Cursuri de PR management în Cluj

Cursurile noastre de PR reprezintă o alegere excelentă pentru participanții ambițioși din Cluj care doresc să-și construiască o carieră de succes într-un mediu de afaceri dinamic. Vă oferim calificări recunoscute care sunt foarte apreciate pe piața muncii, creând oportunități pentru poziții prestigioase și bine plătite în industria relațiilor cu publicul.

Când finalizați cu succes formarea la BusinessAcademy, veți primi certificate recunoscute la nivel internațional care vă vor oferi diverse oportunități de a avansa în carieră.

Profitați de oportunitatea excepțională de a obține certificate valoroase după finalizarea cu succes a programelor noastre de un an de zile, inclusiv a cursurilor noastre de PR. Aceste certificate recunoscute sunt eliberate de instituții renumite, cum ar fi Departamentul de Examene al Universității Cambridge și Rețeaua Internațională de Calificări (IQN). Ele reprezintă un plus valoros la profilul vostru profesional, oferindu-vă o gamă largă de oportunități de creștere și succes în carieră, toate accesibile fără a părăsi Clujul.

În calitate de partener al Departamentului de Examene Internaționale Cambridge, BusinessAcademy se mândrește cu implementarea unor standarde superioare de învățare, care sunt aliniate cu cele mai recente practici ale universităților de top din lume. Ceea ce face cursurile noastre de PR speciale este angajamentul nostru față de o abordare personalizată a învățării. Programul nostru este conceput pentru a satisface nevoile unice ale fiecărui participant, permițându-le să învețe în propriul ritm și să primească feedback personalizat de la profesorii noștri experți.

Urmărirea cursurilor de PR în sala de clasă sau la cafenea?

Cu platforma noastră Distance Learning de învățare la distanță, care este în conformitate cu standardele celor cinci universități de top din lume, puteți dobândi rapid cunoștințe cuprinzătoare, fără a fi nevoie să participați fizic la cursuri. Puteți accesa cursurile de câte ori vă corespunde, fie în confortul propriei case, într-o cafenea de pe strada Piezișă sau lângă Piața Avram Iancu. Tot ce aveți nevoie este un laptop și o conexiune la internet, iar platforma noastră de învățământ la distanță vă oferă aceeași calitate a cunoștințelor ca în sala de clasă.

Vă oferim o gamă largă de resurse educaționale pe tot parcursul școlarizării voastre. Platforma noastră de e-Learning vă oferă acces la materiale audio și video, cursuri interactive și resurse bogate de învățare. Angajamentul nostru de a sprijini se extinde prin toate etapele învățării, astfel încât să vă puteți baza pe echipa noastră de coordonatori experți, pentru a vă ajuta și pentru a vă oferi răspunsuri la orice întrebări și provocări pe care le aveți.

Avem și o variantă a programului educațional care vă permite să urmați modul tradițional de cursuri. Sălile noastre de clasă și de curs moderne și bine echipate sunt dotate cu tehnologie și infrastructură avansate. Ne concentrăm să oferim o experiență de învățare excepțională și să vă permitem să construiți o rețea de contacte care va fi esențială pentru cariera voastră. Scopul nostru principal este să vă oferim o experiență educațională superioară, care vă va ajuta să obțineți succes.

Cursurile de management al relațiilor cu publicul sunt grupate într-un program de un an de zile

BusinessAcademy oferă participanților din Cluj o oportunitate unică de a se alătura programului nostru de înaltă calitate pentru dezvoltare personală. Acest program este conceput pentru a le permite să dobândească abilitățile și cunoștințele necesare care îi vor ajuta să facă față cu succes provocărilor din domeniul relațiilor cu publicul și să urmeze o carieră în acest domeniu.

Public Relations

În acest program, oferim o formare atotcuprinzătoare care vă va permite să dobândiți abilitățile și cunoștințele cheie necesare pentru a reuși ca manager de PR. Acordăm o atenție deosebită dezvoltării abilităților voastre de comunicare și iscusinței, pentru a vă poziționa eficient compania și a vă atinge obiectivele în fața grupului vostru țintă.

Prin acest program, veți avea ocazia, ca manager de relații cu publicul, să dobândiți abilitățile și cunoștințele cheie necesare pentru a menține relații pozitive între compania voastră și diverse grupuri de interese. Acest rol are un impact semnificativ asupra succesului și competitivității organizației. Capacitatea voastră de a gestiona eficient acele relații se va reflecta asupra rezultatelor de afaceri și a reputației companiei.

Vă interesează cursurile de PR? Vezi programul nostru Public Relations.

Aici puteți vizualiza planul complet de predare al acestui program.

Cum să vă înscrieți la cursurile de management de relații cu publicul (PR) în Cluj?

Pentru a vă înscrie la academia noastră, aveți posibilitatea de a folosi aplicația online care se află la acest link sau ne puteți contacta telefonic la următoarele numere: +40 (314) 326 163, +40 (74) 9161 610 sau +40 (74) 5040 199. Echipa noastră de experți este disponibilă luni până vineri, de la 08:00 la 20:00, pentru a vă oferi sprijin pe parcursul întregului proces de înscriere.

După transmiterea cererii, echipa noastră de consilieri vă va contacta pentru a continua procesul de înregistrare. Cu această ocazie, veți avea ocazia să împărtășiți informații personale și să vă exprimați dorințele, interesele și obiectivele cu privire la formarea continuă. Scopul nostru principal este să vă oferim sprijin adecvat și să vă ghidăm pe calea corectă pentru atingerea obiectivelor voastre.

Denumirea programului
Locuri disponibile
tradiţional online
Executive Business Program Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Human Resource Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Marketing and Marketing Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Sales and Sales Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Financial Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Project Management Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Business Administration Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Entrepreneurship Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Public Relations Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
International Business Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs
Investment Management and Stock Exchange Verificaţi dacă mai sunt locuri libere Înscrierea este în curs

Perioada de înscrieri de iarnă este deschisă, iar prețurile de înscriere vor crește în curând!

Având un număr limitat de locuri disponibile, vă recomandăm cu căldură să profitați de această oportunitate extraordinară și să vă înscrieți din timp pentru a vă rezerva locul în programul nostru educațional. Acest lucru vă va oferi privilegiul de a obține cele mai avantajoase prețuri disponibile. Nu este nevoie să amânați, înscrieți-vă astăzi și asigurați-vă locul cât mai repede!

  Pentru înscrieri până la
31.12.2024.**
Departamentul de studii Preţ* 12
rate
14
rate
Preţ Întreg
Executive Business Program 2279 200 170 2500
Management 1994 175 148 1950
Human Resource Management 1994 175 148 2150
Entrepreneurship 1994 175 148 2200
Marketing and Marketing Management 1994 175 148 2000
Sales and Sales Management 1994 175 148 1950
Business Administration 1519 133 110 1450
Financial Management 1994 175 148 2150
Project Management 1994 175 148 2000
Public Relations 1994 175 148 2150
Investment Management and Stock Exchange 1994 175 148 2200
International Business 2279 200 170 2400

*Taxa de școlarizare afișată este pentru plată integrală. În acest caz, prețul de bază este redus suplimentar. Toate prețurile sunt menționate în euro. 
**Prețurile promoționale din tabel sunt valabile pentru cursanții online, iar taxa de școlarizare totală pentru cursanții tradiționali este cu 50 euro mai mare. Oferim reduceri speciale pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași familie, precum și pentru doi sau mai mulți cursanți din aceeași companie și pentru membrii lor de familie. Dacă vă înscrieți în această perioadă, obțineți și un pachet suplimentar de 6 luni de pregătire pentru design web în valoare de 475 euro, gratuit. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon +40 (314) 326 163.

Pentru șomeri: plătiți doar după ce vă angajați

Dacă momentan sunteți șomer, vă asigurăm finanțarea a 20% din prețul de școlarizare. Vezi aici condițiile.

Valoarea școlarizării și a certificatului Cambridge dobândit la sfârșitul școlarizării o putem dovedi foarte ușor - preluăm o parte din taxa de școlarizare până când vă angajați.

Suntem atât de siguri de abilitățile, cunoștințele și încrederea pe care le veți dobândi într-un an de zile încât vă oferim posibilitatea să plătiți 80% din taxa de școlarizare în mai multe rate. Restul de 20% urmează să-l plătiți după angajare. Și nici atunci nu veți plăti integral, ci în rate lunare. Astfel, vrem să vă recompensăm tot efortul și timpul dedicat școlarizării.

3 condiții pe care trebuie să le îndepliniți ca să beneficiați de aceste circumstanțe speciale privind modalitatea de plată:

  • să nu fiţi angajaţi,
  • să fi absolvit studii medii sau facultatea,
  • să semnaţi Contractul pentru plata unei părţi din taxa de şcolarizare după angajare (contractul îl veţi primi de la noi).

Ce obţineţi în pachetul de şcolarizare

Prețul școlarizării la BusinessAcademy include și:
  • toate orele stabilite în programul de un an de zile;
  • prezența la cursuri la sediul BusinessAcademy sau de acasă prin live stream;
  • disponibilitatea permanentă a profesorului pentru consultații conform orarului consultațiilor;
  • informațiile despre școlarizare prin intermediul serviciului utilizatori pentru cursanți;
  • BusinessAcademy eduWall;
  • susținerea examenului conform programului calificărilor internaționale în funcție de departamentul ales;
  • utilizarea gratuită a materialelor suplimentare pentru pregătirea în vederea susținerii examenelor internaționale prin serviciul online;
  • acces nelimitat la biblioteca BusinessAcademy;
  • prezența la seminare extra-curriculare în cadrul organizației LINK group;
  • certificat BusinessAcademy care atestă frecventarea cursurilor sau absolvirea școlarizării;
  • Emiterea certificatelor LINK pentru limba engleză și germanăîn condiții preferențiale;
  • utilizarea internetului, scannerului, imprimantei și calculatoarelor la sediul BusinessAcademy;
  • întocmirea CV-ului și orientarea profesională oficială ca ajutor la angajare sau la obținerea unui job mai bun după finalizarea școlarizării;
  • ajutor și suport din partea Consilierului pentru studiu pe toată perioada școlarizării.


Înregistrarea pentru generaţia 2024/25 se face aici.

BusinessAcademy: Înscrieţi-vă la timp   Daţi clic pe acest link pentru a vă înscrie la BusinessAcademy »»»