Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
5 activităţi promoţionale de bază
În faţa dvs. se află o listă cu cele 5 activităţi folosite cel mai frecvent în procesul de promovare a produsului sau a serviciului:
1. Publicitatea
Aceasta este o formă de prezentare a produselor sau a serviciilor pe care o plătiţi şi prin care vă adresaţi individual cumpărătorilor. De exemplu, o formă a acestei prezentări sunt panourile, afişele, billboard-urile, anunţurile în ziare, reclamele de televiziune şi radio.
2. Vânzarea personală
Vânzarea personală este fiecare formă de prezentare a produsului care subînţelege comunicarea directă cu cumpărătorii. De exemplu, vizitaţi firmele care ar putea fi interesate de produsele dvs. sau organizaţi anumite întâlniri la care potenţialilor cumpărători le prezentaţi produsele dvs.
3. Vânzarea promoţională
Vânzarea promoţională înseamnă stimularea cumpărătorilor potenţiali să cumpere produsele sau serviciile dvs., astfel încât le veţi oferi temporar ceva în plus, de exemplu: le veţi oferi două produse la un singur preţ sau le veţi oferi o mostră gratută pentru o probă. Fiţi atenţi, fiindcă o astfel de strategie vă poate aduce un profit mai mic. Străduiţi-vă să oferiţi ceea ce vă puteţi permite să aveţi şi dvs. şi ceva ce nu costă mult, dar care poate însemna destul de mult cumpărătorului dvs.
4. Relaţiile publice
Relaţiile publice subînţeleg dezvoltarea unor relaţii bune, nu numai cu cumpărătorii potenţiali ci şi cu mijloacele de informare a publicului (mass-media). Mass-media poate scrie întotdeauna ceva frumos despre compania dvs. atunci când, de exemplu, lansaţi pe piaţă un nou produs sau când compania îşi sărbătoreşte aniversarea.
5. Marketingul direct
Cumpărătorilor le puteţi oferi o atenţie directă chiar şi în cazul în care nu aţi întâlnit niciodată cumpărătorii dvs. De exemplu, aceasta veţi realiza dacă trimiteţi o scrisoare prin poştă sau prin intermediul unui e-mail, tuturor firmelor care ar putea fi interesate de produsele sau serviciile dvs.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2025/26 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te