Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Curs Relații publice online
Dezvoltarea tehnologiei a făcut ca companiile să folosească tot mai mult servicii internet, să mențină comunicarea permanentă cu utilizatorii, să partajeze conținut, asigurându-se astfel o imagine de succes a companiei. Din acest motiv, mulți aleg cursul PR, care îi va ajuta să asimileze abilitățile relațiilor moderne public. Scopul acțiunilor aplicate de managerul PR în mediul online este să transmită mesajul către utilizatori folosind toate avantajele oferite de internet. Relațiile publice online se bazează pe crearea de conținut pentru: site-ul corporativ, blogul corporativ, mass-media și rețelele de socializare.
Managerii PR nu își bazează toate activitățile numai pe mediul online. Aceștia participă la numeroase activități, precum conferințe, socializări și, astfel, încearcă să interacționeze cu persoane-cheie dintr-un anumit domeniu de afaceri. Ca să fiți pregătiți pentru toate provocările, trebuie să dobândiți abilitățile moderne prin cursul PR, abilități căutate de orice angajator. Este vorba despre cunoștințele care îi permit managerului PR ca prin activități, conținut și campanii să-i asigure companiei prezența pe câteva portaluri, să-i crească reputația, să consolideze identitatea corporativă, să devină influentă și în mediul online. La media tradițională, managerii PR au creat conferințe pentru jurnaliști, briefinguri și diferite adunări, în timp ce avantajul mass-media online constă într-o interactivitate mai regulată cu utilizatorii.
Managerii PR au control total asupra conținutului care va fi plasat, în timp ce în media tradițională acesta depinde de editor și de așa-numiții gatekeepers care puteau decide să nu publice anumite știri despre companie. Odată cu dezvoltarea tehnologiilor, în prezent, utilizatorii pot vedea anumite postări de pe diferite dispozitive, pot reacționa, pot comenta și îi pot indica companiei conținutul câștigător pentru afacere.
Sunteţi interesat de acest curs? | Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Public Relations și Marketing and Marketing Management. |
Cursul Relații publice online – descriere și scop
Cursul Relații publice online vă va oferi cunoștințe din domeniul gestionării relațiilor publice online, modalitățile de stabilire și de menținere a comunicării de afaceri de calitate în cadrul diferitor servicii online, dar și tehnici de măsurare a efectelor diferitor tipuri de activități de relații publice online. Odată cu dezvoltarea internetului și a diferitor servicii și canale pentru comunicare, s-a ajuns și la dezvoltarea practicii PR. Fosta adresare publică prin intermediul instrumentelor tradiționale de PR, precum ziare, televiziune, radio, panouri publicitare, pliante, a fost completată de noi canale de comunicare, cum ar fi paginile oficiale de social media, bloguri corporative, conținut de pe site-uri web, publicații pe portaluri media, dar și altele practici SEO utile. Pe lângă asta, și practicile moderne ale managerului de relații publice sunt în plus conectate și strâns legate de strategiile de marketing și de tacticile de vânzare. De aceea, o parte specială din acest curs se va ocupa cu interpretarea și semnificația activității integrate de PR, pe care o aplică aproape fiecare afacere online de succes.
Scopul acestui curs este să prezentați cât mai bine brandul, organizația sau individul pe site-ul și pe blogul corporativ, precum și pe rețelele sociale și în mass-media, respectiv să asimilați strategiile și tehnicile care contribuie la creșterea reputației pozitive în mediul online. Cu ajutorul cursului Relații publice online veți avea posibilitatea de a vă familiariza nu numai cu semnificația generală a PR-ului în contextul mass-media tradiționale, ci și să recunoașteți rolul și importanța sa în discursul de afaceri modern.
Cu alte cuvinte, scopul acestui curs este nu doar să prezinte activitatea de PR ca și activitatea de promovarea a produsului și/sau a serviciului, ci și de a-i indica puterea tot mai mare de vânzare în plasarea bunurilor, a produsului sau a serviciului pe piață. Creșterea gradului de conștientizare a unui brand sau a unei anumite afaceri există cu siguranță ca unul dintre principalele scopuri ale practicii de PR, cu toate acestea, astăzi este semnificativ sporită de noi canale și abordări integrate care, împreună cu practicile și tehnicile de marketing, realizează vânzări și construiesc o imagine publică pozitivă a activității prezentate/promovate.
Cursul relații publice online vă va răspunde la următoarele întrebări:
Care este principala diferență dintre relațiile publice și relațiile publice online?
Este foarte important să se prezinte diferența dintre relațiile publice tradiționale și relațiile publice online. Relațiile publice se definesc ca un proces de comunicare strategic cu care se construiesc relații între organizații și publicul lor țintă. Accentul este pus pe stabilirea comunicării dintre organizații și publicul lor țintă pentru construirea unei imagini publice pozitive a organizației, respectiv scopul relațiilor publice este de a gestiona reputația organizației.
Spre deosebire de relațiile publice tradiționale, relațiile publice online se concentrează pe mediul online și reprezintă un set de activități speciale în cadrul gestionării clasice a relațiilor publice cu care se creează o imagine pozitivă a unei organizații, dar de data aceasta în mediul online. Relațiile publice online reprezintă un set de activități preluate de un manager PR, care folosește în acest sens internetul ca instrument de bază pentru a transmit mesaje publicului care ar fi interesant de acestea.
Ce este un blog corporativ?
Conținutul potrivit și răspunsul corespunzător la întrebările utilizatorilor/consumatorilor în prezent spune mai multe despre companii decât reclamele plătite. Dacă căutăm o anumită companie pe internet, putem lista toate acțiunile precedente, știri bune, dar și anumite probleme din trecut. Companiile care vor să amelioreze comentarii negative și să rezolve o anumită problemă pot explica pe blogul personal astfel de situații, își pot prezenta punctul de vedere cu privire la anumite beneficii sau provocări câștigându-și astfel utilizatorii/consumatorii. Desigur, conținutul trebuie să fie creat astfel încât să ofere o anumită valoare când este citit, să nu amenințe drepturile nimănui și să acceseze adecvat publicitatea și campaniile. Pe lângă asta, utilizatorilor le plac informațiile noi, așadar companiile trebuie să-și actualizeze cu regularitate blogurile, postările pe rețele sociale și noutățile legate de afacere.
Ce este Media Room?
Media Room este o pagină web pe site-ul oficial al unei afaceri, unde se plasează toate informațiile relevante despre o activitate, care pot fi de interes pentru mass-media la crearea conținutului despre companie. Media Room se mai numește și Press Room, Press Releases, Media Kit. Cu alte cuvinte, este vorba despre o secție pe o locație web prin care se plasează împreună conținuturi de presă despre companie și alte informații oficiale care pot fi interesante pentru publicul țintă și care sunt folosite des de către jurnaliști pentru verificarea și plasarea informațiilor despre afacere. Foarte des, o siglă a companiei sau alt conținut multimedia destinat companiei pentru partajarea online poate fi descărcat de pe un astfel de site web.
Planul și programa cursului
Modulul 1 – Relații publice online
- Termenul și strategia relațiilor online cu publicul – familiarizarea cu tipurile de medii online cu care se dezvoltă procese pe termen lung de încredere și colaborare
- Site-ul, ca instrument PR – folosirea site-ului pentru îmbunătățirea reputației companiei
- Administrarea blogului companiei – avantajul comunicării informale pentru a ajunge la segmentul țintă
- Social media și rețele sociale – permiterea schimbului de conținut și interactivitate importanța acestei rețele sociale în afacere
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 este deschisă.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te