Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Echipa de Profesori. Îndrumătorii tăi spre o carieră de succes
Profesorii de la BusinessAcademy au două caracteristici importante: sunt experţi în domeniul lor de afaceri şi ştiu cum să vă transmită cunoştinţele pe care le posedă. Aceste persoane sunt pregătite să vă împărtăşească experienţa lor în management, marketing şi vânzări, finanţe, managementul resurselor umane şi să vă ajute să dobândiți trăsăturile de personalitate ale unui lider puternic.
Mai mult, sunt pregătiţi să vă arate cum să asimilaţi noile cunoştinţe.
Daniel ChivuDaniel a acumulat peste 10 ani de experiență în consultantă managerială, raportare macroeconomică, gestiunea relațiilor cu actori implicați în toate nivelurile organizaționale. Cu expunere la varii medii de afaceri și din diverse roluri, el s-a remarcat precum un trainer profesionist pasionat de business development, unde interacțiunea cu oamenii și alinierea limbajului în funcție de audientă sunt provocările oricărei zilei obișnuite. Motto - Zâmbește și trăiește-ți visele...acum! |
Corina NeaguCu un prim loc de muncă la 16 ani, cu peste 20 de ani în resurse umane, o pasiune pentru oameni și o carieră bazată pe integritate, onestitate, curaj și ambiție, acoperind multe roluri de conducere, Corina Neagu a fondat Dare (Development Advice & Resources) în 2016, fiind cu adevărat conștientă că poate aduce valoare multor oameni și multor companii prin ceea ce face cel mai bine: descoperind potențialul în oameni și făcându-l să funcționeze pentru a-și atinge obiectivele. Lucrul cu oamenii din întreaga lume (susține workshop-uri de resurse umane și management în Asia din 2015 și este profesor de business și HR la LINK Academy din București) este uimitor, prin urmare își propune să ofere excelență în tot ceea ce face: recrutare, proiectare organizațională și dezvoltare, formare, centre de evaluare, coaching și consultanță în resurse umane. De asemenea, scrie pentru diferite publicații online, este formator și evaluator autorizat și partener a două companii ale căror instrumente le folosește în procesele de design și dezvoltare organizațională, recrutare, centre de evaluare etc. Îi place foarte mult fiecare zi din viața ei, fiind pe deplin susținută de familie, și crede că misiunea ei este să facă bine, să contribuie la schimbările pozitive din viața oamenilor și să readucă umanul în „resursele umane”. În 2020 și-a descoperit pasiunea pentru bun și frumos și a fondat Sweets & Spices, compania care-ți aduce fericire la pachet (cadouri personalizate, produse de cofetărie, patiserie, organizare evenimente etc.). |
Alexandra Badea MicuFondator al Talent Center International, a oferit de 6 ani consultanță în afaceri pentru companii. Cofondator al She is Mom, dedicat femeilor, cofondator al Agritech Center,mentor a peste 2000 de studenți IT în programe de mentorat online și offline dedicate companiilor, trainer de soft skills, a oferit peste 1100 de workshopuri și traininguri, consultant DigitalBranding, executive search. ”Superputerile” ei sunt: entuziasm, energie, echitate, antreprenoriat. Cel mai mare vis pe care îl are este să creeze o lume minunată pentru antreprenori. |
Monica Eftimiu
|
Andrei Popescu
În calitate de Head of Risk și Permanent Control al BNP Paribas Leasing Solutions România, a acoperit arii precum Underwriting, Credit și Operațional Risk Management, Asset Management sau Permanent Control. De foarte scurt timp activează ca Head of Agribusiness în Direcția Large Corporates al OTP Bank România, unde este responsabil, printre altele, de analiza financiară, elaborarea unor noi produse de creditare, validarea procedurilor ș.a. |
Carmen BulăuCarmen este o profesionistă în domeniul managementului financiar, cu o experiență de peste 12 ani în activitățile de Trezorerie, Credit și Bugetare. În calitate de Director Financiar la Sidma România SRL, ea supervizează activitatea zilnică a Contabilității, a Trezoreriei, a Controlului de Credit și Facturării. Este responsabilă de crearea și implementarea procedurilor de credit, achiziții, contabilitate, colaborarea cu auditorii interni și externi, negocierea contractelor bancare de împrumut, a garanțiilor bancare, asigurări, bugete, raportare intragrup. Pe lângă experiența sa practică, Carmen este responsabilă de pregătirea profesională a personalului implicat în activitatea Departamentului Financiar la Sidma România și de controlul creditului pentru angajații Grupului Sidma din România și Bulgaria. De asemenea, Carmen este formator certificat și acreditat de către Autoritatea Națională pentru Calificări. |
Daria SimionDaria Simion are rolul de consultant în resurse umane cu peste 10 ani experiență în domeniu. Este specializată în arii ca: recrutare, consiliere în carieră, training și programe de Employee Experience. A fost implicată în proiecte diverse, colaborând cu agenții de recrutare și corporații din domeniul IT atât din România cât și din străinătate. |
Irina BalasIrina are o experiență de peste 5 ani în consultanță de management pe teme de resurse umane, learning and development și accesare finanțări. A lucrat cu organizații din diverse domenii pentru a le dezvolta strategia de resurse umane și de învățare la nivelul organizației împreună cu inițiative pentru implementarea acestora. Este psiholog, coach și consilier vocațional. |
Silvia Trandafir
Cu peste 6 ani de studiu și facilitare a proceselor de învățare în filiera economică, s-a specializat într-o serie vastă de domenii precum: management financiar, contabilitate, comerț, management operațional, managementul calității, comportamentul consumatorului și altele. |
Ileana Alexa
|
Ciprian Grancea
|
Ofelia Neagu
|
Olga Melihov
De-a lungul carierei, a condus BNP Real Estate România în calitate de Country Manager, a lucrat în Polonia ca International Development Manager la dezvoltatorul imobiliar Mayland Real Estate, dar și în Rusia în calitate de Branch Executive Manager al Seracom International Group. Olga este absolventă a Universității din București, precum si a programului MBA al Universitatii Tiffin, SUA. De asemenea, ea deține Professional Certificate in Management de la The Open University și Real Estate Professional Certificate de la Solvay Brussels School of Economics and Management. Olga este Coach Profesionist, lucrand cu manageri, executivi si echipele acestora. Vorbește limba română nativ si este fluenta in limbile engleză, rusă și franceză. |
Cosmin Ciul
|
Raluca Șteblea
|
Liliana Păduraru
|
Loredana Iacob
|
Delia Grancea
|
Irina CoiciuIrina Coiciu este inginer diplomat și economist, consultant în managementul riscului, managementul continuității și al crizei, sisteme de management, cadru didactic universitar, trainer, coach, manager, cu experiență profesională în diverse domenii, precum IT și digitalizare, financiar, audit și control intern, eficientizări de procese, HR, management. A absolvit specializarea Calculatoare în limba engleză la Universitatea Politehnică din București (UPB), iar la Academia de Studii Economice (ASE), Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, specializarea Informatică Economică. A urmat ulterior studii de Master la ASE în domeniul Sistemelor informatice de tip ERP, iar în prezent este student Doctorand la Universitatea Politehnică din București, desfășurând programe de cercetare în domeniul rezilienței organizațiilor și digitalizare, respectiv managementul continuității afacerilor și managementul crizelor. |
Tănase Elena LetițiaTănase Elena Letiția este Doctor Inginer Diplomat. Auditor extern IRCA Marea Britanie pentru sistemul de management al calității, Auditor extern IEMA Marea Britanie pentru sistemul de management de mediu/SSM, Lector acreditat IRCA și IEMA Marea Britanie pentru cursurile de auditori externi și interni calitate/mediu/SSM/calitate dispozitive medicale, Evaluator CEIF (Certification Education Institutions and Schools) - Certificare pentru Școli și Instituții de Învățământ Superior; Consultant implementare sisteme de management conform standardelor ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2023, ISO 13485:2016, Expert evaluator CoNAS (Comisia Națională de Acreditare a Spitalelor). În prezent, Lead auditor pentru sisteme de management în cadrul AJA CERT SRL, Birou al AJA Registrars RO SRL, reprezentant în România al AJA Registrars Europe SRL și A Cube Tic Ltd. |
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2025/26 este în curs.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te