5 activităţi promoţionale de bază

 

În faţa dvs. se află o listă cu cele 5 activităţi folosite cel mai frecvent în procesul de promovare a produsului sau a serviciului:

1. Publicitatea

Aceasta este o formă de prezentare a produselor sau a serviciilor pe care o plătiţi şi prin care vă adresaţi individual cumpărătorilor. De exemplu, o formă a acestei prezentări sunt panourile, afişele, billboard-urile, anunţurile în ziare, reclamele de televiziune şi radio.

 

2. Vânzarea personală

Vânzarea personală este fiecare formă de prezentare a produsului care subînţelege comunicarea directă cu cumpărătorii. De exemplu, vizitaţi firmele care ar putea fi interesate de produsele dvs. sau organizaţi anumite întâlniri la care potenţialilor cumpărători le prezentaţi produsele dvs.


3. Vânzarea promoţională

Vânzarea promoţională înseamnă stimularea cumpărătorilor potenţiali să cumpere produsele sau serviciile dvs., astfel încât le veţi oferi temporar ceva în plus, de exemplu: le veţi oferi două produse la un singur preţ sau le veţi oferi o mostră gratută pentru o probă. Fiţi atenţi, fiindcă o astfel de strategie vă poate aduce un profit mai mic. Străduiţi-vă să oferiţi ceea ce vă puteţi permite să aveţi şi dvs. şi ceva ce nu costă mult, dar care poate însemna destul de mult cumpărătorului dvs.

activități promoționale


4. Relaţiile publice

Relaţiile publice subînţeleg dezvoltarea unor relaţii bune, nu numai cu cumpărătorii potenţiali ci şi cu mijloacele de informare a publicului (mass-media). Mass-media poate scrie întotdeauna ceva frumos despre compania dvs. atunci când, de exemplu, lansaţi pe piaţă un nou produs sau când compania îşi sărbătoreşte aniversarea.


5. Marketingul direct

Cumpărătorilor le puteţi oferi o atenţie directă chiar şi în cazul în care nu aţi întâlnit niciodată cumpărătorii dvs. De exemplu, aceasta veţi realiza dacă trimiteţi o scrisoare prin poştă sau prin intermediul unui e-mail, tuturor firmelor care ar putea fi interesate de produsele sau serviciile dvs.

 

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Sindromul Apollo Dealing With Angry Customer
8 cele mai frecvente greșeli în proiectarea site-ului Cele 3 forme principale de comunicare în afaceri

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te