Apology Letter to a Customer

Dear Gloria,

We have thoroughly reviewed your complaint and feel that we owe you our deepest apologies for the inconvenience that disappearance of your luggage has caused.

At Europe Golden Airline, we are very serious about our customer's satisfaction and we work hard to resolve of any customer complaints. After deep analysing of the issue we found out that the problem originated from recent system update.

To ensure that this will never happen again, we are installing new back-up systems.

Because we value your relationship with Europe Golden Airline we will provide you with 3 months free tickets to anywhere you want to fly with us. It is the east we could do for causing you any inconvenience.

If you have any questions or comments regarding this matter, please feel free to discuss it with me at 555-34-0948 or my email jimrichardson@golden.airline.uk

Sincerely,

Jim Richardson
Human Resources Manager

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Cum vă ajută recomandarea să obţineţi clienţi noi? Announcing a Price Increase
Thank You Managementul calității

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te