Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Tranzacțiile imobiliare au fost întotdeauna o afacere profitabilă. Această ramură de perspectivă a industriei permite investitorilor să își recupereze investițiile chiar și de șase ori mai mult, și nu este nici dificil de calculat că un manager imobiliar primește un procent din vânzarea unor bunuri imobiliare, ceea ce poate însemna mai multe salarii medii în România.
Aveţi în vedere că o agenție, din vânzarea unui apartament, primește în medie 3% (în funcție de țara în care își desfășoară activitatea și ce acord are cu clientul), ceea ce înseamnă că pentru vânzarea unui apartament cu un preț fix de 100.000€, câştigul brokerului este de 3.000€, adică mai mult de 8 salarii medii în regiune, în timp ce în lume salariul mediu al unui manager imobiliar este de aproximativ 5.000€ pe lună.
Citește mai mult »S-a încheiat o săptămână aglomerată și abia așteptați să vă odihniţi și să vă petreceţi seara de vineri relaxându-vă cu floricele de porumb și un film. Dar același scenariu se întâmplă de fiecare dată; pe lângă atâtea recomandări, încă nu știți ce film să vizionaţi – un thriller, un documentar, science fiction, horror, dramă...
Sunteți pregătiţi să vizionați filme care vă vor plăcea şi care au ca tematică profesia dvs.? Acestea sunt primele 5 filme pe care trebuie să le vedeţi dacă vă ocupaţi de orelații publice sau de marketing. Și vă promitem – nu vă veți plictisi.
Citește mai mult »V-aţi gândit că modul în care vă petreceţi primii douăzeci de ani vă vor defini până la sfârşitul vieții? Autorul cărții Deceniul definitoriu: De ce sunt importanți cei douăzeci de ani și cum puteți profita la maximum de ei, psihologul Meg Jay, susține că tinerii de 20 de ani cred că au tot timpul din lume și că nu contează cum își petrec cei douăzeci de ani ai lor.
Dimpotrivă, ea susține că în aceşti ani se construieşte temelia pentru viitor și că aceşti ani ne definesc până la sfârşitul vieții, și de aceea tinerii de 20 de ani ar trebui să îi ia în serios. Iată câteva sfaturi despre cum să începeți o carieră de succes în afaceri, care, în timp, doar va crește.
Citește mai mult »Vă întrebați cum să începeți propria afacere și nu sunteți sigur dacă aveți toate abilitățile necesare. Înainte de a începe o afacere privată, este bine să fiți atenți. Sunt multe lucruri care trebuie verificate și știute în avans. Toți suntem predispuși la nesiguranță și frică, mai ales atunci când riscăm propriul nostru timp și bani. Însă, uneori, este necesar să presupunem un rezultat pozitiv, așa că vom analiza trei povești de afaceri de succes din diferite părți ale lumii.
Citește mai mult »Multe companii se ghidează conform filosofiei că pentru o vânzare de succes este necesar a investi mult în marketing și în publicitate. Însă, puțini sunt cei care știu că același efect poate fi obținut şi atunci când se concentrează asupra clienților lor existenți și potențiali.
Vă oferim cinci sfaturi cu ajutorul cărora veţi putea construi o relație de calitate cu clienții dvs., fără a da sute de mii de euro pe reclame.
Citește mai mult »Ca pentru orice altceva în viață, şi pentru muncă aveţi nevoie de un plan. Nu este suficient să aveți doar o idee bună, ci este foarte important să asiguraţi resursele care vă vor ajuta să realizați ideea. Puteți face acest lucru investind capitalul dvs. sau găsind un investitor care să vă finanțeze proiectele de afaceri.
Un plan de afaceri este un instrument ideal pentru a ajunge la potențiali investitori. Pentru a câștiga „de la început” atenția deplină a potențialului dvs. finanțator, este important să specificați cât mai detaliat perspectiva companiei, precum și potențialul ei de dezvoltare.
Citește mai mult »Cu noile modele economice, vin şi modalităţi noi de afaceri. Prezicerea viitorului este întotdeauna un joc de noroc, dar unele schimbări în practicile de afaceri sunt deja evidente astăzi. Iată câteva dintre cele mai mari pe care ar trebui să le adoptaţi și practicaţi.
Citește mai mult »Vă sunt cunoscute toate tehnicile de marketing pe care le utilizează companiile de succes pentru a crește vânzările și profiturile pe piețele locale și globale?
Dacă sunteți în căutarea inspirației care vă va asigura meseria de expert tradițional și strategiile de internet marketing în companii de top pe piață, vedeţi cum mărcile enumerate mai jos au obținut rezultate enorme datorită unei aplicări detaliate a tehnicilor de marketing de influență pe piață.
Citește mai mult »De câte ori v-ați întrebat de ce nu ați obținut jobul pe care l-ați dorit atât de mult și eraţi convinși că interviul cu potențialul dvs. angajator a decurs bine?
Probabil aţi făcut inconștient una dintre cele mai frecvente greșeli întâlnite la interviurile pentru angajare - fie verbal (prin acordarea de răspunsuri prea explicite, insuficiente sau greșite), fie nonverbal (prin alegerea greșită a hainelor, aspectul neglijent, gesticulaţie nervoasă...). Această infografică interesantă vă va ajuta să verificați ce greșeli ați făcut și să aflați cum să nu le mai repetaţi.
Citește mai mult »O situație de criză apare brusc, are un efect de domino și o putere distructivă, cu excepția cazului în care se răspunde rapid și adecvat. De aceea, rolul departamentului de relațiil publice este de a construi o imagine bună și de a menține reputația companiei în „timp de pace” și „de stingere a incendiilor” atunci când apare criza. Într-o situație de criză, este crucial ca strategia de gestionare a crizei să fie decisă de PR-ul de criză și de personalul relațiilor publice, întrucât rezultatul final al crizei va depinde de aceasta - compania se va recupera și își va recăpăta cota de piață și consumatorii sau va fi ultima criză pe care o vor experimenta înainte de a se închide.
Citește mai mult »
Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.