Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Cursul Stil și marketing personal
Fiecare individ dintr-un mediu dat se distinge prin anumite trăsături și comportamente personale. Comportamentele și imaginea pe care un individ o poate emite în mediul înconjurător sunt influențate de o anumită educație formală și informală, punctele forte și potențialul pe care individul le-a dobândit în diferite situații pe baza a diferitor experiențe. Pe măsură ce situația pieței se schimbă, la fel și nevoia de a evidenția anumite caracteristici unice ale individului este tot mai mare.
Tendințele contemporane implică faptul că indivizii sunt din ce în ce mai bine poziționați, promovați și capabili să-și reprezinte în mod adecvat cunoștințele și abilitățile în cea mai bună lumină. Stilul unui individ reprezintă modul în care se desfășoară anumite activități și se construiește cel mai adesea pe parcursul mai multor ani, în timp ce marketingul personal este aplicarea metodelor și tehnicilor de marketing pentru a defini anumite puncte forte și punctele slabe ale indivizilor.
Condițiile în continuă schimbare duc la apariția unui număr tot mai mare de participări uniforme în diferite competiții. Beneficiile, oportunitățile și experiențele bine definite pot fi prezentate de o persoană în format electronic, prin scrierea unui Curriculum Vitae bun (CV), precum și a unei scrisori de intenție pentru competiții, burse, locuri de muncă. Corespondența în afaceri, respectarea procedurilor și principiilor tehnice ale unui CV sau Curriculum Vitae (CV) spun multe despre fiecare candidat.
Elementele de însoțire bine scrise și structurate promovează marketingul personal al individului. O persoană care folosește tehnicile de marketing personal într-un mod corect și este conștientă de potențialul său, își poate schimba imaginea și să progreseze mai rapid în afaceri.
Sunteţi interesat de acest curs? | Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Sales and Sales Management, Project Management și Management. |
Cursul Stil și marketing personal - descriere și scop
Cursul Stil și marketing personal include lecții care descriu aplicarea și procesul de construire a marketingului personal al unei persoane. Marketingul personal înseamnă toate elementele pe care le conține marketingul pentru a poziționa mai bine o persoană pe piață. Lecțiile abordează termenii mix de marketing, analiza SWOT, stilul individual de lucru și definirea punctelor-cheie ale unui CV și importanța comunicării nonverbale. Acest marketing, prin analiza SWOT și alte tehnici, definește punctele forte și punctele slabe și capacitățile individului.
Stilul de lucru este prezentat pentru a înțelege diferențele dintre indivizi, anumite reacții care vorbesc despre diferențe de orientare către oameni, modul diferit de a desfășura activități și de comunicare într-un mediu dat. Odată definit, stilul de lucru al individului nu este sigur că va rămâne așa pe parcursul vieții individului, poate duce la schimbări în funcție de mediul înconjurător, situațiile în care se află individul și predispoziții psihologice.
În acest curs, tehnicile și metodele de marketing personal sunt cel mai bine aplicate prin segmentele Curriculum Vitae (CV), pregătirea pentru interviu și CV-ul. Motivele pentru care și cum să îți prezinți potențialul, punctele forte și punctele slabe sunt esențiale pentru construirea marketingului personal. Punctele-cheie ale unui CV sunt informațiile tehnice, personale și fotografia. Educația informală, seminarii, traininguri îmbunătățesc în continuare imaginea individului și pot evidenția un CV-ul într-un concurs. Comunicarea nonverbală poate influența marketingul personal al unei persoane. Elementele comunicării nonverbale care afectează în mod deosebit sunt ascultarea activă, profunzimea vocii, expresiile feței și mimica. Utilizarea elementelor de comunicare nonverbală în eticheta de afaceri ar trebui să fie moderată și trebuie avut grijă să nu se transforme într-un fenomen negativ, care poate lăsa o impresie negativă asupra interlocutorului.
Scopul cursului Stil și marketing personal este de a prezenta cursanților tehnici pe care le pot utiliza pentru a se reprezenta cel mai bine în mediul lor. Lecțiile oferă cursantului cunoștințe cu privire la tehnicile și metodele pe care le poate aplica la plan individual și la planificarea obiectivelor de afaceri. Din ce în ce mai mulți oameni se bazează pe construirea unui brand personal și pe lucrul asupra propriei persoane. Tehnicile de curs Stilul și marketingul personal pot ajuta la dezvoltarea profesională.
Cursul Stil și marketing personal vă va răspunde la următoarele întrebări:
Ce este marketingul personal?
Marketingul personal este un proces în care un individ își prezintă calitățile, trăsăturile și personalitatea în cel mai bun mod posibil. O importanță deosebită în marketingul personal sunt trăsăturile precum o minte deschisă, zâmbetul, bunătatea și, de asemenea, și laturile negative ale personalității, cum ar fi aroganța, intruziunea sau sfidarea. Imaginea personală este portretul unui individ pe care îl prezintă în mod conștient și inconștient mediului său.
Atunci când creați o imagine personală bună, este necesar să parcurgeți anumite etape. Pentru început, trebuie să înțelegem importanța unei imagini bune, perfecționarea și modernizarea suplimentară a imaginii și a comunicării externe, un segment în care imaginea este arătată într-un mediu mai larg. Imaginea profesională este un segment esențial al tuturor angajaților, de la începători până la persoane cu funcții manageriale.
Câte stiluri există pe baza personalității indivizilor?
În funcție de caracteristicile care domină indivizii, stilurile diferă. Există patru stiluri diferite: gânditori, activiști, creatori și ascultători. Fiecare stil are propriile sale caracteristici, care sunt în mare parte dominante. Gânditorii sunt predispuși la analize detaliate și sistematice, sunt supuși regulii individuale atunci când își îndeplinesc responsabilitățile la locul de muncă, în timp ce activiștii sunt practici, își asumă riscuri și câștigă atât Linia comună între gânditor și creator este orientarea spre sarcini. Creatorii sunt oameni creativi independenți, care iubesc schimbarea, deschiși la idei și oameni. Pe lângă creatori, oamenii sunt orientați și către alte persoane. Ascultătorii acordă o atenție deosebită relațiilor cu oamenii, sunt optimiști și dedicați obținerii celor mai bune rezultate.
Cum să vă prezentați cu succes la locul de muncă cu ajutorul unui interviu și CV?
Un CV (Curriculum Vitae) permite persoanelor să se prezinte într-un mediu profesionist și într-o lumină bună. Elementele unei biografii care pot promova imaginea unei persoane sunt informații personale, fotografie decentă, educație, experiență de muncă, diverse abilități și interese în timpul liber. Pe lângă selectarea unei companii, un CV bine alcătuit și o scrisoare de intenție sunt condiții preliminare pentru un interviu. Un CV bine redactat presupune ca individul să arate toate avantajele pe care le poate oferi angajatorului în cel mai bun mod posibil. Pe lângă angajare, în CV pot fi atașate studii suplimentare, burse, diverse conferințe, dar trebuie să includă întotdeauna informații tehnice, obiective și relevante. Astăzi, să știi cum „să-ți vinzi” imaginea este o mare abilitate. Stilul și marketingul personal implică înțelegerea punctelor forte, punctele slabe, oportunitățile și amenințările unei persoane într-un mediu de afaceri.
Planul și programa cursului
1. Termenul de marketing personal
- Introducere în activități de marketing de bază care pot defini cadre personale de marketing;
2. Stilul personal și rolul personalității în prezentarea și dezvoltarea personală
- Variații de stil și divizare în funcție de trăsăturile predominante la individ;
3. Predispoziții psihologice ale stilului personal
- Recunoașterea predispozițiilor psihologice specifice pentru a îndeplini anumite sarcini care se potrivesc cel mai bine naturii individului;
4. Prezentarea prin intermediul unui CV și al interviului
- Elemente de biografie care promovează aspectul unui individ în anumite competiții;
5. Comunicarea nonverbală și crearea imaginii personale
- Reprezentarea elementelor de comunicare nonverbală care pot afecta comunicarea și prezentarea unui individ.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te