Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
6 principii de construire a unei imagini corporative pe internet
1. Principiul consistenței
Aspectul site-ului web trebuie să fie consistent cu aspectul cărții de vizită și al documentației de afaceri complete a companiei (culorile casei, logo-ul și sloganul). Acest principiu adesea se prevede.
2. Principiul funcționalității
Verificare dacă site-ul este 100% funcțional. Funcționează toate linkurile? Se deschid toate paginile în mod corect?
3. Principiul vitezei
Respectarea timpului potențialilor clienți și colaboratori. Evitarea animației „flash" lente și efectelor vizuale complet inutile.
4. Principiul navigației simple
Facilitează vizitatorilor site-ul ușor de folosit. Deseori se menționează că este de dorit ca „orice informație de pe site să poată fi depistată în maxim 3 clicuri și 8 secunde". În acest scop, fiecare pagină de pe site trebuie să dispună de un meniu de navigare. Neapărat trebuie să existe un buton Contact pe fiecare pagină. În cazul unor site-uri mai mari, este de dorit ca site-ul să conțină și un buton de căutare.
5. Principiul de informare
Oferă informații suficient de utile potențialilor clienți. Deseori se spune că pe internet „informația este rege". Educarea cumpărătorilor, a le oferi ajutor pentru a lua decizia corectă și să găsească răspunsuri la întrebările lor.
6. Principiul interactivității
Permiterea potențialului cumpărător / colaborator să intre în contact într-un mod ușor și simplu cu compania sau cu alți utilizatori. Unele dintre ideile pentru atingerea interactivității sunt formular de contact, formular de cerere de ofertă, formular de opinie / feedback, buton „informați prietenul", sondaj al vizitatorilor site-ului etc.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te