Publicitate pe Instagram

Rețelele sociale nu sunt destinate doar utilizatorilor privați, ci au și un rol important în afaceri. Tipul de afacere depinde de alegerea rețelei pe care ar trebui să vă concentrați, precum și de modul în care veți comunica cu potențialii clienți. Deși se aude adesea că toate rețelele sociale sunt importante, publicitatea pe Instagram s-a dovedit a fi cea mai bună soluție pentru mulți utilizatori de afaceri.

Aplicație mobilă pentru publicitate pe Instagram

Conținutul de pe profilul de afaceri Instagram este foarte important deoarece depinde dacă mesajele voastre promoționale vor ajunge la publicul dorit. Este vorba despre o platformă extrem de populară, iar un avantaj suplimentar este că utilizatorii sunt obișnuiți să comunice cu brandurile prin această platformă.

În plus, publicitatea poate ajunge la grupul-țintă dorit, crescând astfel vânzările. Din acest motiv, companiile mici și mari, precum și antreprenorii, pun Instagram-ul pe primul loc pe lista priorităților când vine vorba de marketing.

Dacă vorbim despre popularitatea acestei rețele, este suficient să subliniem că Instagram are peste un miliard de utilizatori activi pe lună. Multe companii care investesc sume mari în activități promoționale online sunt conștiente de acest fapt. Un avantaj suplimentar este popularitatea marketingului affiliate, unde utilizatorii promovează produsele altora pentru a primi un procent din vânzări. Există mult mai multe posibilități oferite de publicitatea pe Instagram – de aceea urmați sfaturile noastre și îmbunătățiți-vă cunoștințele în acest domeniu.

Cum să fie eficientă publicitatea pe Instagram?

Dacă vreți să profitați la maximum de tot potențialul Instagram-ului, atenție la sfaturile utile de mai jos, oferite de către experții în marketing pe internet. Cu acestea veți implementa mai ușor obiectivele stabilite și veți realiza afaceri mai bune pentru companie.

Avantajele fotografiilor în formă pătrată

Pe bună dreptate se consideră că calitatea unui profil de Instagram depinde de fotografiile postate pe acesta. Asta înseamnă că primul pas în crearea unui profil de calitate este selectarea fotografiilor care îndeplinesc anumite standarde.

Primul lucru pe care îl veți auzi de la mulți experți este că ar trebui să postați fotografii într-o formă pătrată. Nu aveți nevoie de cunoștințe speciale pentru aceasta, deoarece nu numai telefoanele și camerele au această opțiune, ci aplicația în sine permite o astfel de setare în timpul configurării.

Rețineți că posibilitățile de editare a imaginilor cu aplicația nu sunt nelimitate. Pentru unele opțiuni mai avansate, trebuie să știți programe speciale pentru procesarea fotografiilor. Cu toate acestea, în multe cazuri, opțiunile oferite de telefonul mobil mediu vor fi suficiente pentru postarea pe rețele sociale.

Urmăriți activitățile pe un link separat

Pentru a afla dacă eforturile voastre de marketing produc rezultate, trebuie să stabiliți o modalitate de a măsura efectul anunțurilor voastre. Pentru a afla cum reacționează utilizatorii la postările voastre, trebuie să ajustați linkul pe care îl postați în descrierea profilului vostru. Există numeroase servicii care permit modificarea adresei web, iar unul dintre cele mai populare este cu siguranță Bitly.

Dacă configurați linkul în acest fel, veți ști câți vizitatori au venit pe site-ul pe care l-ați recomandat datorită Instagram-ului. Acestea sunt informații foarte utile, așa că este recomandat ca fiecare link pe care îl postați în biografia voastră să fie configurat separat.

Planificați din timp postările

Pentru a profita la maximum de potențialul de promovare pe Instagram, trebuie să aveți un plan de postare de conținut pe termen lung. Aceasta se referă în primul rând la ocazii speciale, când clienții sunt neobișnuit de activi. Anumite zile sunt deosebit de profitabile pentru anumite ramuri de afaceri, iar fiecare companie ar trebui să planifice anunțuri pentru Crăciun, Anul Nou, Black Friday etc. Conform planului, încercați să vă faceți postările diferite pentru a obține beneficii suplimentare de pe urma lor.

Un plan pe termen lung este necesar deoarece pentru anumite date este necesar să investim mai mult timp și resurse pentru a obține efectul dorit. Dacă aveți posibilitatea, creați un videoclip special, organizați o tombolă, angajați influenceri, oferiți cadouri, conectați-vă cu alte branduri etc. Pentru anumite sucursale, aceste zile reprezintă momentul în care se realizează câștiguri la nivelul cifrei de afaceri trimestriale a companiei.

Planificarea campaniilor de marketig pe Instagram

Folosiți la maximum potențialul fotografiilor și al videoclipurilor

Se știe că videoclipul este extrem de eficient în animarea publicului, motiv pentru care acestei forme de postări ar trebui să i se acorde o atenție deosebită. Este o metodă grozavă de a atrage un public loial, dar și de a câștiga unul nou.

Nu trebuie să fiți un expert în publicitate pe Instagram pentru a înțelege că această rețea socială se concentrează pe elemente vizuale. De aceea este surprinzător faptul că un număr mare de manageri de PR și experți în marketing online nu folosesc tot potențialul pe care îl oferă acest format de postare. Cu toate acestea, cele mai cunoscute companii au dus la perfecțiune astfel de acțiuni de promovare. Acordați atenție celor mai mari „jucători” pentru a afla care metode sunt cele mai eficiente.

Dacă sunteți pe gustul publicului, videoclipul vostru va deveni viral, adică utilizatorii îl vor partaja cu prietenii lor. Este scenariul ideal pentru care se străduiesc toți marketerii, dar care nu este atât de ușor de realizat. Pentru a obține astfel de rezultate, utilizați la maximum capacitățile tehnice ale aparatului foto sau ale telefonului vostru. Dacă videoclipul este interesant, va atrage atenția celorlalți. Cu toate acestea, rețineți că un videoclip perfect din punct de vedere tehnic, adesea, nu va obține niciun efect dacă nu este interesant pentru public.

Folosiți hashtagurile actuale

Postările de pe Instagram se bazează în mare măsură pe hashtaguri. Acestea sunt cuvintele care descriu postarea pentru ca utilizatorii să o găsească mai ușor: de exemplu, #InternetAcademy sau #cursuri.

Folosiți fraze care vă pot aduce publicul dorit și urmăriți această „scenă”. Se întâmplă adesea ca un hashtag să devină extrem de popular, așa că este o idee bună să creați o postare care să fie de interes pentru utilizatorii care caută conținut în acest fel. Desigur, rețineți că utilizarea ilogică a hashtagurilor nu poate decât să dăuneze.

Cu siguranță nu doriți să vă distrugeți brandul punând un hashtag doar pentru că este popular acum. De asemenea, trebuie să știți când o frază este prea populară, ceea ce înseamnă că efectul va fi zero pentru că pur și simplu nu vă veți evidenția dintre milioanele de alte postări similare. Odată ce găsiți măsura potrivită, veți fi surprins cât de eficientă poate fi această metodă de promovare a postărilor.

Interesant este că metodele de căutare nu se termină aici. Instagram a introdus de curând și posibilitatea de a căuta pe baza de emoticoane. Regula de utilizare a acestora este similară cu cea a hashtagurilor – cu moderație și în conformitate cu imaginea brandului. Atât timp cât conexiunea este naturală, efectul nu va lipsi.

Promovarea pe rețelele sociale este esențială

Multe companii consideră Instagram-ul ca fiind esențial pentru dezvoltarea afacerii. Întrucât concurența este puternică, trebuie să aveți o mentalitate de câștigător și cele mai bune cunoștințe posibile în domeniul marketingului digital În acest fel, cu siguranță puteți îmbunătăți operațiunile propriei afaceri sau ale companiei care v-a angajat ca expert.

Datorită oportunităților excelente de afaceri, atât aici, cât și în străinătate, tot mai mulți oameni sunt interesați de joburi moderne legate de rețelele sociale. Unele dintre profesiile populare din această sferă sunt blogger, manager de PR, manger de marketing etc. Este vorba de joburi moderne care au o perspectivă excelentă deoarece permit lucrul de acasă, ceea ce deschide oportunități de cooperare cu clienți din toată lumea.

Totuși, este important să alegeți o instituție de învățământ cu experiență, unde veți dobândi cu adevărat cunoștințe practice de marketing pe internet. Deși există numeroase cursuri pe piața noastră, rețineți că pentru cele mai bune rezultate este necesar cel puțin un an de școlarizare. În acest fel, cu sprijinul experților, veți putea susține cu adevărat că înțelegeți publicitatea pe Instagram.

Dacă sunteți o persoană organizată și comunicativă și vă plac rețelele sociale, nu ar trebui să aveți o dilemă dacă acest job este pentru voi. Dedicați-vă joburilor moderne de pe internet care oferă perspective excelente pentru o carieră lungă și dezvoltare cu succes a afacerii. Mediul online este creat pentru oameni ambițioși și curajoși, ceea ce este cea mai bună recomandare pentru a vă dedica muncii în marketing digital.

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te