5 trucuri bune de marketing

Pentru ca publicitatea dvs. să fie una eficientă şi pentru ca brand-ul dvs. să rămână în mintea publicului, trebuie să alegeţi un acces corect.

Pe lângă o mulţime de reclame pe care le vedem la fiecare colţ al străzii şi la orice televiziune, astăzi este tot mai greu a atrage atenţia cumpărătorilor. Oamenii sunt blazaţi de reclame.

În cazul în care întreprinderea dvs. nu are unele mijloace financiare semnificative pentru o promovare, puteţi aplica şi alte abordări ale promovării (sau gherilă în marketing). Acestea vă vor lua puţin din timpul dvs., însă rezultatul pe care îl veţi obţine va fi o eficienţă mai mare şi mai puţini bani.

În continuare vă prezentăm 5 moduri excelente de a face publicitate firmei dvs. Acestea sunt:

1. Organizaţi un joc cu premii

Oamenilor le plac jocurile cu premii unde îşi pot încerca norocul. De exemplu, organizaţi o competiţie, de genul:"Al 100-lea cumpărător va câştiga un premiu". Pentru a atrage un anumit interes al publicului şi al mass-media, trebuie să vă străduiţi să faceţi o competiţie interesantă şi distractivă. Caracteristica generală a acestei strategii este o publicitate gratuită.

2. Oferiţi şi ceva gratis

Cuvântul "gratis" este unul puternic în marketing. Acest cuvânt este un adevărat magnet pentru cumpărători. Oferiţi-le cadouri gratuite dacă cumpără anumite produse, iar cumpărătorii vor deveni mai apropriaţi produselor dvs. Oamenilor le place să primească lucruri gratuite, chiar şi dacă trebuie să plătească un preţ mai mare pentru unele produse mai scumpe. De exemplu, cu o maşină de spălat rufele, faceţi cadou un detergent şi un balsam de rufe, cu un calculator faceţi cadou o implimată iar dacă cumpără un CD player, faceţi cadou un CD cu cântecele câtăreţului/cântăreţei favorite.Avocaţii şi consultanţii, oferă de obicei gratis prima consultanţă juridică sau de afaceri. Companiile de servicii oferă un serviciu gratuit într-o anumită perioadă de probă, etc.

trucuri de marketing

3. Fiţi sponsorii unui eveniment

Fiţi sponsorii unui eveniment social, fiţi gazda unui eveniment special în mediul dvs. de afaceri,precum vizita unor persoane cunoscute sau unele campanii de caritate. Acesta este un mod perfect de publicitate a companiei şi o tactică excelentă pentru a prezenta sponsorizarea dvs. ca un mare beneficiu pe care îl faceţi pentru întreaga societate şi pentru cetăţenii ei. Imaginaţi-vă că sponsorizaţi un concert al unui star faimos care poate strânge sute de mii de oameni. Marea majoritate a acestor fani, mâine pot deveni clienţii dvs.

4. Oferiţi o ofertă exclusivă

Un mod perfect de a stimula sentimentele unei excitări sau a unei loialităţi este oferta posibilităţii de cumpărare a unor produse exclusive. Oferind unele astfel de produse cu o anumită reducere, puteţi îmbunătăţii vânzarea acestor produse. Dacă oferta exclusivă este una atrăgătoare, reducerile pot fi foarte mici.

5. Oferiţi reduceri cumpărătorilor

Atragerea cumpărătorilor este una dintre cele mai grele provocări de marketing chiar şi atunci când aveţi o reţea de vânzare şi de marketing puternică. De aceea, diferite companii, începând de la producătorii de jucării şi până la producătorii automobilelor, oferă stimulaţii financiare cu ocazia cumpărării unui produs sau serviciu. De exemplu, o reducere de încă 10% va fi oferită tuturor celor care decid să utilizeze o perioadă mai îndelungată anumite produse sau servicii. Reducerile pot fi un mod bun de a câștiga clienți noi și de a menține loialitatea lor și trebuie folosite într-un mod intelgent.

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Caracteristicile unei echipe de succes și importanța muncii în echipă Sfaturi pentru o negociere de succes
Cum se formează diferite tipuri de echipe? Job Rejection

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te