Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Cum se câștigă pe Instagram?
Afacerea modernă este imposibil de separat de internet și de rețelele sociale. Instagram s-a remarcat în ultimul timp ca fiind cea mai bună platformă pentru poziționarea brandului și promovarea produselor și serviciilor. Prin urmare, este o idee bună să aflați cum vă puteți dezvolta afacerea cu această rețea.
Instagramul este o alegere excelentă în special pentru e-commerce, care este extrem de actual în această rețea. Datorită modului specific în care se realizează comunicarea între utilizatori, există mai multe modalități de a vă promova brandul și de a vinde produse. Mai exact, Instagramul ne permite să comunicăm într-un mod vizual atrăgător, bazându-ne pe fotografii și video. Aceste informații ne vor ajuta să răspundem la întrebarea cum se câștigă bani pe Instagram.
Promovarea afacerilor online, oricât ar fi de utilă, va fi complet folosită doar dacă aveți o viziune clară. Înainte de a planifica vânzarea online sau activități de marketing, este obligatoriu să definiți brandul și produsul pe care urmează să îl prezentați pe Instagram.
Doar atunci când aveți un plan de afaceri realist și pe termen lung, veți putea ajunge pe internet. Depinde de natura produsului dvs. și cât de mult vă veți baza pe rețelele sociale. Cu siguranță, este recomandabil să nu ignorați numeroasele beneficii pe care le oferă activitățile online. Întrucât Instagramul este una dintre cele mai populare platforme de afaceri, trebuie să ieșiți în evidență și să atrageți atenția asupra propriei persoane.
Atrageți atenția asupra propriei afaceri
Internetul este o piață uriașă la nivel mondial, unde toată lumea are posibilitatea să-și arate valoarea. Acest lucru se exprimă în special pe rețelele sociale care conectează companii cu potențiali clienți. Pentru a ajunge la consumatori, trebuie să vă definiți publicul țintă și să vă adaptați prezentarea.
Prezentați-vă afacerea în modul potrivit
Pentru a câștiga încrederea clienților, trebuie să le oferiți informații despre propria persoană. La fel cum site-urile au o secțiune „Despre noi”, tot așa și pe Instagram aveți o descriere a profilului cu un link. Este important să prezentați produsul și compania dvs. în câteva propoziții și, eventual, să furnizați un link către site. Dacă nu ați creat un site, furnizați în schimb informațiile de contact.
Recent, a existat un trend de promovare cu ajutorul emoticoanelor în acest segment. Unii susțin că acest lucru îndeamnă vizitatorul să afle mai mult și să afectează pozitiv aspectul estetic al paginii. Dacă le veți folosi și în ce măsură este o chestiune de gust.
Atrageți corect atenția asupra produsului dvs.
Pentru a vă prezenta produsul, trebuie să ajungeți la posibili clienți. Dacă vă adresați publicului în mod corect și acesta reacționează pozitiv, postarea va fi văzută de un număr mare de persoane (reach). Cu cât este postarea este mai populară, cu atât va apărea mai mult pe feed, adică pe „peretele” utilizatorului.
Există mai multe metode de bază pentru atragerea atenției. Una dintre metode este utilizarea hashtag-urilor (#) și a termenilor adecvați. Această metodă de promovare este foarte importantă pe Instagram, deoarece există posibilitatea de a urmări anumiți termeni. Cu toate acestea, rețineți că alegerea celor mai populare cuvinte vă poate face să vă pierdeți în din mulțimea postărilor. Cercetând și experimentând hashtag-uri, veți găsi cele care sunt cele mai potrivite.
Animați-vă urmăritorii
Pentru ca activitatea dvs. online să aibă efect, trebuie să atingeți cel puțin 1.000 de urmăritori. Deși este de dorit să aveți cât mai mulți, este important să fie interesați în primul rând de ceea ce oferiți. Urmăritorii ideali sunt cei care nu numai că doresc să vă cumpere produsul, ci și participă activ la pagină, postează comentarii, vă partajează postările cu prietenii și îi etichetează pentru a le atrage atenția. Cu cât există mai mulți „ambasadori ai brandului”, cu atât sunt mai eficiente postările dvs.
Pe baza modului în care persoanele răspund la postările dvs., veți ști dacă au ajuns la esență. Dacă aceștia nu numai că apreciază postarea, ci lasă și un comentariu, înseamnă că ați reușit ceea ce ați și intenționat. Desigur, în funcție de produsul propriu-zis depinde accesul la comunicare. Dacă vindeți produse exclusiviste pe care nu toți le pot permite, va fi suficient pentru a vă conecta cu o sută de posibili clienți.
Acest lucru înseamnă că numărul de „fani” nu este atât de important, deoarece este important să aveți urmăritori activi care doresc cu adevărat să cumpere produsul. De aceea, adesea, 1.000 angajați sunt mai eficienți decât 10.000 de persoane neinteresate.
Postați conținut cu regularitate
Pentru a stabili și menține o legătură cu urmăritorii pe Instagram, trebuie să postați în mod regulat. Acestea sunt postări care, pe lângă fotografii și videoclipuri de calitate, vor anima publicul și le vor trimite mesajul dorit. În acest fel, nu veți atrage doar persoane care vă urmăresc, ci veți face din ei și niște fani ai brandului dvs.
Instagramul este, până la urmă, o rețea socială bazată pe o relație mai strânsă între brand și fani. Dacă faceți o treabă bună, sprijinul celor care vă urmăresc poate fi crucial pentru succesul companiei. Nu numai că acest lucru va aduce clienți fideli, dar vor împărtăși și păreri pozitive despre produsul dvs., atrăgând noi clienți.
Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie să cercetați cât mai precis nevoile publicului dvs. țintă. Cu cât „îi citiți” mai bine, cu atât va fi mai ușor să creați postări de calitate pentru ei. În plus față de postările obișnuite, este important și când le postați. Timpul de postare poate fi cheia succesului, deoarece trebuie să urmați obiceiurile publicului căruia vă adresați. Dacă este vorba despre angajați, postările trebuie să fie în timpul pauzei, adică în jurul orei 13:00. Pe de altă parte, dacă elevii de liceu sunt importanți pentru dvs., anunțurile să fie în timpul pauzei mari, drumul către și de la școală sunt poziții bune de pornire. De asemenea, rețineți că oamenii sunt în general mai activi online seara și în weekend.
Cum se câștigă pe Instagram?
Deși câștigurile online nu trebuie să fie singura sursă de venit, cu siguranță reprezintă un potențial enorm. Rețelele sociale sunt, în general, o modalitate excelentă de a ajunge la utilizatorii finali și ar trebui să profitați la maxim. Pentru a înțelege cum să câștigați bani pe Instagram, trebuie să știți cum să generați venituri.
Revânzarea produselor
Este foarte popular ca pe Instagram să se vândă produsele altcuiva, obținând un procent din vânzări. Acesta este, desigur, affiliate marketing, unde practic vindeți produsele altcuiva prin contul dvs. de Instagram. În acest caz, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, depozitare, garanții și altele. Singurul lucru care vă interesează este să prezentați produsele într-un mod corect pentru ca potențialii clienți să cumpere produsul prin linkul furnizat.
Deși este o afacere destul de ușor de început, are dezavantajele sale. Adesea, clienților nu le este clar că dvs. Nu aveți nimic de-a face cu produsul propriu-zis, astfel încât vă pot învinui dacă produsul nu este bun sau nu este trimis într-un termen rezonabil. Țineți cont și că veniturile dvs. sunt semnificativ mai mici decât vânzarea propriului dvs. produs. Cu toate acestea, această metodă de afaceri este potrivită pentru cei care pot începe o afacere fără prea multe riscuri.
Vânzarea propriului produs
Multe companii, dar și persoane fizice, încearcă să își promoveze produsele prin intermediul Instagramul. Această abordare este foarte populară, deoarece puteți ajunge la clienți fără a investi. Practic, nu este necesar să știți cum să faceți un site (deși este recomandat), dar puteți prezenta multe pe această rețea socială.
Astfel, profilul dvs.de Instagram se transformă într-o prezentare a produsului. Deoarece această rețea socială este concentrată pe fotografii, va fi și mai ușor să creați o prezentare vizuală în mod corect. Posibilul pericol poate fi doar dependența de Instagram, dacă nu se dezvoltă și alte metode de promovare. Cu toate acestea, cu o prezentare bine planificată, veți fi văzut în mai multe locuri, iar această rețea socială va fi un canal de vânzări extrem de puternic.
Vânzarea fotografiilor
Indiferent dacă sunteți un fotograf profesionist sau amator, Instagramul vă permite să câștigați bani. Pentru a câștiga bani, trebuie să vă conectați contul la unul dintre site-urile de vânzări foto. Vor face conexiunea între dvs. și clienții care vor vedea oferta pe Instagram (pentru o anumită sumă).
Acestea sunt site-uri foto precum Snapwire sau Lobster, unde vă puteți prezenta portofoliul. Fotografiile au, de obicei, un preț de 5 dolari pe achiziție, dar în funcție de calitate, puteți conta pe profituri mai mari. Această metodă de promovare a produsului poate fi o sursă suplimentară de venit, mai ales dacă aveți de-a face cu o afacere complementară.
Sponsorizarea postărilor
Deși multe metode de câștig pe Instagram se aseamănă cu alte modalități de vânzare, aceasta reprezintă o modalitate dominantă din punct de vedere financiar. Acestea sunt postări sponsorizate în care personalitățile câștigă bani făcând publicitate la anumite produse în postările lor. Este clar că pentru acest tip de afacere trebuie să ai un anumit statut social. De fapt, acestea sunt în primul rând celebrități, bloggeri influenceri. Cu siguranță cel mai bine câștigă influencerii cunoscuți cu milioane de urmăritori. Mulți spun că încasează până la 500.000 pe postare.
Totuși, nu este imposibil să câștigați bani și în acest fel. Multe companii evită vedete celebre pe Instagram pentru că vor să ajungă la utilizatori activi. Acesta este motivul pentru care companiile apelează de multe ori la microinfluențieri, care au zeci de mii de utilizatori și chiar mai puțini. Companiile văd acest lucru ca o oportunitate de a acoperi, pentru mai puțini bani, clienții care sunt într-adevăr interesați de un anumit tip de produs. Astfel, 10.000 de urmăritori interesați de a cheltui bani înseamnă mai mult de un milion de followeri pasivi.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te