De ce este important să aveţi un certificat recunoscut

Deşi majoritatea carierelor din domeniul comunicării, managementului şi al industriei IT sunt profitabile şi duc rapid spre succes, puteţi avansa şi mai repede, dacă aveţi în posesie un certificat adecvat. De fapt, deseori vă puteţi asigura mărirea salariului cu 20% sau mai mult, odată ce deveniţi expert certificat.

Care sunt beneficiile certificării?

Companiile cer ca experţii lor să fie calificaţi, pentru a putea estima abilităţile lor, dar şi pentru a putea garanta că ei îşi pot îndeplini sarcinile cu succes. Pe scurt, certificarea va ajuta un expert să obţină un loc de muncă şi să rămână competitiv în ceea ce acum este un mediu extrem de solicitant.

Dat fiind faptul că schimbările în mediul de afaceri contemporan sunt aproape zilnice, iar un personal calitativ şi pregătit pentru perfecţionarea şi adaptarea la modificări este foarte greu de găsit, un interes strategic pentru orice companie este să investească în educaţia oamenilor săi.
De aceea, BusinessAcademy oferă pregătire conform celor mai moderne principii şi în domenii cheie ale afacerilor moderne: management, marketing, vânzări, resurse umane etc.

Certificarea angajaţilor ajută la:
  • stabilirea obiectivă a nivelului de cunoştinţe şi de abilităţi în momentul angajării noului personal
  • introducerea standardelor în afacerile de zi cu zi
  • dovada că organizaţia investeşte în resurse umane
  • stimularea dezvoltării angajaţilor
  • sporirea satisfacţiei angajaţilor

Un supliment important la certificatul BusinessAcademy - toate competenţele dumneavoastră într-un singur loc

Alături de certificatul BusinessAcademy, pe care îl obţineţi după finalizarea cu succes a şcolarizării, veţi obţine şi un document suplimentar care menţionează în detaliu toate cursurile finalizate la BusinessAcademy. Dacă doriţi, alături de acest document, puteţi obţine şi procentul pe care l-aţi realizat la fiecare materie.

Acest document important reprezintă dovada tuturor cunoştinţelor şi a abilităţilor asimilate în timpul şcolarizării, fiind extrem de util pentru potenţialii angajatori care astfel vor descoperi cu uşurinţă ce anume ştiţi să faceţi.

Aşadar, dacă aţi excelat în conducerea sau managerierea echipelor, viitorul dumneavoastră angajator va şti imediat că sunteţi persoana potrivită pentru funcţia de team leader în sectorul său. De asemenea, dacă rezultatele dumneavoastră la materiile Recrutarea resurselor umane şi Psihologia personalităţii au fost bune, îi va fi clar că sunteţi o alegere bună pentru poziţia de HR Manager în compania sa. 

Cu acest supliment, veţi deţine confirmarea clară că într-adevăr sunteţi calificat/ă pentru locul de muncă la care concuraţi, iar potenţialul angajator va vedea imediat la ce vă pricepeţi cel mai bine şi care sunt atribuţiile pe care vi le poate încredinţa. Pe scurt, acesta îi va oferi viitorului dumneavoastră angajator răspunsul la întrebarea: De ce ar trebui să vă angajeze şi de ce sunteţi tocmai dumneavoastrăi persoana potrivită pentru acel post?

 

Cifrele nu mint - certificatul aduce succes pe piaţă

Abilitatea managerilor contemporani de a anticipa tendinţele şi dinamica pieţei, precum şi modificările preferinţelor şi aşteptărilor consumatorilor în acord cu noile tehnologii şi posibilităţile pe care le oferă acestea, determină succesul lor şi al întreprinderilor acestora. Cel care ratează “ultimul tren” în economia digitală va ieşi de pe piaţă în scurt timp. 

O modalitate de a continua dezvoltarea în acord cu cerinţele epocii moderne este certificarea profesioniştilor existenţi în mediul de afaceri. În acest fel, prin costuri minime, sunt satisfăcute nevoile din cadrul firmei şi se stabilesc standardele.
 
Experienţele companiilor cu cel puţin 25% de angajaţi certificaţi indică:

  •  creştere cu 15% a utilizării timpului şi a bugetului la dezvoltarea proiectelor,
  •  scădere cu 18% a “timpilor morţi” în muncă,
  •  creştere cu 14% a satisfacţiei consumatorilor.

De aceea, dacă nu aveţi încredere în cuvinte, aveţi încredere în cifrele care arată în mod clar că certificatul asigură nu numai supravieţuirea, ci şi succesul pe piaţă al indivizilor şi al organizaţiilor din toate domeniile de afaceri.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te