Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
O situație de criză apare brusc, are un efect de domino și o putere distructivă, cu excepția cazului în care se răspunde rapid și adecvat. De aceea, rolul departamentului de relațiil publice este de a construi o imagine bună și de a menține reputația companiei în „timp de pace” și „de stingere a incendiilor” atunci când apare criza. Într-o situație de criză, este crucial ca strategia de gestionare a crizei să fie decisă de PR-ul de criză și de personalul relațiilor publice, întrucât rezultatul final al crizei va depinde de aceasta - compania se va recupera și își va recăpăta cota de piață și consumatorii sau va fi ultima criză pe care o vor experimenta înainte de a se închide.
Citește mai mult »
Un manager de resurse umane este foarte important pentru dezvoltarea fiecărei companii, deoarece angajații reprezintă nucleul fiecărei afaceri și cel mai important capital pe care îl are o organizație. Tocmai din acest motiv, în cadrul fiecărei companii de succes, este important să existe o persoană care să știe în mod corect să direcționeze această resursă și să organizeze angajații, pentru a se realiza cele mai înalte obiective corporative.
Sarcina unui manager HR /de resurse umane (fost membru al personalului) este de a efectua analiza resurselor umane, de a concepe și implementa metode profitabile pentru recrutarea și angajarea personalului, de a crea procese de motivație și de recompensare a angajaților, de a elabora planuri de formare și dezvoltare, de a crea metode pentru creșterea productivității și construirea carierei angajaților.
Citește mai mult »Oamenii care sunt încrezători în ei înșiși și decişi să obţină succesul, au un anumit set de competenţe care, dacă deschideți puțin mai bine ochii, le puteți observa și aplica cu ușurință. Știm cu toții că succesul nu vine de la sine şi nici peste noapte, iar pentru a-l realiza trebuie să investiţi ceva timp și lucru la propria persoană.
Citește mai mult »Managementul este întotdeauna o temă de actualitate pentru conversație, dar dacă am întreba la întâmplare trecătorii de pe stradă dacă știu ce fac managerii de marketing, probabil nu vom primi răspunsul corect.
Citește mai mult »Secolul XXI este un secol al comunicărilor, sau mai bine zis, al comunicării rapide! De la apariția primelor civilizații organizate până în prezent, nu s-au înregistrat niciodată progrese atât de rapide și epocale, așa cum s-a întâmplat la sfârșitul secolului XX și începutul secolului XXI. Trimiterea unui mesaj scris, acum 100 de ani însemna trimiterea prin poștă, în timp ce astăzi, comunicarea de la un capăt la altul al lumii este instantanee și îmbunătățită de multe invenții tehnice și scurtăturile. Același lucru se întâmplă și cu știrile și, prin urmare, şi cu relații publice!
Citește mai mult »În multe privințe, afacerile la nivel mondial pot arăta diferit decât par în orașul dumneavoastră natal. Însă, în fiecare an există un număr tot mai mare de întreprinderi mici și mijlocii care se decid să facă acest pas. Pentru ca acest proces să fie cât mai ușor și mai simplu, este necesar să urmați pașii următori pentru a vă extinde cu succes afacerea pe piața mondială.
Citește mai mult »Vi s-a întâmplat să vă pierdeți în marea sfaturilor de marketing? Sincer, mie da. Indiferent cum o întoarceți, publicitatea, în final, se reduce cumva la analize, statistici și negocieri legate de buget.
Iar marketingul nu trebuie să fie plictisitor, deloc!
Dacă doriți să ieșiți în evidență și să obțineți autoritate în această industrie, vă aducem 4 strategii de marketing fantastice, cu cele mai interesante denumiri, care vă vor ajuta să obțineți un avantaj incomensurabil pe rețelele sociale, și în același timp vi se va face foame pe moment.
Citește mai mult »Fondatorii de noi afaceri fac adesea greșeli asemănătoare, care pot influența asupra eșecului ideii de afacere și viitorul ei drum. Dacă visați la antreprenoriat sau credeți că sunteți un nou Zuckerberg, păstrați aceste câteva sfaturi pe masa dumneavoastră de lucru.
Citește mai mult »Nimeni nu a reușit peste noapte. Deși fiecare succes se bazează pe o idee bună, multă muncă și perseverență, dar și puțin noroc, oamenii de succes au mers pe căi diferite. Astfel, unii dintre miliardarii de azi au ajuns printre stele deja de la 20 de ani, în timp ce alții au fost în conflict cu legea până să ajungă pe calea succesului.
Foarte importante sunt și sfaturile de afaceri pe care aceștia le-au primit de la persoanele importante din viața lor și după care s-au ghidat în carieră.
Citește mai mult »Petreceți prea mult din timpul vostru prețios pe calculator? Dacă răspunsul este da, citiți în acest text ca să aflați despre scurtăturile de pe tastatură care vă accelerează munca pe calculator.
Citește mai mult »Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.