Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Marketing digital - 10 cărți pentru o afacere online mai bună
Experții în marketing digital devin foarte căutați pe piață, deoarece internetul evoluează și toată lumea își dorește succes în afacerile online.
În urmă cu două decenii, cumpărătorii au fost nevoiți să se deplaseze până la magazin pentru a găsi ceea ce îi interesa și, în cele din urmă, să facă o achiziție. Cu toate acestea, odată cu apariția internetului, conștientizarea clienților cărora le oferiți serviciile se schimbă. Internetul a progresat atât de mult încât devine normală comanda online și livrarea produsului la adresa de domiciliu în cel mai scurt timp.
Marketerii au acum sarcina de a îmbunătăți strategiile de internet existente pentru a atrage câți mai mulți clienți și pentru a le oferi experiența personalizată pe care și-o doresc. Astfel, este nevoie de noi locuri de muncă precum în domeniile SEO, redactare, marketing PPC, manager PR și multe altele care sunt foarte importante pentru succesul pe platformele online.
Dacă investiți în cunoștințele și abilitățile dvs. de marketing digital, prețul dvs. va crește și veți avea din ce în ce mai multă cerere. Este o profesie care necesită o pregătire constantă, deoarece schimbările pe care trebuie să le urmați apar zilnic pe internet.
Vă puteți completa întotdeauna cunoștințele cu cărți scrise de experți de top în marketing digital. Am selectat primii 10 autori pentru a dobândi abilitățile importante pentru acest job.
Cunoașteți marketingul digital din perspectiva experților de top
Dacă vreunul dintre următoarele titluri se află pe raftul dvs. de cărți, nu ratați ocazia să îl citiți și să vă îmbogățiți cunoștințele de marketing digital existente. Învățați toate trucurile și puneți în practică sfaturi utile pentru depășirea obstacolelor la locul de muncă.
Digital Marketing (Ira Kaufman)
Digital Marketing: Integrating Strategy and Tactics with Values va constitui o bază excelentă pentru oricine intră în lumea marketingului digital. Cartea este adaptată pentru începătorii care încă nu au făcut cunoștință cu conceptele de bază ale profesiei. Cartea lui Ira Kaufman este un ghid ideal pentru crearea strategiilor eficiente pentru a vă dezvolta mai repede afacerea. Sunt prezentate câteva tehnici utile pentru obținerea rezultatelor, precum și modalități de interpretare corectă a acestora.
După citirea acestei cărți, veți stăpâni conceptele care sunt de cea mai mare importanță pentru orice profesionist în marketingul digital. Scopul este să înțelegeți cum să prezentați idei pe internet într-un mod creativ și unic, care să atragă și bugetul.
Becoming A Digital Marketer (Gil & Anya Gildner)
Oricine este implicat în marketingul digital știe că este imperativ să urmărească fiecare ziar de pe piață. Pe măsură ce internetul se schimbă, la fel se dezvoltă și această profesie. Din acest motiv vi se cere să fiți permanent la curent. Ceea ce a fost popular și căutat în urmă cu doar câteva luni, nu înseamnă că este căutat și astăzi. Aici vedem cât de multe provocări implică acest domeniu.
Dacă, totuși, decideți că acesta este apelul dvs. și sunteți gata să țineți pasul cu vremurile, achiziționați această carte care va fi un bun ghid pentru acest lucru. Cartea vă inițiază în lumea digitală explicând marketingul PPC, publicitatea pe social media, crearea unei imagini pozitive pe internet etc.
Este întotdeauna mai ușor când primiți sfaturi de la cineva care a plecat deja pe drumul pe care ați pornit. Acesta este motivul pentru care veți citi recenzii ale experților excelenți în marketing digital din această carte pentru a vă ajuta să înțelegeți cum arată această lucrare în practică.
Becoming a Digital Baller the Playbook (Connor Ray Wright)
Un specialist în marketing digital caută potențiali clienți vrând să-i transforme în clienți mulțumiți de produsele dvs. În cartea Becoming a Digital Baller the Playbook veți afla elementele de bază ale profesiei și veți primi sfaturi despre cum să câștigați mai mulți bani în afacerile online.
Vi se vor prezenta strategiile și abilitățile eficiente necesare punerii lor în aplicare, pe care ar trebui să le dețină fiecare marketer experimentat. Cartea vă va oferi idei despre cum să profitați la maxim de media digitală și să vă dublați profiturile. Achiziționați cartea unui mare expert, Connor, și fie ca această lectură să fie unul dintre cele mai bune ghiduri către top.
12 Month Digital Marketing Planner (Brandon Breshears)
Dacă sunteți interesat de crearea unui plan de publicitate pe rețelele sociale sau cum să creați conținut pe un site, vă sugerăm să citiți cartea lui Brandon Breshears. Veți găsi răspunsuri la acestea și la multe alte întrebări din lumea marketingului digital.
Atenția este axată pe crearea planurilor pe termen lung, adică promovarea evenimentelor viitoare pe un nivel anual. De aceea, este important să faceți la timp strategia corectă pe care să o puteți corecta în caz de circumstanțe neprevăzute. Cartea vă determină să gândiți pe termen lung și să fiți cu un pas înaintea concurenței.
Digital Minds (WSI)
Autorul a împărțit cartea de peste 250 de pagini în 12 capitole care detaliază subiecte importante pentru marketing digital. Google, Facebook și alte platforme schimbă conversația dintre oameni, dar și stilul de viață propriu-zis, așadar sarcina marketingului digital este să monitorizeze și să acționeze asupra schimbării.
Strategiile create sunt adaptate la vremurile în care trăim, astfel încât perfecționarea este cheia succesului. WSI își transmite experiența prin cartea Digital Minds, în care abordează subiecte precum importanța designului web pentru succesul afacerilor online, conținutul și marketingul prin e-mail, precum și alte domenii conexe.
Digital Marketing That Actually Works the Ultimate Guide (Krista Neher)
Când vine vorba de cartea lui Krista Neher, ea vă prezintă concepte importante de marketing digital. Veți primi o explicație despre modul în care funcționează, dar și despre cum să le aplicați pentru a vă dezvolta afacerea. Veți învăța instrumentele și tehnicile care sunt necesare pentru a implementa strategii eficiente.
Dacă vă întrebați cum să vă definiți grupul țintă online și să-i determinați să facă clic pe site-ul dvs., vă sugerăm să achiziționați cartea Digital Marketing That Actually Works the Ultimate Guide și să găsiți cele mai bune sfaturi. Este scrisă într-un mod simplu, așadar este foarte captivantă, indiferent că este vorba de un începător sau cineva cu ani de experiență în domeniu. Mai multe tipuri de marketing au fost acoperite, astfel încât să aveți o imagine mai largă a cunoștințelor necesare acestei afaceri.
Digital Marketing Strategy (Simon Kingsnorth)
În cartea sa, Simon Kingsnorth explică într-un mod foarte pitoresc cum să vă îmbunătățiti afacerea online prin imagini, statistici și studii de caz pentru a aproxima mai bine fiecare metodă prezentată. De asemenea, autorul scrie despre cum să vă planificați finanțele, cum să vă conectați mai ușor cu clienții și cum să interpretați rezultatele campaniilor dvs. online.
În cartea Digital Marketing Strategy veți vedea cum puteți crea o strategie care poate fi implementată foarte eficient astfel încât să fiți observați pe platformele online. Citiți această carte și aflați cum să evitați cele mai frecvente greșeli întâmpinate de profesioniștii de marketing digital.
Digital Marketing: Strategic Planning & Integration (Annmarie Hanlon)
Dacă doriți să creați un plan de succes pentru rezultate pe termen lung în marketing digital, atunci această carte este cea potrivită pentru dvs. Conținutul este scris astfel încât începătorii să înțeleagă cu ușurință concepte noi și să le pună în practică.
Cu toate acestea, pentru a implementa cu succes orice strategie, sunt necesare anumite instrumente. Hanlon dezvăluie cititorilor ei care sunt cele mai bune tehnici și instrumente de marketing care să te ajute să reușești pe platformele online. Citiți această carte și deveniți un expert în marketing digital, cu pregătire suplimentară de la un începător absolut.
Digital Marketing Strategies (Koray Odabasi)
Veți vedea adesea cărți care încearcă să acopere toate aspectele marketingului digital. În cartea sa Digital Marketing Strategies, Koray subliniază importanța concentrării pe un grup de consumatori cărora le oferiți produsele și construirea unei relații mai restrânse cu consumatorii care va genera mai mult profit.
Internetul este plin cu informații provenite de pe diverse site-uri și, prin urmare, este foarte dificil să impresionați utilizatorii. Faceți tot posibilul să vă restrângeți publicul țintă, deoarece este cel mai eficient mod de a reuși.
Koray vă avertizează să evitați mesajele de marketing universale cu care doriți să ajungeți la mai multe grupuri de consumatori. Acest lucru vă va consuma puterea și resursele fără să atingeți obiectivul final. Alte segmente de marketing digital sunt abordate în detaliu în carte, astfel încât veți avea o imagine mai largă a abilităților, instrumentelor și tehnicilor profesiei.
Social Media Marketing Mastery 2019 (Robert Miller)
Cu cartea lui Robert Miller, un excelent expert în marketing, dobândiți abilitățile pentru a stăpâni marketingul pe social media.
Aflați cum puteți construi o imagine de brand pozitivă pe platformele online populare, dar și cum să definiți strategiile de rețea digitală care vor fi semnificative pentru orice afacere pentru dezvoltarea ulterioară.
Interesant este că autorul explică în cartea Social Media Marketing Mastery 2019 cât de importanți sunt influencerii atunci când vine vorba de promovarea digitală. Este o profesie care este din ce în ce mai populară la noi, așa că acum veți avea șansa de a ajunge la publicul dvs. țintă. Veți învăța tehnici excelente pentru o mai bună promovare online, dar și cum să le transformați în avantajul dvs. pentru a ajunge la mai mulți utilizatori. Citiți cartea și îmbogățiți-vă experiența cu noi cunoștințe care vor fi utile pentru cariera dvs.
Unde puteți găsi cărți de marketing digital?
Nu trebuie să mergeți la o librărie sau bibliotecă pentru a cumpăra cartea care vă interesează. Este suficient să căutați disponibilitatea versiunii online, pe care nici nu trebuie să o plătiți și puteți începe să studiați marketingul digital imediat. Desigur, cu ajutorul acestor cărți vă puteți înscrie întotdeauna la un curs de marketing pe internet unde veți primi și un certificat ca dovadă a cunoștințelor dobândite.
Acum că știți de ce aveți nevoie pentru a avea succes, nimic nu vă împiedică să vă începeți propria afacere pe platformele online. Considerăm că datorită listei noastre de cărți recomandate și efortului dvs., puteți avea o bază excelentă pentru un loc de muncă în acest domeniu.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te