Cursul Digital marketing

De la începutul apariției sale și până în prezent, internetul a influențat în mod semnificativ activitatea organizațiilor. Într-un mediu turbulent care se dezvoltă tot mai repede, pentru succesul afacerii este esențial să se urmărească toate trendurile și schimbările. Datorită internetului, respectiv a marketingului care se aplică prin internet și care se numește digital marketing, se realizează numeroase avantaje. Digital marketing a devenit aproape indispensabil și esențial pentru succesul în prezentarea produselor și a serviciilor unui număr tot mai mare de cumpărători. Există numeroase forme de digital marketing, strategii de prezentare care se aplică, precum și metode cu care se pot plăti activitățile de marketing pe internet. Nu uitați că există multe cărți de internet marketing, care vă pot ușura asimilarea materiei din acest curs.

Când organizația decide că activitățile în privința marketingului devin digitale, aceasta are numeroase posibilități – activitatea pe rețelele sociale, marketing contextual, marketingul direct… De asemenea, toate acestea cer și ca prin optimizarea site-ului să se asigure o poziționare înaltă în rezultatele căutării, deoarece prin aplicarea activităților de marketing pe internet și fără o vizibilitate bună, nu poate aduce multe beneficii. 

Pe lângă asta, este foarte important de discutat și despre comerțul de marketing, astfel încât fiecare site să ofere vizitatorului posibilități de achiziție, plată și livrarea produselor alese. Marketingul digital este influențat semnificativ de dezvoltarea tehnologiei. Unele așteptări viitoare sunt aplicarea tot mai mare a inteligenței artificiale, chatbots, marketing video și mobil, e-mail și widget marketing.

Sunteţi interesat de acest curs? Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Entrepreneurship, Sales and Sales Management și International Business.

Descrierea și scopul cursului Digital marketing

Cursul Digital marketing abordează noțiunea de marketing digital de la apariția sa, adică de la primele forme, până în prezent. O atenție deosebită se dedică elementelor planului de internet marketing care reprezintă condiția pentru aplicarea cu succes a strategiei de marketing, precum și explicării diferenței dintre internet și reguli-cheie ale acestui proces. Cursul Digital marketing se ocupă și de noțiunea marketingului direct, avantajele și dezavantajele sale, precum și diferențele față de marketingul clasic. 

De asemenea, se analizează și marketingul contextual, apoi aplicația Google AdSense, marketingul pe rețele sociale, precum și tehnicile aplicate pe rețele sociale, având în vedere aplicarea lor pe plan larg. Sunt descrise modele diferite pentru plata publicității online, precum și aplicarea lor în funcție de venitul dorit. Pe lângă asta, cursul se ocupă și de tema publicării site-urilor în browsere și optimizarea paginilor web pentru browsere. În cadrul cursului Digital marketing se explică noțiunea de comerț pe internet și elemente-cheie și principiile creării unui site web care vinde. La final, se menționează trendurile în acest domeniu, anticiparea și trendurile viitoare și formele. 

În acest curs se vor analiza diferite tehnici și explicarea numeroaselor principii de marketing care se aplică pe internet. Cursul Digital marketing tinde către o mai bună înțelegere a acestei noțiuni, precum și descrierea dezvoltării sale de la început până în prezent. Scopul cursului este apropierea elementelor-cheie de planul de marketing pentru ca strategia de marketing dorită să fie aplicată cu succes. 

Partea cursului Digital marketing care se ocupă de marketingul direct, marketingul pe rețele sociale și marketingul contextual are drept scop explicarea diferitor forme de marketing pe internet. Scopul este prezentarea metodelor de plată pentru campaniile de marketing, precum și de a indica când este optim să se folosească fiecare dintre aceste metode. La finalul cursului Digital marketing explicăm viitoarele sale trenduri și dezvoltarea continuă.

Cursul Digital marketing vă va răspunde la întrebări:

Cum a fost influențat marketingul de internet?

Odată cu apariția internetului, se schimbă în totalitate și modul în care consumatorii ajung la informații despre produs/serviciu. Pe lângă acest lucru, companiile care au dorit în continuare profit și o poziție bună pe piață trebuia să-și schimbe metodele de marketing și să răspundă adecvat nevoilor cumpărătorilor. Una dintre cele mai importante schimbări care a avut loc în marketing este tocmai reducerea costurilor, precum și targetarea nelimitată a consumatorilor din întreaga lume, 24h, 7 zile pe săptămână. 

De asemenea, brandurile pot primi acum un feedback simultan. Țin cont de numărul de utilizatori care au dat clic pe reclame, numărul de utilizatori care au efectuat o anumită acțiune, prezentarea reacției utilizatorilor la reclamă etc.  

Baza celui mai mare număr de campanii online este publicitatea plătită. Există diferite modele de publicitate plătită, iar cele mai folosite sunt:

  • Cost-per-Thousand – CPM,
  • Cost-per-Click – CPC,
  • Cost-per-Action – CPA,
  • Cost-per-View – CPV,
  • Cost-per-Conversion.

Care sunt principalele diferențe dintre marketingul offline și cel online?

Scopul marketingului offline și online este creșterea conștiinței despre brand, vânzare etc., indiferent dacă lucrați offline sau online. Marketingul online se referă la toate activitățile care folosesc internetul ca mijloc de comunicare, iar marketingul offline este exact invers. Marile companii combină cu succes ambele tehnici pentru o mai bună comunicare a brandului cu consumatorii. 

Desigur, între marketingul offline și cel online există anumite diferențe fundamentale. Principalele avantaje ale marketingului online sunt costurile reduse, targetarea mai precisă, măsurabilitate, rezultate în timp real, gestionarea mai ușoară a campaniilor, expunerea pe termen lung etc. 

Deși marketingul digital are numeroase avantaje, este o amăgire ca, de exemplu, un site web să fie promovat numai online și de aceea, dimpotrivă, - site-ul web trebuie promovat și offline, precum mass-media scrisă, reclame și restul metodelor de marketing.

Care sunt ultimele trenduri în digital marketing?

Industria digital marketingului se dezvoltă zilnic cu o mare viteză. Fiecare an aduce anumite schimbări în tehnicile și metodele folosite în industria de marketing. Digital marketing reprezintă o industrie foarte dinamică, unde de la o zi la alta au loc modificări, se schimbă regulile, obiceiurile consumatorilor, la fel și trendurile care trebuie urmărite dacă vreți ca afacerea voastră să aibă mai mult succes și să fie prezentă pe internet. 

Dacă urmăriți cu regularitate schimbările și vă adaptați, puteți obține un avantaj semnificativ față de concurența de pe piață. Pe de altă parte, dacă rămâneți în urmă cu urmărirea celor mai noi trenduri și nu le veți aplica în strategia de marketing, acest lucru poate avea un impact negativ asupra afacerii voastre și prezența brandului pe internet. Trendurile la care trebuie să fiți atenți se referă la: 

  • utilizarea browserelor ca mod de publicitate, 
  • marketing video,
  • marketing mobil, 
  • rețele sociale,
  • marketing prin e-mail etc.
Cursul Digital marketing

Planul și programa cursului

1. Marketingul pe internet 

  • Internetul – noțiunea și semnificația 
  • Planul de marketing pe internet 
  • Marketing offline și online
  • Imaginea și identitatea pe internet  

2. Strategiile abordării de marketing 

  • Marketingul direct pe internet 
  • Marketingul pe rețele sociale 
  • Marketing contextual 
  • Publicitate plătită 
  • Înregistrarea site-ului web pe borwsere și SEO
  • Celelalte strategii și tehnici ale marketingului pe internet
  • Comerțul pe internet 
  • Principii de creare a site-ului web care vinde 
  • Trenduri în marketingul pe internet

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te