Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Tehnica direct response ca o modalitate de a obţine noi clienți
Aţi auzit de direct response?
Atunci când aplicați strategiile direct response în prezentarea ofertei dumneavoastră, vă puteți aștepta la un salt de trafic care se măsoară în sute, chiar și în mii de procente.
Aceste tehnici puternice pentru obţinerea clienţilor, până în prezent, au fost aplicate de acele companii care au acces la descoperirile prin intermediul tehnicii direct response a profesioniștilor.
În prezent, secretul a început să fie dezvăluit și companiile încep să aplice în mod corespunzător această tehnică.
În plus, dezvoltarea afacerilor prin intermediul internetului a intensificat necesitatea utilizării unor tehnici care pot crea noi profituri și pot atrage noi clienți. S-a descoperit că internetul ca mediu este cel mai profitabil atunci când este utilizat ca un canal al cărui scop este de a permite vânzarea cu ajutorul cuvintelor scrise. În acest scop, se utilizează strategiile direct response, care se dezvoltă sistematic începând cu anul 1904.
Ce reprezintă tehnica direct response?
Pe scurt, direct response este o modalitate de comunicare scrisă cu potențialii clienți și cei existenţi, care au drept scop ca prin intermediul cuvântului scris să vândă produsele sau serviciile şi să atragă noi clienți.
Indiferent dacă compania utilizează internetul, e-mail-urile, scrisorile, cataloagele, anunţurile, comunicatele de presă, așa-numitele rapoarte generation sau chiar videoclipurile, utilizând în mod corect cuvântul scris, există posibilitatea de a obține o recuperare mai mare a mijloacelor financiare pentru fiecare investiție în prezentarea pe piaţă, spre deosebire de practica medie.
Nu rareori se majorează reacţia la campanie de două până la trei ori, dacă se scrie un text în alt mod. O companie autohtonă a majorat de cinci ori numărul clienților care l-a obţinut prin intermediul anunțurilor, modificând textul acestuia.
Cercetaţi și începeți să aplicați strategiile direct response, iar influenţa dumneavoastră asupra colegilor, angajatorilor, clienților și partenerilor poate deveni uriașă. Masiv profitabilă.
Dintre toate tehnicile de marketing și de vânzări, fie pentru nevoi personale în scopul dezvoltării unei cariere, fie pentru nevoile companiilor în scopul obținerii unor noi clienți, tehnologia „intelectuală" direct response este cel mai puternic instrument pe care îl puteți avea la dispoziție.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te