Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Comunicarea în echipă
În activitatea sa, echipa utilizează comunicarea orizontală și verticală pe toate nivelurile. Membrii echipei participă în procesul colectării datelor, analiza datelor obținute și luarea în comun a deciziei privind o anumită problemă. De aceea este necesar să aibă acces liber la toate informațiile.
Comunicarea între membrii echipei trebuie să fie deschisă, bidirecțională și să se bazeze pe principiile comunicării de succes. Exprimarea trebuie să fie clară, iar ascultarea activă.
Comunicarea în echipă se realizează în următoarele moduri:
- Întâlniri de grup care implică opinii contradictorii și o parte importantă a comunicării. În acest sens, întâlnirile trebuie pregătite bine, iar scopul lor este de a rezolva problema, de a exprima păreri și de a da recomandări
- Există și alte moduri, de exemplu, mesaje scrise – memorandumuri pentru a se scădea costurile întâlnirii
- Prin poșta electronică, unde participanții caută interactiv anumite explicații
- Uneori comunicarea se realizează prin telefon datorită duratei sale scurte și a vitezei și cu scopul de a economisi timp.
Comunicarea inadecvată în echipă este uneori o sursă de conflict între membri.
Conflictele în echipă apar cel mai des ca urmare a informațiilor insuficiente și a dezacordului față de obiectivele stabilite, de evaluare a performanței și de recompensare.
Conflictele sunt o realitate, astfel că este necesar să existe cunoștințe și abilități care duc la rezolvarea lor într-un mod mai puțin dureros.
Combinația câștigătoare este stabilirea compromisului, atunci când toți se simt învingători. Liderul trebuie să aibă cunoștințe și abilități speciale pentru conducerea cu succes a echipei.
Dacă sunteţi interesat de ocupaţiile din acest domeniu, vedeţi programul: Management şi HR Management. |
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te