Tehnica direct response ca o modalitate de a obţine noi clienți

Aţi auzit de direct response?

Atunci când aplicați strategiile direct response în prezentarea ofertei dumneavoastră, vă puteți aștepta la un salt de trafic care se măsoară în sute, chiar și în mii de procente.

Aceste tehnici puternice pentru obţinerea clienţilor, până în prezent, au fost aplicate de acele companii care au acces la descoperirile prin intermediul tehnicii direct response a profesioniștilor.

În prezent, secretul a început să fie dezvăluit și companiile încep să aplice în mod corespunzător această tehnică.

În plus, dezvoltarea afacerilor prin intermediul internetului a intensificat necesitatea utilizării unor tehnici care pot crea noi profituri și pot atrage noi clienți. S-a descoperit că internetul ca mediu este cel mai profitabil atunci când este utilizat ca un canal al cărui scop este de a permite vânzarea cu ajutorul cuvintelor scrise. În acest scop, se utilizează strategiile direct response, care se dezvoltă sistematic începând cu anul 1904. 

 

Ce reprezintă tehnica direct response?

Pe scurt, direct response este o modalitate de comunicare scrisă cu potențialii clienți și cei existenţi, care au drept scop ca prin intermediul cuvântului scris să vândă produsele sau serviciile şi să atragă noi clienți.

Indiferent dacă compania utilizează internetul, e-mail-urile, scrisorile, cataloagele, anunţurile, comunicatele de presă, așa-numitele rapoarte generation sau chiar videoclipurile, utilizând în mod corect cuvântul scris, există posibilitatea de a obține o recuperare mai mare a mijloacelor financiare pentru fiecare investiție în prezentarea pe piaţă, spre deosebire de  practica medie.

Nu rareori se majorează reacţia la campanie de două până la trei ori, dacă se scrie un text în alt mod. O companie autohtonă a majorat de cinci ori numărul clienților care l-a obţinut prin intermediul anunțurilor, modificând textul acestuia.

Cercetaţi și începeți să aplicați strategiile direct response, iar influenţa dumneavoastră asupra colegilor, angajatorilor, clienților și partenerilor poate deveni uriașă. Masiv profitabilă.

Dintre toate tehnicile de marketing și de vânzări, fie pentru nevoi personale în scopul dezvoltării unei cariere, fie pentru nevoile companiilor în scopul obținerii unor noi clienți, tehnologia „intelectuală" direct response este cel mai puternic instrument pe care îl puteți avea la dispoziție.

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Cum să controlaţi clienţii cheie? Comunicarea în echipă
Ce nu trebuie să faceţi la locul de muncă? Calităţile unui angajat bun

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te