Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații
Reclame Google - o parte indispensabilă a publicității online
Google a devenit un loc în care oamenii caută informații despre produse, sfaturi, idei despre unde să meargă, cum să pregătească o masă și altele. Din acest motiv, această platformă este locul perfect pentru a face publicitate de servicii și produse. O publicitate de bună calitate pe platforma Google vă poate aduce clienți noi, profit și avansarea companiei. Din acest motiv, este important să înțelegeți ce sunt reclame Google, cum funcționează și cum vă pot ajuta.
Reclamele adaptate oamenilor care le urmăresc au mai mult succes decât cele care nu sunt adaptate unui anumit public. În loc să irosiți bani vorbind cu toți, Google vă oferă posibilitatea de a afișa reclamele voastre doar celor care sunt interesați de produsele și serviciile pe care le oferiți. Ar fi și mai bine dacă ați plăti reclamele pentru performanță. Acesta este exact modul în care funcționează reclamele Google, motiv pentru care sunt extrem de populare.
Care este impactul reclamelor Google asupra afacerii?
Reclame Google au succes dacă avem un site bine poziționat în căutările Google. Optimizarea SEO este o modalitate de a îmbunătăți, dar este nevoie de timp pentru a avea succes. Datorită factorului temporar, optimizarea se face cel mai bine în combinație cu tehnicile de marketing PPC. Iată câteva dintre avantajele publicității pe Google:
- direcționarea precisă și clară a grupului țintă;
- creșterea numărului de vizite pe site;
- accelerarea creșterii magazinului online;
- colectarea mai rapidă a contactelor;
- anunțul vostru este văzut pe primul loc în căutări.
Campaniile pay-per-click oferă rezultate mai rapide decât alte tehnici. Astfel de campanii pot fi o modalitate sigură de a vă aduce site-ul la începutul căutărilor. Însă, totul are prețul său. Problema este că nici acest tip de publicitate nu garantează că respectivii clienți vor începe să vină la tine imediat. Din acest motiv trebuie să găsiți cuvintele-cheie care să vă aducă succes. Acest lucru se aplică anunțurilor pe Google Search, unde este esențial ca anunțul să fie în concordanță cu termenul de căutare.
Cum funcționează Google Search?
Pentru ca reclame Google să aibă succes, alegerea cuvintelor-cheie trebuie să fie adecvată. O astfel de alegere a cuvintelor-cheie este în centrul fiecărei campanii, deci este necesar să faceți toate alegerile posibile.
Sfat: nu cuvintele de cea mai înaltă calitate sunt cele mai bine clasate, ci cele care obțin cele mai multe conversii.
De exemplu, dacă frecventați cursuri de marketing și doriți ca reclama voastră să fie văzută de cei interesați din România, cuvântul vostru cheie ar fi „Curs de marketing România”. Nu trebuie să vă surprindă faptul că mai există și altcineva interesat de acest cuvânt-cheie.
Ce este o licitație Google?
Dacă nu sunteți singurul care dorește un anumit cuvânt-cheie, mergeți la licitația Google. Ofertând la un anumit cuvânt-cheie, participați la o licitație Google pentru a alege plasarea reclamei într-un anumit câmp de căutare. Procesul de licitație Google este automat și se repetă de fiecare dată când apar mai mulți agenți de publicitate pentru un anumit cuvânt-cheie.
Nu vă faceți griji, deoarece licitația nu este câștigată de cei care plătesc cel mai mult. Acest proces analizează o serie de parametri diferiți care intră la nota finală. Câștigătorul licitației este determinat prin înmulțirea scorului de calitate (Quality Score) cu suma maximă licitată per clic (Max Cost-Per-Click).
Pagina de destinație, calitatea cuvintelor-cheie și calitatea anunțurilor sunt evaluate. Nu este de mirare când un agent de publicitate care oferă cea mai mică sumă și are un scor de calitate excelent câștigă licitația. Astfel de lucruri se întâmplă deoarece este important pentru Google ca reclamele să fie cât mai relevante pentru căutare.
Există, de asemenea, situații în care un agent de publicitate cheltuiește doar 10 USD pentru o reclamă. Dacă are note excelente, va fi favorizat față de cei care au note slabe și oferă de cinci ori mai mulți bani. În acest fel, Google abordează în mod transparent problema alocării anunțurilor. Acest lucru evită orice confuzie și probleme posibile, deoarece câștigătorul este întotdeauna cel care îl merită cel mai mult.
Acest lucru se realizează numai dintr-un singur motiv și acesta presupune ca rezultatele căutării să fie cât mai relevante. În cele din urmă, utilizatorii obțin ceea ce își doreau cu adevărat dând clic pe un anunț Google. Acest lucru este important atât pentru Google, cât și pentru agenții de publicitate, deoarece aceștia obțin vizitatori care sunt cu adevărat interesați de produsele sau serviciile lor. Veniturile Google provin parțial din acest tip de publicitate, motiv pentru care, dacă anunțul dvs. nu este bun și în conformitate cu o căutare dată, profiturile dvs. sunt reduse.
Ce este publicitatea Google Display?
Google oferă mai multe modalități de publicitate. Publicitatea Google Display este una dintre ele. Acestea sunt reclame care conțin imagine și text și apar pe site-uri. Publicitatea Google Display este excelentă pentru acele companii care se concentrează în principal pe branding sau promovarea de servicii sau produse. În astfel de campanii, „impression volume” este unul dintre cele mai importante lucruri. Aceste numere vă spun de câte ori a fost văzut un anunț și acest lucru este important pentru a atrage atenția asupra unui anumit brand.
Google Display ar fi un panou publicitar real care se adresează celor care trec pe lângă. Pe internet, uneori contează câte persoane vor da clic pe anunțul dvs., dar alteori contează mai mult câte persoane vor vedea anunțul respectiv. Această abordare a publicității este importantă în etapele inițiale de construire a unei mărci sau de promovare a unui serviciu sau produs, precum și anunțarea unor evenimente.
Cum funcționează anunțurile Google Display?
Imaginați-vă că aveți ocazia să faceți publicitate în locuri pe care toată lumea le vizitează pe internet. Scopul Google Display Network este de a permite agenților de publicitate să-și plaseze reclamele pe un număr mare de site-uri, precum și pe platforme precum Gmail, aplicații mobile, YouTube etc. Practic, obiectivul este același cu cel al publicității Google Search, care este de a aduce reclamele către persoanele interesate de ele.
Cu ajutorul reclamelor de genul acesta, puteți găsi clienți noi, precum și să atrageți din nou clienții vechi. Această metodă funcționează vizând utilizatorii care vă accesează site-ul. Din această cauză, puteți avea impresia că reclamele cuiva vă urmăresc orice site ați vizita.
Anunțurile Google Display pot apărea în moduri diferite:
- Anunțuri Gmail - Anunțul dvs. va fi afișat în cadrul serviciului de e-mail Google;
- Anunțuri YouTube - Anunțurile pe YouTube pot fi afișate în diferite poziții pe site-ul propriu-zis. Excepție de la aceasta este contul YouTube Premium, unde anunțurile nu sunt afișate deloc;
- Anunțuri Responsive Display - Crearea acestui tip de anunț este automatizată într-o oarecare măsură pe Google. Acest lucru înseamnă că depinde de dvs. să introduceți o fotografie și un text, iar Google va vizualiza anunțul și le va adapta site-ului în sine.
Acest tip de anunț este diferit de anunțurile de căutare. Acestea sunt afișate utilizatorilor ale căror interese coincid cu anunțul și cei care au vizitat deja site-ul agentului de publicitate. Așadar, ei atrag mai curând atenția asupra utilizatorilor asupra anunțurilor de căutare, care apar doar atunci când un utilizator introduce un termen specific în căutarea Google.
Toate acestea pot părea neclare și haotice, dar în practică nu este cazul. Puteți verifica oricând rezultatele campaniei curente și să o direcționați către locul unde va avea succes. Vi s-a oferit posibilitatea de a vedea care site-uri sunt accesate cel mai des, ce site-uri fac publicitate la anunțul dvs. și, prin urmare, veți ști care dintre acestea merită cel mai mult.
Cât costă publicitatea Google?
Toate formele de publicitate sunt plătite agentului de publicitate numai dacă produc rezultate bune. În acest sens, prețul este un termen extrem de relativ. Puteți, de exemplu, să investiți 50 de dolari în anunțuri Google și să obțineți un profit de 1.500 de dolari, ceea ce înseamnă cu siguranță că rentabilitatea investiției dvs. este mare (ROI). Un astfel de rezultat înseamnă că campania publicitară este bine ajustată, a ajuns la clienții potriviți, care au cheltuit ceva bani pentru produsele dvs.
O campanie de succes nu este ușor de realizat. Ceva de genul acesta necesită cunoașterea anumitor domenii pentru ca cele mai mici detalii din GoogleAds să fie bine realizate. Dacă publicul dvs. nu este bine direcționat și calitatea dvs. de cuvinte-cheie nu este suficient de bună, atunci acest tip de publicitate poate fi extrem de scump. Nici măcar aici nu este vorba despre costul per clic al unui anunț, ci despre faptul că acești vizitatori nu vor face ceea ce doriți să facă, adică să cheltuiască bani pe produsele și serviciile dvs. De fapt, nu va exista nicio conversie și, prin urmare, bugetul este cheltuit și obiectivul nu este îndeplinit.
Pentru a preveni ca astfel de lucruri să se întâmple, este necesar să monitorizăm rezultatele și să facem în mod constant modificări în timp util. De exemplu, anumite campanii nu vor avea succes, așa că veți dori să le dezactivați, în timp ce altele care au succes vor trebui „promovate” financiar. Tot aici, Google v-a permis să plătiți doar pentru rezultatele reușite ale campaniei. Principiul este același ca la început, ceea ce înseamnă că Google câștigă bani din clicuri pe un anunț, astfel încât este în interesul său să mențină anunțul pe deplin reprezentativ și să ofere un număr bun de clicuri de calitate.
Cum aflu mai multe despre reclame Google?
Viitorul publicității și al marketingului este locul în care se află posibilii clienți. Ținând cont de felul în care stau lucrurile, toate se vor desfășura pe internet, cu un număr tot mai mare de utilizatori. Din acest motiv, provocarea constă în a lucra într-un mediu dinamic, mare și schimbător.
Dacă doriți să aflați mai multe despre publicitatea Google și marketingul digital în general, programul Marketing și marketing management vă oferă posibilitatea de a obține cunoștințe largi. Cu o abordare unică a temei dvs. de marketing, veți învăța cum să faceți campaniile de marketing reușite și profitabile.
Lucrul cu campaniile Google este doar o parte a marketingului digital, iar pentru a avea succes, trebuie să aveți cunoștințe și din alte domenii, cum ar fi cercetarea de marketing, comportamentul consumatorilor și marketing prin e-mail. Cu aceste cunoștințe veți deveni un expert în marketing cu diferite abilități pentru a vă ajuta să reușiți în afacerea dvs. Avantajul unor astfel de experți este că își găsesc rapid un loc de muncă și au un venit mare, deoarece managerii de marketing sunt foarte căutați.
Abilităţile de afaceri care vă garantează profituri mari
Am pregătit pentru dvs. un document cu sfaturi şi cu descrierea abilităţilor de afaceri care vă garantează profituri mari, indiferent de ocupaţia dvs. Pentru a prelua raportul, daţi clic aici.
Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.
Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.
Înscrie-te