Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Cum au ajuns unii oameni să aibă succes? Ce trebuie să faceți pentru a avea și dumneavoastră succes?
Sunteți conștienți de faptul că multe companii, imediat după înființare, au dat faliment. Acest lucru nu trebuie să vă deranjeze în start-up. Greşelile fatale pot fi evitate. Nu uitați de proverbul care spune că succesul este o călătorie și uitaţi de următoarele prejudecăți:
Aceasta este o propoziţie care sună foarte frumos în teorie. Totuși, aceasta nu reprezintă de fiecare dată fericirea și succesul. Sunt mulţi oameni care fac ceea ce le place, dar nu lucrează în mod corect. De aceea, trebuie să faceți și ceea ce nu vă place, dar să fiți bine plătiți.
Desigur, este mai bine să găsiți un echilibru între ceea ce vă place și ceea ce aduce bani. Astăzi, printre cei mai bogaţi oameni din lume sunt rare persoanele care au făcut ceea ce le plăcea și au continuat până la sfârşit.
Nu este ușor să investiți banii, timpul și efortul în ceva de care nu sunteți siguri că este bine și că are un viitor. Probabil vă întrebați cum să vă deschideți propria afacere și dacă există timp pentru a o începe? Dacă așteptați, nu veţi realiza nimic. Acest lucru duce spre o posibilitate mai mare ca altcineva să pună în aplicare ideea dumneavoastră. Trebuie să vă concentraţi asupra unui anumit lucru și să daţi tot ce e mai bun pentru a avea succes. Deci, începeți cât mai repede și puneți-vă în aplicare ideea!
Dacă nu greşiţi niciodată, nu veți avea din ce să învățați și nici nu puteţi progresa. Nu există posibilitatea de a deschide o anumită afacere și să nu greșiți. Greşelile sunt foarte importante! Acestea înseamnă că trebuie să vă reevaluaţi constant deciziile, atitudinea și modul de gândire, toate acestea pentru a fi mai bun și pentru a avea succes. Greşelile reprezintă o motivație, atât la începutul afacerii, cât și atunci când afacerea se dezvoltă până în momentul în care simțiți că nu puteți greşi. Succesul propriu-zis depinde de numărul de greșeli și obstacole pe care le-ați depășit.
Ideea este fără îndoială afacerea – este ceea ce va lansa afacerea dumneavoastră. Dar ideea nu este cea mai importantă, ci echipa. Deoarece echipa are sarcina de a pune în practică ideea cât mai eficient posibil, iar prin acest lucru trebuie să demonstrați ceva - că știți să lucraţi. A lucra într-un mod unic pe această idee este ceea ce face compania să aibă succes. Puteți avea un milion de idei și să nu realizați nimic.
O echipă eficientă și dedicată unei idei, realizează mult mai mult decât o echipă mai puțin bună cu o idee strălucită. Deci, ceea ce este mai important decât ideea - este realizarea acesteia.
În primul rând, indiferent de ideea dumneavoastră, cineva s-a mai gândit cândva la ideea respectivă. Nu trebuie să credeți că ideea dumneavoastră este atât de bună încât nimeni să nu o poată fura.
În al doilea rând, veți avea nevoie de ajutor și sfaturi de la persoane care deja s-au aflat într-o astfel de situație; așadar este mai bine să fiți pregătiți să împărtășiți „marea idee”.
Multe lucruri minunate se încheie din cauza acestei prejudecăţi. S-a întâmplat ca două companii să se ocupe cu aceleaşi servicii şi să aibă o bună colaborare, dar nimeni nu doreşte să-și împărtășească primul ideea cu ceilalți.
Atitudinea omului față de eșec se defineşte diferit, se formează și se schimbă pe tot parcursul vieții.
Când eraţi copii, părinții au strigat când aţi căzut? Sau vă spuneau să vă ridicaţi cu curaj?
Eșecul nu este întotdeauna rău. Puteți ajunge mai bogat, cu multă experiență și oamenii vă vor aprecia și sprijini în noua dumneavoastră afacere.
Renunțând la afacerea dumneavoastră atunci când toate opțiunile au dispărut este mai bine decât să continuați cu aceeași idee care nu a funcționat.
Data viitoare veți fi cu siguranță mai bine pregătiţi și mai eficienţi!
Cu cât prețurile dumneavoastră sunt mai ieftine, cu atât veţi avea probleme când vine vorba de încredere. Oamenii nu vor produse ieftine, mai ales în afaceri.
După cum spune vorba populară: „Cât dai, atâta primești"; primul gând este că nu funcționează cum trebuie.
Cât vă costă să obțineți un utilizator,să acoperiți costurile, să plătiți salariile și să faceți un profit? Trebuie să aveți o viziune clară pentru acest lucru.
Problema este că mulți antreprenori de startup uită adesea că sarcina de bază și scopul lor este de a câştiga bani.
Există cel puțin încă zeci de echipe din întreaga lume care lucrează la soluționarea unei probleme similare ca și dvs. Pentru a reuși, trebuie să decideți pentru o abordare unică și să acordaţi câteva beneficii de care ei nu dispun.
Când sunteți la început, spre deosebire de dumneavoastră, concurenții sunt de mai mult timp pe piață. Au clienți și câștigă bani. Întreaga afacere a potențialilor dumneavoastră clienți poate fi la ei. Desigur, reprezintă o amenințare.
De aceea, trebuie să găsiți o modalitate de a fi eficient în livrarea produsului dumneavoastră, alegând unul care rezolvă o problemă reală și economisește timp și bani. La început, va fi dificil chiar și atunci când sunteţi mai buni decât concurenţa.
Având atitudinea „nu avem concurență" este unul dintre cele mai periculoase lucruri. Dacă într-adevăr nu există, întreabă-te – există piață?
Fiţi siguri că nu puteți face totul singuri. De asemenea, începerea unei afaceri mici implică multe sarcini diferite pentru care o singură persoană nu este suficientă. Chiar şi atunci, dacă sunteţi perfecți și aveți toate competențele profesionale necesare, sunteți limitat de timp. Dacă până la sfârșitul zilei faceţi doar ceea ce aţi planificat pentru începutul zilei, veţi fi fericiţi!
Faceți-vă un serviciu și învățați să delegaţi. Gândiţi-vă, aveţi nevoie de un contabil? Puteți economisi timp? Poate chiar bani?
Puteți avea în echipă cei mai buni ingineri și designeri din lume, dar acest lucru nu înseamnă nimic dacă nu puteți lucra împreună pentru a rezolva problemele (unul dintre motivele pentru eșecul echipei este fenomenul cunoscut sub numele de Apollo sindrom). Comunicarea în echipă și o relație bună reprezintă cea mai mare valoare a fiecărei echipe, deoarece, dacă nu există – se ajunge la o scădere a moralului. Orice problemă de comunicare poate avea efecte negative asupra afacerii și, prin urmare, este important să adoptați anumite tehnici de negociere care vă vor ajuta să depășiți orice problemă care poate apărea în legătură cu echipa dumneavoastră sau când observați că motivaţia angajaţilor nu este la un nivel satisfăcător.
Cea mai mare lecție pe care o puteți învăța în afaceri este – să identificați și să rezolvați problema. Pentru a realiza cu succes sarcina, cu siguranță aveţi nevoie de un mediu în care să existe o comunicare clară, deschisă și o relație sănătoasă.
Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.
Comentariu