Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Cum să devii influencer: Învățați cele mai importante etape
Multe vedete își influențează publicul cu comportamentul lor. Majoritatea companiilor își vor concentra campaniile de marketing pe astfel de personalități. Întotdeauna va fi loc pentru fețe noi dacă decideți să fiți una dintre ele. Iată câteva sfaturi utile despre cum să obții primul câștig ca influencer.
Internetul a progresat, la fel ca apariția tehnologiei moderne, așadar calea spre faimă este mai ușoară. Este foarte important să fiți unic, pentru că doar așa vă puteți deosebi din mulțimea de platforme de acest gen. Fiți creativi, oferiți ceva nou pe piață și vei vedea că popularitatea și câștigurile cresc.
Influencer - personalitate mass-media
Influencerii sunt persoane care apar în mass-media și ajung în mare parte la fanii online. Ați putea spune că youtuberii profită la maxim de beneficiile profesiei, dar fiecare branșă are cel puțin un reprezentant.
Este important să subliniem faptul că comunicarea nu trebuie neapărat să fie online. Cunoscătorii de influență care creează conținut la televizor sau cei care scriu cărți profesionale pot fi, cu siguranță, tratați ca influenceri.
Pe măsură ce internetul progresează, vedem că canalele de comunicare sunt împletite. Youtuberii au milioane de vizualizări la videoclipurile pe care le postează pe canalul lor de YouTube, precum și like-uri la pozele pe care le postează pe Instagram. În acest fel, își extind popularitatea și câștigă mai mulți susținători ai activității lor.
Comunicarea online, din mai multe aspecte, este o modalitate bună de a construi o relație strânsă cu publicul tău. Foarte ușor și cu puțini bani puteți ajunge la primii fani. În plus, cu ajutorul internetului și cu puțin efort, puteți să vă aduceți publicul în viața voastră de zi cu zi, creând astfel o relație mai bună cu aceștia. Și asta vrea publicul și, cu siguranță, știe să aprecieze.
Cum să începeți o afacere de influencer?
Dacă vă place camera foto, vă place să vă filmați sau fotografiați, atunci aceasta este munca potrivită pentru dvs. Înainte de a începe, este important să știți ce subiecte veți trata, cum le veți prezenta și cui vă veți adresa.
Precizați tema principală
Definiți firul principal pe care îl veți parcurge în activitatea dvs. Pentru a câștiga o reputație, trebuie să fiți conștienți de ceea ce oferiți publicului dvs. Astfel se ajunge mai repede la mai mulți urmăritori, dar și clienți foarte valoroși. Desigur, nu trebuie să abordați strict un singur subiect. Vedeți ce este interesant pentru publicul dvs. și adaptați-vă conținutul. Colectați cât mai multe cunoștințe în domeniu și prezentați-le într-un mod interesant.
Trebuie să identificați clar cărui grup țintă vă adresați și care este principalul subiect al activității dvs. Dacă sunteți un retailer de îmbrăcăminte online, dar vă place să scrieți articole de modă interesante, puteți face și copywriting. Prin combinarea afacerilor, sporiți vizibilitatea site-ului dvs. către clienții potențiali și, prin urmare, creșteți volumul de vânzări.
Cu siguranță, publicul este capabil să recunoască ideile originale și unice. Cu toate acestea, este imperativ să prezentați conținutul într-un timp scurt și într-un mod original. Profitați de aceste sfaturi și atrageți milioane de urmăritori, cititori sau spectatori.
O singură platformă pentru mai mult succes
Inițial, concentrați-vă doar pe o singură platformă online. Dacă doriți să fiți cei mai buni pe mai multe platforme, este foarte posibil ca conținutul să nu fie de bună calitate. Așadar, optați pentru una la început și oferiți tot ce e mai bun. Pe măsură ce popularitatea dvs. crește, interacționați încet și cu alte platforme.
Dacă vă place să scrieți, atenția dvs. va fi concentrată atât pe dezvoltarea site-ului, cât și pe textele pe care le scrieți. Altcineva va alege YouTube sau Twitter pentru a arăta că este bun în ceea ce face. Cu toate acestea, dacă sunteți începători, cea mai bună opțiune este Instagram, deoarece este concentrat pe fotografii. Este foarte ușor de utilizat, așa că nu este necesară capacitatea de a scrie sau de a edita un videoclip.
Desigur, Instagram nu va fi o opțiune bună pentru toate subiectele. Dacă este vorba despre antreprenoriat sau dezvoltarea carierei, atunci veți alege LinkedIn în combinație cu Twitter și/sau Facebook.
Un influencer al cărui grup țintă sunt elevii de la liceu, își va concentra atenția pe Instagram, Snapchat, YouTube, dar și pe Twitch. Pot exista diferențe în utilizarea diferitelor platforme și fiecare se adresează unui grup diferit de oameni. Atunci când optați pentru una, cu timpul alăturați-vă și altor platforme.
Creați idei originale
Originalitatea este cheia succesului. Atrageți atenția cu ajutorul ideilor creative și prezentați-le într-un mod cât mai interesant. Credem că aceasta nu este deloc o sarcină ușoară, dar dacă doriți să reușiți, faceți tot posibilul. La început, este nevoie de mult efort pentru a învăța. La fel este și în această afacere. Lucrați la conținut în mod regulat, dați tot ce aveți mai bun și rezultatele nu vor ezita să apară.
Se întâmplă să câștigați popularitate fiind repede observat printr-o singură postare sau cu un simplu videoclip. Dacă acesta este cazul dvs., continuați în această direcție, deoarece este clar că publicul vrea mai multe astfel de lucruri.
Comunicarea bdirecțională cu publicul
Un alt element important al acestei afaceri este comunicarea bidirecțională cu publicul. Analizați întotdeauna ce vrea publicul dvs. să vadă sau să audă de la dvs. Ar fi ideal să se potrivească dorințelor fanilor cu ceea ce faceți cel mai bine.
Așadar urmăriți ce este la zi, la ce reacționează oamenii și mergeți în această direcție. Dacă au vreo cerere sau dorință, îndepliniți-le dacă puteți. Părerea lor este foarte importantă, pentru că așa creați conținut și, până la urmă, sunteți acolo pentru ei.
Învățați principalele tehnici pentru lucru
Deși munca influencerului este distractivă și uneori poate părea ușoară, în practică nu este așa. Înainte de a opri camera, fiecare depune mult efort pentru a face totul să pară ușor și interesant.
Acest lucru necesită cunoașterea tehnicilor de bază și unele cunoștințe. Faceți tot posibilul să fiți observați, dar și mai important este să mențineți utilizatorii implicați. De exemplu, dacă efectuați vânzări online, trebuie să vă familiarizați cu antreprenoriatul. Dacă decideți să vă extindeți afacerea într-o piață străină, veți avea nevoie de cunoștințele pe care le oferă, de exemplu, programul International Business. Faceți o strategie bună și definiți cel mai eficient mod de a vă atinge obiectivul.
Pentru un influencer, dar și pentru orice afacere, este foarte importantă construirea unei imagini pozitive a brandului. Pentru a dobândi cunoștințele și abilitățile necesare pentru acest aspect al afacerii, familiarizați-vă cu programul Relațiile publice, precum și cu programul de marketing, și astfel îmbunătățiți reputația companiei dvs.
Modalitățile de câștig ale unui influencer
Cum să devii influencer? Când aveți milioane de oameni care vă urmăresc pe rețele sociale, cu siguranță este un lucru pozitiv, dar nu este necesar pentru a face bani. Dacă aveți mulți adepți și asta vă aduce profit mare, atunci este o lovitură bună.
Cu toate acestea, companiile doresc ca reclamele plătite să ajungă la clienții interesați de produsul lor. Luați în considerare atingerea obiectivului, atunci când aveți un grup select de clienți care se întorc și doresc să încerce produsul dvs..
Faceți publicitate unde se află potențialii dvs. clienți. Promovarea mașinilor scumpe pe canalul de YouTube, a cărui grup țintă sunt adolescenții, nu vă va aduce câștig. În plus, o astfel de cooperare poate contribui la crearea unei imagini negative a companiei. Dacă canalul dvs. promovează valori contrare vouă, este posibil să pierdeți încrederea clienților obișnuiți. De aceea, este important să vă gândiți alături de care brand doriți să vă menționați numele.
Studiați toate sfaturile, adunați cunoștințele și abilitățile necesare și încercați să vă convingeți publicul că sunteți cel mai bun. Fiecare început este greu, dar dacă credeți că puteți reuși în această afacere, sunteți pe drumul cel bun.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te