Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Cum să utilizați modelul CPA pentru extinderea rețelei de parteneri?
În prezent este posibilă crearea rețelei de parteneri în măsura în care în urmă cu cinci ani a fost de neconceput.
În doar câteva zile un angajat poate crea pentru compania sa relații cu un număr mare de parteneri, în unele situații cu sute sau chiar mii care sunt pregătiţi să vă asigure clienți noi.
Sistemele care permit acest lucru se bazează pe modelul CPA pentru prezentarea pe piață. CPA este o abreviere de la Cost Per Action, respectiv pentru „cost per acțiune".
Ce reprezintă modelul CPA?
Acest model asigură companiei o prezentare gratuită potențialei piețe. Se plătește doar atunci când se produce acțiunea dorită.
De exemplu, puteți publica oferta prin intermediul unui număr mare de site-uri partenere și să plătiţi doar atunci când utilizatorul face clic pe ofertă și accesează site-ul dumneavoastră. Este posibil, de exemplu, ca 100 de mii de vizitatori să vadă gratuit oferta dumneavoastră și să plătiţi doar pentru acei vizitatori care au făcut ceva concret. De exemplu, dacă din 100 de mii de vizitatori, 10 mii fac clic pe ofertă, plătiți doar pentru acei 10 mii de vizitatori și doar atunci când vizitează site-ul dumneavoastră.
Acest lucru este superior modului în care funcționează canalele clasice de publicitate, motiv pentru care ieşirea pe piaţă a modelului CPA începe să aducă utilizatorilor profituri extraordinare.
Dacă doriți să închiriați spațiu publicitar la televiziune sau în ziare, plătiți spațiul publicitar în întregime, dar pe partenerii dumneavoastră nu îi interesează dacă spectatorii vor sau nu vor reacţiona la oferta dumneavoastră. Pe de altă parte, plătiți partenerului CPA doar atunci când vizitatorul reacționează la ofertă. Din acest motiv, partenerul CPA este motivat în mare măsură să vă asigure un număr maxim de clienți.
Cu partenerii care sunt motivați să reușească, nu este deloc surprinzător faptul că profiturile companiilor care utilizează rețelele CPA pot avansa de zece ori mai mult într-un timp foarte scurt.
Una dintre cele mai cunoscute rețele care utilizează modelul CPA este Google Adsense. Aceasta este, de asemenea, cea mai ușoară rețea pe care o puteți utiliza.
Însă, reţineţi că există multe rețele CPA. Mai precis, nu toate rețelele CPA sunt la același nivel. Pe lângă cele obișnuite, există rețele CPA de elită, specializate, „super eficiente". Există, de asemenea, rețele CPA secrete care sunt la dispoziţie doar produselor care aduc cel mai mare profit pentru fiecare participant într-o rețea de parteneri.
Modelul CPA este foarte profitabil, evoluează pe deplin, iar în calitate de model pentru ieşirea pe piață este superior. Începeți să exploataţi fără să mai așteptați.
Dacă sunteţi interesat de ocupaţiile din acest domeniu, vedeţi programul: Marketing and Marketing Management. |
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te