Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Crearea unui magazin online: obținerea unui magazin online de succes
Dezvoltarea internetului și accesul facil la această rețea globală au făcut din el centrul tuturor evenimentelor. Drept urmare, unele obiceiuri umane de bază, care au fost stabilite până acum, au început să se schimbe. Asta implică și schimbarea modului în care oamenii cumpără produse, deoarece s-a înregistrat o dezvoltare uriașă în magazinele online.
Tendința de a cumpăra mai multe online nu a ocolit nici societatea noastră. Oamenii nu doar cumpără online, dar și întreabă despre produsele care îi interesează. Este aproape de neconceput ca omul modern să nu verifice informațiile, prețurile și experiențele utilizatorilor disponibile pe Google înainte de a merge să cumpere ceva. Clienții nu mai doresc să petreacă prea mult timp în magazinei dacă se pot informa deja înainte de a face achiziția.
Când vine vorba de vânzări online, site-urile e-commerce au fost dezvoltate la nivelul magazinelor online. „Alibaba” și „Amazon” sunt cele mai de succes de pe piața globală, dar există și magazine specializate, precum „Etsy” și „Wish”. Aceste companii sunt dovada cât de populare sunt magazinele online, dar și dovada că pot fi calea dvs. de a câștiga bani.
Avantajele creării unui magazin online
Desigur, magazinele online de succes nu sunt singurul motiv pentru care ar trebui să-ți construiești propriul magazin online. În comparație cu afacerile și comerțul tradițional, magazinele online au avantajele lor:
- magazinele online sunt deschise 24/7;
- produsele sunt disponibile pe piața mondială;
- vânzare activă de servicii și produse digitale;
- nu există costuri legate de furnizorii și angajații magazinului;
- nu există costuri de închiriere a spațiului și a decorațiunilor interioare.
Ce trebuie să știți înainte de a deschide un magazin online?
Se poate vedea clar cât de mult avantaj au magazinele online față de magazinele tradiționale. De asemenea, este important să adăugăm că clienții sunt mult mai rapizi în a decide dacă să cumpere ceva online decât atunci când aleg în magazin. Deoarece toate informațiile sunt disponibile cumpărătorului în doar câteva clicuri, procesul de achiziție este ușor.
Din atașament puteți vedea care sunt motivele pentru deschiderea magazinului online. Desigur, toate acestea nu sunt suficiente pentru a conduce o afacere de succes. Pregătirile sunt necesare înainte de a începe o afacere. La început, este esențial să ai o idee bine definită despre ce trebuie să faci.
Dacă aveți o idee elaborată, atunci următorul pas este să cunoașteți legislația. Este necesar să înregistrați magazinul și să faceți afaceri în conformitate cu normele legale, valabile în domeniul comerțului online. Vei avea grijă de toate aceste probleme după crearea planului de afaceri, luarea deciziilor și proiectarea numelui magazinului tău online.
Decideți ce produse veți vinde
Ideea ca idee nu este suficientă pentru a vinde online cu succes. Este foarte important să vă familiarizați cu întregul proces și, în general, cu produsele și serviciile pe care doriți să le oferiți altora. Puteți vedea de ce unele companii au reușit, dar și de ce altele au eșuat.
Pentru început, puteți face o analiză a părții de piață pe care doriți să o accesați. Astfel, veți defini ce produse sunt slab reprezentate și există o cerere pentru ele.
Nu este necesar ca produsul sau ideea să fie complet unic și original, deoarece chiar și ceva care deja există, dacă este realizat într-un mod inovator, poate avea foarte mult succes. Oamenii din aceeași afacere nu câștigă aceiași bani. Unii câștigă mai mult și au mai mult succes, deoarece lucrează diferit decât alții.
Atunci când redactați un plan de afaceri, trebuie să țineți cont de faptul că acesta trebuie să fie profitabil și realist. Clienții au propriile dorințe și așteptări în conformitate cu ceea ce cumpără, de aceea, este important să țineți cont întotdeauna de asta. Mai ales când vine vorba de vânzări pe internet - acest articol este extrem de pronunțat.
Nu neglijați concurența
Astăzi, este greu să găsești ceva ce poți vinde fără ca cineva să se gândească la asta. Dacă nu sunteți printre cei norocoși, trebuie să țineți cont de cine va fi concurența dvs. În domeniile în care marile companii domină, veți găsi dificil să reușiți, deoarece, în acest caz, nu doar concurați cu respectivele companii, ci aveți și o problemă suplimentară, respectiv consumatorii fideli.
Cercetările spun că cei care cumpără în mod repetat un produs verificat de la aceeași companie, nu își vor asuma riscul și își vor schimba obiceiul. Chiar dacă scădeți prețul sau oferiți o calitate mai bună, nici măcar asta nu va influența prea mult astfel de cumpărători. Un exemplu în acest sens este compania „Apple”, care are un profit anual uriaș din vânzarea dispozitivelor sale, care, deși sunt mai scumpe decât concurența, sunt câștigătoare. Motivul este că au o bază uriașă de clienți fideli, care știu ce primesc prin cumpărarea produselor acestui brand și sunt mulțumiți de aceasta.
Sprijinirea unei relații cu clienții fideli
Când începeți o afacere online, rețineți că piața nu este nelimitată și că trebuie să creați o bază de clienți fideli. Dacă domeniul dvs. nu este strict specializat (cum ar fi vânzarea de congelatoare și frigidere), atunci va fi o cale ușoară pentru dvs. să creați clienți fideli.
Clienții fideli și mulțumiți sunt reclame grozave, pentru că ei sunt cei care vă aduc clienți noi și știm cu toții cât valorează o astfel de reclamă. Cercul de clienți care se întoarce mereu, creează oportunitatea unui venit stabil, dar și suficient spațiu pentru a planifica modul de extindere a bazei de clienți.
Crearea clienților fideli se realizează investind energie și timp de la bun început în grija pentru client și în satisfacția acestuia cu privire la cumpărăturile efectuate. Este simplu, respectați acordul, oferiți ceea ce prezentați și faceți publicitate, iar când apare problema, urmați vechea regulă, conform căreia „cumpărătorul are întotdeauna dreptate”. Cu clienții fideli puteți fi mai sigur pe piață, deoarece concurența potențială nu vă va pune în pericol afacerea.
Crearea unui magazin online și înregistrarea domeniului
După ce ați terminat de planificat afacerea online, aveți o idee și un plan de afaceri, este momentul să începeți proiectarea magazinului online. Înainte de a-l crea, trebuie să selectați numele potrivit și să înregistrați domeniul. Alegerea unui nume poate fi destul de simplă și ușoară, dacă aveți ceva original în minte, dar dacă este un nume similar cu unul care deja există, atunci procesul nu va fi ușor.
Numele site-ului trebuie să fie ușor de pronunțat, rapid de reținut și atrăgător pentru clienții potențiali. Desigur, este important și faptul că numele magazinului dvs. nu pune în dificultate clientul final cu privire la pronunția acestuia, astfel încât campaniile de marketing să poată ajunge mai ușor la potențialii clienți.
Când alegeți un pachet de hosting, acordați atenție dacă este un magazin cu o mulțime de produse, dacă vor lucra mai multe persoane, cât de importantă este viteza de încărcare și altele asemenea. Când veți avea toate acestea în minte, veți ști ce fel de pachet de hosting vă trebuie.
Instrumente pentru crearea unui magazin online de calitate
Pentru a accelera procesul de proiectare și pentru a realiza mai ușor ceea ce vă propuneți, există o serie de ghiduri pe internet care vă pot ajuta. Unul dintre acestea, cu siguranță cel mai popular, este WordPress. Numai construirea unui site în WordPress nu este suficient pentru a configura un magazin e-commerce funcțional.
În primul rând, veți avea nevoie de o temă e-commerce-friendly. Puteți întâlni o mulțime de astfel de teme gratuite, precum și plătite. Depinde de dvs. dacă doriți să plătiți pentru o temă specifică, optimizată, sau să o faceți singur de la zero cu o temă gratuită. După selectarea unei teme, trebuie să instalați anumite plugin-uri care să vă faciliteze achiziția, să îmbunătățiți SEO, să permiteți diferite tipuri de plăți etc.
Mai jos este o prezentare generală a plugin-urilor e-commerce populare, care au fost create special pentru platforma WordPress:
- BigCommerce – Oferă o selecție mare de opțiuni de modificare, astfel încât să puteți personaliza site-ul până la cele mai mici detalii.
- Shopify – Dacă doriți ca totul să fie automatizat pe site-ul dvs., atunci acest plugin ar putea fi următoarea alegere.
- WooCommerce – Acesta este, probabil, cel mai popular plugin din domeniul comerțului electronic. Este extrem de intuitiv, ușor de utilizat și pregătit, astfel încât chiar și începătorii îl pot folosi fără probleme.
- Easy Digital Downloads – Dacă doriți să comercializați produse și servicii digitale, acesta este un plugin specializat pentru astfel de lucruri.
- MemberPress – Dacă aveți abonamente digitale, bazate pe abonamente plătite, acest plugin este o alegere excelentă.
Este indicat să încercați câteva plugin-uri înainte de a decide care dintre ele funcționează cel mai bine pentru dvs. Toate au avantajele și dezavantajele lor, de aceea este necesar să le încercați înainte de a lua decizia finală.
Conținutul site-ului ca factor important
După ce ați creat site-ul și ați plasat produsele, trebuie să investiți mai mult timp în crearea conținutului legat de magazinul în sine. Paginile care trebuie create și au o importanță deosebită sunt următoarele: Plată și livrare, Despre noi, FAQ și Contact. Când faceți acest lucru, veți câștiga asupra legitimității magazinului dvs. electronic.
Pentru a vă optimiza mai bine site-ul, trebuie să creați, de asemenea, un blog în care veți publica din când în când postări legate de produsele pe care le vindeți. Acestea pot fi sfaturi de cumpărare, precum și alte subiecte care sunt relevante pentru tranzacționarea comerțului dvs. online.
Aceste tipuri de texte ajută la clasarea căutărilor Google. În general, oamenii caută de unde se poate cumpăra ceva, la ce preț, ce calitate etc. Răspunsurile la aceste întrebări trebuie să se găsească și în textele dvs.. Când utilizatorii întâlnesc astfel de texte, șansa de a cumpăra un anumit produs de la dvs. crește.
Dacă știți care este comportamentul consumatorilor, cum funcționează marketingul digital și cum să vă branduiți afacerea, sunteți pe calea cea bună pentru a reuși.În acest fel puteți deveni un antreprenor de succes în afacerea online, acesta fiind obiectivul atunci când porniți un magazin online. Dacă credeți că acest domeniu nu este pentru dvs., puteți continua să faceți marketing sau vânzări pentru alte companii. Acestea sunt joburi foarte căutate și bine plătite în prezent.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te