţi pentru a îndeplini cu succes noile atribuţii. Toate acestea le aveţi la dispoziţie gratuit, de câte ori doriţi, pe tot parcursul vieţii.
Studiile arată că aparţinem unei generaţii de angajaţi care, pe parcursul vieţii de muncă, ar trebui să schimbe cel puţin 6 ocupaţii. Datorită Programului Lifelong Learning de la BusinessAcademy, acum puteţi trece mult mai uşor de la un domeniu profesional la altul. De fiecare dată când aveţi nevoie de perfecţionare, puteţi reveni, puteţi solicita un anumit curs din domeniul în care doriţi să vă îmbunătăţiţi cunoştinţele şi, într-o perioadă foarte scurtă de timp, să vă pregătiţi pentru noul loc de muncă.
Aveţi la dispoziţie o bază cu câteva mii de cursuri din toate domeniile de afaceri şi tehnologiile informaţionale contemporane. Astfel, obţineţi şcolarizare pe viaţă în valoare de câteva zeci de mii de euro, la preţul unui singur program cu durata de 1 an.
9. Un supliment important la certificatul BusinessAcademy - toate competenţele dumneavoastră într-un singur loc
Alături de certificatul BusinessAcademy, pe care îl obţineţi după finalizarea cu succes a şcolarizării, puteți obţine şi un document suplimentar care menţionează în detaliu toate cursurile finalizate la BusinessAcademy. Dacă doriţi, alături de acest document, puteţi obţine şi procentul pe care l-aţi realizat la fiecare materie.
Acest document important reprezintă dovada tuturor cunoştinţelor şi a abilităţilor asimilate în timpul şcolarizării, fiind extrem de util pentru potenţialii angajatori care astfel vor descoperi cu uşurinţă ce anume ştiţi să faceţi.
Aşadar, dacă aţi excelat în conducerea sau managerierea echipelor, viitorul dumneavoastră angajator va şti imediat că sunteţi persoana potrivită pentru funcţia de team leader în sectorul său. De asemenea, dacă rezultatele dumneavoastră la materiile Recrutarea resurselor umane şi Psihologia personalităţii au fost bune, îi va fi clar că sunteţi o alegere bună pentru poziţia de HR Manager în compania sa.
Cu acest supliment, veţi deţine confirmarea clară că într-adevăr sunteţi calificat/ă pentru locul de muncă la care concuraţi, iar potenţialul angajator va vedea imediat la ce vă pricepeţi cel mai bine şi care sunt atribuţiile pe care vi le poate încredinţa. Pe scurt, acesta îi va oferi viitorului dumneavoastră angajator răspunsul la întrebarea: De ce ar trebui să vă angajeze şi de ce sunteţi tocmai dumneavoastră persoana potrivită pentru acel post?
10. Planul de afaceri + priceperea de a-l elabora
În timpul şcolarizării la BusinessAcademy, veţi lucra la dezvoltarea propriului plan de afaceri, pe baza ideii la care v-aţi gândit şi pe care v-aţi propus-o. Dacă doriţi ca, imediat după finalizarea şcolarizării sau oricând altcândva, să vă apucaţi de antreprenoriat sau să vă începeţi propria afacere, atunci vă puteţi însuşi toate premisele din timp.
În afara faptului vă veţi dobândi cunoştinţe teoretice importante despre cum se face un plan de afaceri, tot timpul veţi avea suportul deplin al profesorilor, sub formă de indicaţii şi de sfaturi, cu ajutorul cărora vă veţi dezvolta propriul plan de afaceri.
Astfel, la finalul şcolarizării veţi avea un plan de afaceri complet, cu care veţi putea să vă începeţi propria afacere şi să solicitaţi diferite mijloace de finanţare a propriei idei.
Mulţi plătesc sume mari pentru realizarea unui plan de afaceri bun, iar pregătirile pentru scrierea unui plan de afaceri durează câteva luni şi costă cel puţin 300 EUR. În cadrul şcolarizării la BusinessAcademy, dumneavoastră veţi învăţa cum să-l elaboraţi şi să obţineţi produsul finit. Chiar dacă nu vă gândiţi la iniţierea propriei afaceri, veţi şti foarte uşor să vă remuneraţi propriile abilităţi, creând planuri de afaceri pentru alţi antreprenori şi companii.
11. Ajutor în studiu, oricând aveţi nevoie
Asimilarea celor mai moderne abilități de afaceri necesită o abordare corectă a studiului și o organizare excelentă a timpului. Acest lucru nu este întotdeauna simplu, iar opririle pot duce la note slabe, scăderea motivației, stres etc. Consilier pentru ajutor în studiu.
Dacă pe parcursul școlarizării la BusinessAcademy veţi întâmpina probleme privind asimilarea materiei, vă puteţi adresa în orice moment Consilierului pentru ajutor în studiu, care vă va oferi suport dacă veți întâmpina orice fel de greutăți pe perioada școlarizării.
Chiar și dacă nu aveți probleme cu asimilarea materiei, consilierul vă poate ajuta să dezvoltați un stil unic de învățare, să exersați concentrarea, focusul și atenția. Astfel, veți obține rezultate de excepție și veți asimila cunoștințe noi care vă vor fi de mare ajutor în cariera care urmează.
12. 50 de vouchere la seminare de specialitate pentru a deveni cel mai bun candidat pe piaţa muncii
În cadrul BusinessAcademy, există Centrul pentru Dezvoltarea Carierei, care vă ajută să luaţi cele mai bune şi mai profitabile decizii privind cariera dumneavoastră. Acesta vă oferă posibilitatea de a intra în contact cu cei mai buni angajatori, de a vă îmbunătăţi CV-ul şi de a vă perfecţiona. Serviciile Centrului sunt gratuite pentru cursanţi şi includ resurse, programe speciale, seminare şi sfaturi individuale pe tema dezvoltării carierei, precum şi asistenţa privind asigurarea practicii de specialitate şi angajarea.
De câteva ori pe lună, CCD organizează în zilele de sâmbătă seminare susţinute de cei mai buni profesionişti din domeniul îmbunătăţirii abilităţilor personale şi profesionale. Prin exemple interesante din practică, aceştia vă vor transmite cunoştinţele care vă vor ajuta în mediul de afaceri şi vă vor oferi sfaturi pentru succesul în carieră. Alături de şcolarizarea la BusinessAcademy, obţineţi şi pachetul cu vouchere pentru 50 de seminare CCD, pe care le puteţi folosi de câte ori doriţi, în următorii 5 ani de la începutul şcolarizării.
Dacă deja ştiţi unde aţi vrea să lucraţi şi cu ce companie să colaboraţi, CCD deţine o mare reţea de parteneri cu care vă poate face legătura. Una dintre modalităţile de a intra în contact direct cu cei mai doriţi angajatori sunt şi numeroasele târguri de locuri de muncă din regiune, la care participăm.
Pe lângă toate acestea, aveţi la dispoziţie şi servicii de orientare profesională, precum şi un şir de workshop-uri interactive pentru căutarea unui loc de muncă, care vă vor ajuta să scrieţi un CV foarte bun, să vă pregătiţi pentru interviu, să reduceţi emoţiile şi să vă prezentaţi cu încredere.
13. Aplicaţie mobilă unică BusinessAcademy pentru învăţare la distanţă
Cursanţii BusinessAcademy au ocazia de a experimenta ceva complet revoluţionar şi unic în ţară în domeniul educaţiei – învățarea şi urmărirea cursurilor cu ajutorul aplicaţiilor Android şi iOS BusinessAcademy.
Aplicaţia mobilă gratuită BusinessAcademy vă oferă accesul la platforma e-Learning unică pentru studiu la distanţă, prin telefon sau tabletă.
Cu ajutorul aplicaţiei BusinessAcademy puteţi urmări prelegeri live, gestiona materiale pentru studiu, rezolva teste, comunica cu profesorii şi organiza sarcinile cu ajutorul telefonului mobil sau al tabletei. Oriunde v-aţi afla – într-un mijloc de transport, cafenea, parc sau pe stradă, materialele pentru studiu vă sunt la îndemână. La o simplă atingere.
14. Cursuri opționale de limbă engleză și germană – îmbunătățiți-vă cunoștințele
Cunoașterea limbilor străine în mediul de afaceri modern a devenit o necesitate. Este foarte important pentru toți oamenii de afaceri care își extind munca la nivel internațional sau colaborează cu străinii.
De aceea, pe lângă faptul că dobândiți cunoștințe și abilități pentru cele mai bine plătite joburi din zilele noastre, la BusinessAcademy obțineți și posibilitatea de a vă perfecționa cunoștințele de limba engleză și germană complet gratuit.
Limba engleză se poate învăța până la nivelul C1, iar la cursurile de limbă germană puteți asimila nivelurile A1, A2, B1, B2 și C1, ceea ce este suficient dacă vreți să vă angajați în Germania.
După completarea cu succes a acestor cursuri, vă puteți înscrie și pentru emiterea certificatului LINK pentru limba engleză sau germană, în condiții autorizate.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te