Marketing Memo

6 greşeli de evitat în Database Marketing - DBM

  1. Ideea că Database marketing poate fi utilizat doar o singură dată. Odată ce începeţi să folosiţi DBM, clienţii vor vedea şi vor simţi avantajele. Le va plăcea acest lucru şi se vor aştepta să-l utilizeze şi mai târziu.

  2. Să nu profiţi de pe urma tuturor avantajelor.

  3. Să nu ai 110% certitudinea că toată lumea care este inclusă în program îl și înțelege 110%. De exemplu, departamentul de marketing, de investiţii şi administraţia, apoi vânzările trebuie să înţeleagă şi să participe la program. Există o „echipă de vânzări". Dacă aceasta nu îşi face treaba, nu se va întâmpla nimic. 
  4. Aşteptarea rezultatelor din partea programului DBM. DBM nu este ca Pennysaver, care determină rapid şi temporar traficul dvs. DBM funcţionează mai încet, dar mai sigur şi datorită faptului că clienţii sunt oameni, iar oamenii sunt diferiţi. Oameni diferiţi vor face lucruri diferite în momente diferite. 

  5. Nerecunoaşterea importanţei confirmării regulilor de măsurare a standardului înainte de iniţierea programului.

  6. Graba, stabilirea bugetului, determinarea resurselor umane şi materiale, realizarea sarcinii, iar apoi lăsarea bazei de date să aştepte. Folosiţi datele pe care le-aţi colectat!

Sursa
: „Seven Mistakes to Avoid When Bulding a Database“,
Direct Marketing
Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Leadership-ul în organizaţii Inquiry
Marketing prin e-mail ca marketing al viitorului De ce este importantă loialitatea cumpărătorului?

Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari

Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te