3 strategii de relaţii publice

Există 3 strategii de relaţii publice care se utilizează cel mai frecvent:

 

  1. Strategia nediferenţiată

Evoluaţi în întreg spațiul folosind un singur program. Concentrați-vă pe comunicarea masivă cu mediul înconjurător, prin diferite canale. Cu ajutorul acestei strategii, vă faceți cunoscută afacerea publicului larg și obțineți o imagine globală mai bună. Această strategie nu vă asigură câștigarea încrederii publicului larg (rareori un mesaj are aceeaşi semnificaţie pentru toți).

 

  1. Strategia diferenţiată

Creați un program special de comunicare pentru fiecare segment individual de public. Încercați să direcționați comunicarea într-un spaţiu cât mai larg posibil și să vă creați o imagine cât mai bună în fiecare segment. Aplicarea acestei strategii poate duce la majorarea costurilor afacerii.

 

  1. Strategia focalizată

Concentrați-vă asupra publicului țintă ales, de obicei asupra aceluia în raport cu care v-ați poziționat cel mai bine. Aplicați această strategie atunci când aveți mijloace de finanţare limitate. Această strategie necesită programe de comunicare speciale, alegerea unor canale mass-media etc.

Strategia pe care o veţi aplica depinde de posibilităţile financiare și de omogenitatea publicului. Atunci când fondurile sunt limitate, se recomandă strategia focalizată. Dacă mediul este omogen în ceea ce privește obiceiurile, obişnuinţele, părerile, aplicaţi strategia nediferențiată.

Vezi toate textele din Baza de cunoştinţe » Vezi textele în această categorie »
Poate v-ar interesa aceste articole
Adaptabilitatea - de ce este importantă și cum se poate dezvolta Urgency
Patru moduri în care să-ți eliberezi creativitatea Complaint about service

Verificați dacă mai sunt locuri disponibile! Sesiunea de înscrieri 2024/25 se închide.

Pentru a afla mai multe despre înscriere, daţi clic aici.

Înscrie-te