Checking Into a Hotel

Desk Clerk: Welcome to the Aarden Hotel. Do you have a reservation?
George: Yes, I do. I'll be staying for three days.
Desk Clerk: What is your name?
George: George Butler.
Desk Clerk: Are you here for business or pleasure?
George: Business.
Desk Clerk: We have room 680 reserved for you. Will you be paying with cash or credit card?
George: A credit card. Here it is.
Desk Clerk: Thank you.
George: What's the rate?
Desk Clerk: $149 per night. There's also a complimentary continental breakfast.
George: Great.
Desk Clerk: I need to make an imprint of your card.
George: Okay. How do I get to my room?
Desk Clerk: Take the elevator on the right to the sixth floor, and your room will be directly in front of you as you exit the elevator.
George: Thank you.

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Cum să oferiți feedback-ul bun la serviciu Announcing a Sales Campaign, Promotion or Incentive Program
5 tehnici de luare a deciziilor Holiday Greetings

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te