Public Relations in Crisis Situations

Descrierea cursului

Relaţiile publice în situaţiile de criză au drept scop formularea unor informaţii exacte şi relevante, precum şi furnizarea şi receptarea acestora în cel mai scurt timp posibil. În cadrul acestui curs vă veţi familiariza cu noţiunea de criză, cu noţiunea de relaţii publice în situaţii de criză, cu planul de criză, precum şi cu procesul de comunicare în situaţiile de criză.

Sunteţi interesat de acest curs? Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Marketing and Marketing Management, International Business și Executive Business Program.

Obiectivul cursului

Obiectivul de bază al acestui curs este studiul noţiunii de relaţii publice în situaţiile de criză, cunoaşterea tacticilor şi a strategiilor care se aplică în situaţiile de criză, precum şi familiarizarea cu procesul de comunicare cu publicul ţintă. Cursanţii vor învăţa componentele de bază ale relaţiilor cu publicul în situaţiile de criză, precum monitorizarea tendinţelor şi anticiparea evenimentelor şi a rezultatele ce pot să apară. De asemenea, obiectivul cursului este şi însuşirea activităţilor care alcătuiesc relaţiile publice în situaţiile de criză, precum planificarea în situaţiile de criză, aplicarea acţiunilor unice de comunicare pe durata crizei şi acţionarea adecvată în timpul cât durează consecinţele crizei.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te