Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
8 modalități pentru câștigarea cumpărătorilor
Cele mai bune metode pentru câștigarea cumpărătorilor sunt:
1. Cumpărătorul se cheamă, nu se alungă. Una este să fii persistent și să nu te predai ușor, dar persistența nu înseamnă că trebuie să vă sunați potențialii cumpărători de 5 ori pe zi. Astfel trebuie să fiți consecvenți, dar nu și răbdători. Vânzătorii de succes sunt cei mai buni cumpărători care au fost nerăbdători și care i-au sunat pe cumpărători de mai multe ori într-o perioadă de câteva săptămâni pentru a intra în contact cu ei. Majoritatea vânzătorilor de succes în vânzarea prin telefon sunt de acord că trebuie să încercați să intrați în contact cu clientul de cel puțin patru ori. În practică acest număr este și mai mare, de aproape 8 ori.
2. Dați șansa cumpărătorului de a vă spune nu. Este bună ideea de a le spune potențialilor cumpărători că este în regulă să refuze. Dacă au luat decizia de a cumpăra un alt produs, este în regulă, doar rugați-i să vă anunțe pentru a nu-i suna până la epuizare. De obicei vă vor suna și vor spune că au ales pe altcineva sau că încă nu au luat o decizie. În orice caz, acum știți dacă trebuie să mai sunați cumpărătorul sau nu.
3. Trimiteți un mesaj scris de mână prin poștă. Trimiteți-l după primul apel sau prezentare. Acest lucru va crește șansele să primiți un răspuns de la cumpărător. Mesajul scris de mână vă va crește șansa de a atrage cumpărătorul, dezvoltă la acesta sentimentul de atenție suplimentară care îi este dedicată și îl stimulează să răspundă și pe viitor apelurilor voastre.
4. Faceți un sistem permanent de contactare. Dacă ați încercat tot ce știți și nu ați reușit să ajungeți la cumpărător, dar încă nu vreți să renunțați la colaborarea cu el, trimiteți-i acestuia ceva interesant la fiecare 4 săptămâni. Acest lucru vă va ajuta să mențineți contactul cu clientul, ceea ce este foarte important dacă se va decide ca într-o zi să apeleze la serviciile voastre. Altfel nu se va gândi la ofertă. Aceasta poate fi o carte, o ciocolată, un suvenir etc.
5. Amintiți-i cumpărătorului de un răspuns. Când se ajunge la momentul în care este nevoie de un răspuns și acesta nu dă niciun semn, îi puteți aminti de ultima discuție. Reamintindu-i de discuție, vă va ajuta să-l câștigați de partea voastră.
6. Țineți o evidență cu cine s-a anunțat și cine nu. Introduceți fiecare apel sau e-mail în sistemul vostru pentru a reține cât ați vorbit ultima dată cu cumpărătorul, dacă ați lăsat un mesaj sau dacă ați trimis un e-mail. Astfel puteți întotdeauna să apelați aici când doriți să contactați din nou clientul.
7. Stabiliți o modalitate de comunicare preferată de cumpărător. Fiecare are propriul mod de comunicare. Cineva preferă comunicarea prin telefon, alții prin e-mail, alții preferă scrisorile etc.
8. Încercați ultima dată. Când sunteți pregătit să renunțați la un cumpărător necomunicativ, aduceți-i la cunoștință că aceasta este ultima încercare pe care o faceți pentru a răspunde. Menționați că dacă este interesat de o colaborare, vă poate contacta la acest număr de telefon și dacă nu, mulțumiți-i pentru timpul acordat și urați-i succes în continuare.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te