Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
17 roluri principale ale managerilor
Managerul trebuie să fie o personalitate multilaterală. Să dețină multe abilități și cunoștințe. Să îndeplinească diferite roluri.
Cele mai importante 17 roluri pe care trebuie să le practicați pentru a fi un manager de succes sunt:
1. Coordonator. Rolul de coordonator constă în a lucra cu scopul de a conecta și coordona toți participanții pentru a realiza anumite servicii și sarcini.
2. Comunicator. Rolul de comunicator înseamnă să primiţi, să analizaţi, să selectaţi informațiile necesare și să le distribuiţi celor care au nevoie de ele pentru a îndeplini serviciile și sarcinile.
3. Lider. Rolul de lider constă în a direcționa resursele umane și altele, în a rezolva probleme și conflicte, în a atribui servicii și sarcini cu scopul de a gestiona și îndeplini sarcinile în mod eficient.
4. Factor de decizie. În timp ce efectuați sarcinile de conducere în calitate de manager, trebuie să luați o serie de decizii. Aceasta este una dintre responsabilităţile principale ale unui manager.
5. Creator de atmosferă. Pe lângă buna comunicare și coordonare a muncii, trebuie să creați și o atmosferă bună în rândul executanților astfel încât aceștia să-și poată îndeplini sarcinile cât mai bine. Trebuie să știți cum să vă motivaţi angajații, mai precis, să le stimulați interesul ca să-și îndeplinească cât mai bine sarcinile.
6. Producător. Aceasta înseamnă să produceți idei, să fiți responsabil pentru realizarea sarcinilor, să controlați procesul de producție până la crearea produsului final.
7. Antreprenor. Aceasta presupune toate caracteristicile antreprenorilor care se angajează în afaceri, ei creează idei noi pentru noi locuri de muncă, produse și servicii.
8. Administrator. Vă ocupaţi de documentaţie, abordați cu precizie și pedanterie efectuarea serviciilor administrative.
9. Reprezentant. Reprezentați compania în comunicarea cu mediul înconjurător.
10. Punctul de legătură. Sunteți responsabil pentru stabilirea legăturii între diferite sectoare din cadrul companiei.
11. Monitorizare. Monitorizați mediul și colectați informații pentru a lua decizii.
12. Distribuitor. Distribuiți informații în cadrul organizației.
13. Agent (reprezentant). Distribuiți informații în exteriorul companiei, mai precis, vă ocupați de relaţiile publice.
14. Inovator. Sunteți însărcinat să propuneți soluții noi.
15. Controlor de dereglare. Sunteți persoana care rezolvă situațiile de criză.
16. Alocator de resurse. Sunteţi capabili să dispuneţi de resurse limitate în companie.
17. Negociator. Dețineți abilități de negociere internă și externă.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te