Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Funky business pune managementul în mijlocul evenimentelor
Administrarea și managementul devin din ce în ce mai importante. Numeroși guru și analiști evidențiază deja de ani buni semnificația lor, poate doar pentru a-și justifica existența. Acum, însă, aceasta este realitatea. Trăim în epoca timpului și a talentului, în care vindem, exploatăm, organizăm, angajăm și împachetăm timp și talent. Resursa cea mai importantă din zilele noastre poartă pantofi și pleacă în fiecare zi de la lucru pe la ora 17. De aceea, administrarea și managementul sunt esențiale pentru dobândirea unui avantaj competitiv. Asta este ceea ce ne deosebește de masă. Modul în care vă atrageți, păstrați și motivați oamenii este mai important decât tehnologia. Creează un caracter unic pe termen lung. Dar, pe măsură ce managementul devine o armă puternică în lupta împotriva concurenței, natura sa se schimbă.
Șeful este mort. Nu mai putem avea încredere în liderul care afirmă că știe totul mai bine și are întotdeauna dreptate. Managementul bazat pe cifre este de domeniul trecutului. Managementul bazat pe frică nu mai are succes. Dacă oamenii sunt managementul, atunci termenul trebuie să se schimbe în humanagement - management uman.
Locul de muncă ca atare a murit. Nu mai credem în bucata de hârtie cu titlul „Descrierea locului de muncă”. Noua realitate necesită o flexibilitate mai mare. În secolul XX, managerii aveau un job cu care își construiau cariere. Acum vorbim despre două cariere și șapte joburi. Au trecut zilele angajatului fidel care lucra decenii în aceeași companie, în siguranță și liniștit în colțul său prăfuit. În curând accentul va fi pus pe viață, nu pe carieră, iar munca va fi o serie de turnee și de proiecte.
Noile roluri solicită noi competențe. În urmă cu treizeci de ani, era suficient să dobândim o competență nouă pe an. Acum avem nevoie de o competență nouă pe zi. Competențelor le place networkingul - în anii ‘60, de exemplu, un manager de nivel mediu trebuia să rețină 25 de nume în întreaga sa carieră - astăzi trebuie să rețină 25 pe lună. Mâine poate 25 de nume noi săptămânal (unde cel puțin jumătate vor fi străine).
Dacă sunteţi interesat de ocupaţiile din acest domeniu, vedeţi programul: Management. |
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te