Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Echipa de Profesori. Îndrumătorii tăi spre o carieră de succes
Profesorii de la BusinessAcademy au două caracteristici importante: sunt experţi în domeniul lor de afaceri şi ştiu cum să vă transmită cunoştinţele pe care le posedă. Aceste persoane sunt pregătite să vă împărtăşească experienţa lor în management, marketing şi vânzări, finanţe, managementul resurselor umane şi să vă ajute să dobândiți trăsăturile de personalitate ale unui lider puternic.
Mai mult, sunt pregătiţi să vă arate cum să asimilaţi noile cunoştinţe.
Daniel ChivuDaniel a acumulat peste 10 ani de experiență în consultantă managerială, raportare macroeconomică, gestiunea relațiilor cu actori implicați în toate nivelurile organizaționale. Cu expunere la varii medii de afaceri și din diverse roluri, el s-a remarcat precum un trainer profesionist pasionat de business development, unde interacțiunea cu oamenii și alinierea limbajului în funcție de audientă sunt provocările oricărei zilei obișnuite. Motto - Zâmbește și trăiește-ți visele...acum! |
Corina NeaguCu un prim loc de muncă la 16 ani, cu peste 20 de ani în resurse umane, o pasiune pentru oameni și o carieră bazată pe integritate, onestitate, curaj și ambiție, acoperind multe roluri de conducere, Corina Neagu a fondat Dare (Development Advice & Resources) în 2016, fiind cu adevărat conștientă că poate aduce valoare multor oameni și multor companii prin ceea ce face cel mai bine: descoperind potențialul în oameni și făcându-l să funcționeze pentru a-și atinge obiectivele. Lucrul cu oamenii din întreaga lume (susține workshop-uri de resurse umane și management în Asia din 2015 și este profesor de business și HR la LINK Academy din București) este uimitor, prin urmare își propune să ofere excelență în tot ceea ce face: recrutare, proiectare organizațională și dezvoltare, formare, centre de evaluare, coaching și consultanță în resurse umane. De asemenea, scrie pentru diferite publicații online, este formator și evaluator autorizat și partener a două companii ale căror instrumente le folosește în procesele de design și dezvoltare organizațională, recrutare, centre de evaluare etc. Îi place foarte mult fiecare zi din viața ei, fiind pe deplin susținută de familie, și crede că misiunea ei este să facă bine, să contribuie la schimbările pozitive din viața oamenilor și să readucă umanul în „resursele umane”. În 2020 și-a descoperit pasiunea pentru bun și frumos și a fondat Sweets & Spices, compania care-ți aduce fericire la pachet (cadouri personalizate, produse de cofetărie, patiserie, organizare evenimente etc.). |
Alexandra Badea MicuFondator al Talent Center International, a oferit de 6 ani consultanță în afaceri pentru companii. Cofondator al She is Mom, dedicat femeilor, cofondator al Agritech Center,mentor a peste 2000 de studenți IT în programe de mentorat online și offline dedicate companiilor, trainer de soft skills, a oferit peste 1100 de workshopuri și traininguri, consultant DigitalBranding, executive search. ”Superputerile” ei sunt: entuziasm, energie, echitate, antreprenoriat. Cel mai mare vis pe care îl are este să creeze o lume minunată pentru antreprenori. |
Monica Eftimiueste absolventă a Academiei de Teatru și Film, Facultatea de Teatru, cariera sa a fost îndreptată încă de la început către zona de marketing și promovare. Astfel, începând din anul 1997, pentru o perioadă de șase ani, Monica a lucrat în departamentele de marketing, publicitate și producție ale televiziunilor Antena 1 și Realitatea TV. Monica a continuat să-și consolideze experiența în cadrul altor trusturi media, agenții de publicitate, multinaționale, pentru care a elaborat planuri de comunicare, branding, campanii ATL și BTL și producții audio-video. Comunicarea și creativitatea sunt zonele care o definesc, iar începând cu anul 2007, Monica este și trainer acreditat în comunicare și public speaking, colaborând atât cu persoane publice, cât și dezvoltând programe pentru corporații. De asemenea, Monica organizează și susține traininguri pentru aparițiile în media ale persoanelor desemnate să reprezinte public organizațiile. În ultimii patru ani, Monica a dedicat comunicării din zona investițiilor financiare, activitatea sa fiind axată atât pe relația cu media și cu investitorii, cât și pe dezvoltarea și implementarea campaniilor de marketing. |
Andrei PopescuAvând o experiență de peste 12 ani în banking, lucrând pentru grupuri internaționale mari (precum Unicredit, EFG Eurobank, Fortis sau BNP Paribas), Andrei Popescu beneficiază de o semnificativă expertiză în domenii bancare cheie, cum ar fi: financiar, plăți, managementul riscurilor, control intern, dar și proiecte complexe, transversale, precum implementarea Web Interface sau Data WareHouse. În calitate de Head of Risk și Permanent Control al BNP Paribas Leasing Solutions România, a acoperit arii precum Underwriting, Credit și Operațional Risk Management, Asset Management sau Permanent Control. De foarte scurt timp activează ca Head of Agribusiness în Direcția Large Corporates al OTP Bank România, unde este responsabil, printre altele, de analiza financiară, elaborarea unor noi produse de creditare, validarea procedurilor ș.a. |
Carmen BulăuCarmen este o profesionistă în domeniul managementului financiar, cu o experiență de peste 12 ani în activitățile de Trezorerie, Credit și Bugetare. În calitate de Director Financiar la Sidma România SRL, ea supervizează activitatea zilnică a Contabilității, a Trezoreriei, a Controlului de Credit și Facturării. Este responsabilă de crearea și implementarea procedurilor de credit, achiziții, contabilitate, colaborarea cu auditorii interni și externi, negocierea contractelor bancare de împrumut, a garanțiilor bancare, asigurări, bugete, raportare intragrup. Pe lângă experiența sa practică, Carmen este responsabilă de pregătirea profesională a personalului implicat în activitatea Departamentului Financiar la Sidma România și de controlul creditului pentru angajații Grupului Sidma din România și Bulgaria. De asemenea, Carmen este formator certificat și acreditat de către Autoritatea Națională pentru Calificări. |
Daria SimionDaria Simion are rolul de consultant în resurse umane cu peste 10 ani experiență în domeniu. Este specializată în arii ca: recrutare, consiliere în carieră, training și programe de Employee Experience. A fost implicată în proiecte diverse, colaborând cu agenții de recrutare și corporații din domeniul IT atât din România cât și din străinătate. |
Irina BalasIrina are o experiență de peste 5 ani în consultanță de management pe teme de resurse umane, learning and development și accesare finanțări. A lucrat cu organizații din diverse domenii pentru a le dezvolta strategia de resurse umane și de învățare la nivelul organizației împreună cu inițiative pentru implementarea acestora. Este psiholog, coach și consilier vocațional. |
Silvia TrandafirSilvia Trandafir este licențiată în economie, specializarea "Finanțe-Bănci" și a absolvit masterul "Finanțe corporative" în cadrul ASE București. Cu peste 6 ani de studiu și facilitare a proceselor de învățare în filiera economică, s-a specializat într-o serie vastă de domenii precum: management financiar, contabilitate, comerț, management operațional, managementul calității, comportamentul consumatorului și altele. |
Ileana AlexaIleana Alexa a urmat specializarea Finanțe - Bănci din cadrul Facultății de Economie și Administrare a Afacerilor din Timișoara și a absolvit masterul de Economie Europeană și Politici Aplicate în cadrul aceleiași facultăți. Deține cunoștințe din domenii vaste precum: finanțe, management, leadership, marketing și multe altele. |
Ciprian GranceaCiprian Grancea este absolvent de MBA Asebuss, consultant și trainer în managementul proiectelor. Deține o certificare Axelos, susține traininguri în toată Europa, având o experiență de 8 ani în multinaționale și în firmele românești. |
Ofelia NeaguOfelia Neagu este psiholog, coach și trainer și om cu o experiență de peste 13 ani în comunicare (în business și nonprofit) și experiență de 8 ani în coaching și training. Cu un parcurs profesional complex, ce îmbină experiența de comunicare cu cea de training și coaching, și ulterior de psihologie, este orientată către rezultate și livrarea unui plus de valoare clientului. În prezent, activează în cadrul propriei companii de training, livrând clienților programe diverse de training, pe teme diferite, precum: comunicare, managementul stresului, managementul schimbării, Time Management, Leadership, etc... |
Olga MelihovOlga este un manager cu peste 20 de ani de experiență în companii din zona imobiliara, constructii si energie din regiunea Europei Centrale si de Est. Olga este Country Head Romania pentru MLP Group, dezvoltator de parcuri industriale care operează în Polonia, Germania, Austria și România. Ea conduce IB Consulting, companie de consultanță în management înființată în 2007, cu expertiză în domenii precum strategie, managementul performantei, dar si consultanță imobiliară, cu proiecte livrate în România, Polonia și Rusia. De-a lungul carierei, a condus BNP Real Estate România în calitate de Country Manager, a lucrat în Polonia ca International Development Manager la dezvoltatorul imobiliar Mayland Real Estate, dar și în Rusia în calitate de Branch Executive Manager al Seracom International Group. Olga este absolventă a Universității din București, precum si a programului MBA al Universitatii Tiffin, SUA. De asemenea, ea deține Professional Certificate in Management de la The Open University și Real Estate Professional Certificate de la Solvay Brussels School of Economics and Management. Olga este Coach Profesionist, lucrand cu manageri, executivi si echipele acestora. Vorbește limba română nativ si este fluenta in limbile engleză, rusă și franceză. |
Cosmin CiulCosmin are o experiență de peste 10 ani în domeniul vânzărilor personale, consultanței educaționale și a relațiilor cu clienții. A urmat specializarea Management în Turism și Comerț din Timișoara și a absolvit masterul Business Administration in Tourism, reușind sa aprofundeze cunoștințe vaste despre management, marketing, vânzări, negocieri și multe altele. Formarea profesională și-a început-o în cadrul propriei companii de IT fondată pentru a oferi soluții B2B, în domeniul vânzărilor. Momentan ocupă funcția de Sales Team Leader în cadrul companiei LINK group Education Services. Moto preferat: Nothing happens until someone sells something! |
Raluca ȘtebleaRaluca Șteblea este un formator dedicat, un strateg de comunicare în mediul digital și copywriter de mai bine de 10 ani, cu un număr reprezentativ de ore predate elevilor și studenților din Europa, Orientul Mijlociu și Asia. Raluca lucrează pentru branduri din Europa și Asia și este recunoscută ca partener de încredere în comunicarea de brand, digital marketing, start-up business și programe educaționale de supraviețuire specifice atât la nivel internațional, cât și pentru fondarea @swimmingsurvival.com și @bbbranding.the agency. Scrie pentru Wall-street.ro și alte publicații internaționale de business, content marketing și sport extrem. Astăzi, predă și cursuri despre puterea conținutul bine scris și arta de a scrie cu scopul de a vinde. Este digitally savvy și online pe LinkedIn /Facebook /Instagram. |
Liliana PăduraruLiliana Păduraru este Career & Life Coach și HR Trainer. Este absolventă a Facultății de Comunicare și Relații Publice din București și specializată în Managementul Resurselor Umane la Facultatea de Psihologie și Sociologie din București. De-a lungul carierei profesionale, Liliana a acumulat o experiență de peste 10 ani în domeniul resurselor umane, lucrând ca Recruiter IT și Consultant HR atât în companii internaționale (IBM, HP, Lenovo, Petrom), cât și în agenții de recrutare importante (Adecco, Gi Group). Liliana crede cu tărie în potențialul uman și consideră că fiecare persoană are posibilitatea să își descopere resursele interioare și talentele, pentru a avea o viață împlinită și o carieră de succes. |
Loredana IacobPsihosociolog, cu o experiență de mai bine de 20 ani în interacțiunea cu oamenii prin proiecte de cercetare de piață, coordonare de echipe în corporație din sistemul bancar și formator în colaborare cu parteneri interni și internaționali. Din 2019 până în prezent activez în calitate de consultant și consilier independent pentru agenții și corporații din domenii diverse. Mottoul meu este „Încrederea este ceea ce ne transformă gândurile în acțiune”. |
Delia GranceaDelia Grancea este avocat din anul 2011. A instrumentat mai multe cauze, în special cele privind procedura de insolvență, pe perioada cât a lucrat ca avocat colaborator. În prezent își desfășoară activitatea în cadrul Cabinetului de avocat Delia Grancea și instrumentează cauze în domeniul farma, al insolvenței și al societăților. Deține expertiză în a ajuta antreprenorii și persoanele fizice în ramuri precum dreptul societar, dreptul civil și dreptul fiscal. |
Irina CoiciuIrina Coiciu este inginer diplomat și economist, consultant în managementul riscului, managementul continuității și al crizei, sisteme de management, cadru didactic universitar, trainer, coach, manager, cu experiență profesională în diverse domenii, precum IT și digitalizare, financiar, audit și control intern, eficientizări de procese, HR, management. A absolvit specializarea Calculatoare în limba engleză la Universitatea Politehnică din București (UPB), iar la Academia de Studii Economice (ASE), Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, specializarea Informatică Economică. A urmat ulterior studii de Master la ASE în domeniul Sistemelor informatice de tip ERP, iar în prezent este student Doctorand la Universitatea Politehnică din București, desfășurând programe de cercetare în domeniul rezilienței organizațiilor și digitalizare, respectiv managementul continuității afacerilor și managementul crizelor. |
Tănase Elena LetițiaTănase Elena Letiția este Doctor Inginer Diplomat. Auditor extern IRCA Marea Britanie pentru sistemul de management al calității, Auditor extern IEMA Marea Britanie pentru sistemul de management de mediu/SSM, Lector acreditat IRCA și IEMA Marea Britanie pentru cursurile de auditori externi și interni calitate/mediu/SSM/calitate dispozitive medicale, Evaluator CEIF (Certification Education Institutions and Schools) - Certificare pentru Școli și Instituții de Învățământ Superior; Consultant implementare sisteme de management conform standardelor ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2023, ISO 13485:2016, Expert evaluator CoNAS (Comisia Națională de Acreditare a Spitalelor). În prezent, Lead auditor pentru sisteme de management în cadrul AJA CERT SRL, Birou al AJA Registrars RO SRL, reprezentant în România al AJA Registrars Europe SRL și A Cube Tic Ltd. |
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te