Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK

Cum să transformați hobby-ul dumneavoastră în afacere?

Hobby-ul este ceva unde vă bucurați de timpul dumneavoastră liber și care vă aduce satisfacție. Totuși, cu timpul, anumite hobby-uri se pot transforma și într-o oportunitate pentru o mică afacere. Dacă apare o astfel de oportunitate, folosiți-o, deoarece nu este nimic mai frumos decât ca ceea ce vă place să devină și profesie (probabil că și testarea orientării profesionale va confirma același lucru). Vedeți cum să recunoașteți și să utilizați hobby-ul ca pe o oportunitate de afaceri.

crearea bijuteriilor ca hobby

Citește mai mult »
  • 05.07.2019 14:29
  • Nu sunt comentarii

Cum să obțineți o productivitate mai mare? 4 sfaturi utile pentru rezultate mai bune indiferent cu ce vă ocupați

Indiferent cu ce vă ocupați, probabil cunoașteți sentimentul că sunteți ocupat toată ziua și că nu reușiți să definiți în mod clar rezultatele dumneavoastră. Mai mult, ni se întâmplă tuturor și în viața privată, iar adevăratul motiv pentru o astfel de situație constă în faptul că nu reușim să ne organizăm pentru a obține o productivitate maximă din activitățile noastre.

ceas

Citește mai mult »
  • 04.07.2019 13:15
  • Nu sunt comentarii

Cum a devenit All Stars dintr-o acțiune antreprenorială unul dintre cele mai căutate branduri?

Chiar dacă nu urmăriți trendurile din modă, șansele sunt foarte mici să nu fi avut niciodată în viață o pereche de încălțăminte Converse.

converse

Citește mai mult »
  • 03.07.2019 13:09
  • Nu sunt comentarii

Ce au spus oamenii de succes despre reușită


Ce au spus oamenii de succes despre reușita lor? Citiți despre gândurile lui Ivo Andrić, Richard Brenson, Erich Fromm etc.

Gândurile oamenilor de succes

Citește mai mult »
  • 27.06.2019 13:05
  • Nu sunt comentarii

Cum să creșteți succesul unei mici afaceri

Planificarea succes unei mici afaceri

Cea mai mare provocare cu care se întâlnește deținătorul unei afaceri mici este cum să finalizeze proiectele în termenul prevăzut și în cadrul bugetului. Deseori, în goana ca afacerea să se finalizeze într-un termen nerealist, se neglijează calitatea. De aceea, pentru succesul unei mici afaceri de orice tip, este necesar ca proprietarul să definească corect prioritățile, să identifice provocările și să aibă o imagine clară cu privire la limitele resurselor proprii și maximul lor. Capcanele des întâlnite supraevaluează și subevaluează, în egală măsură, potențialul capacității proprii. Eficiența este cea spre care trebuie să vă îndreptați. Iată câteva propuneri pentru a vă ușura munca.

Citește mai mult »
  • 26.06.2019 13:44
  • Nu sunt comentarii

Cum să fiți gherilă în marketing?

Un mare lanț de magazine cu echipamente sportive, în întreaga sa rețea masivă de magazine, a pus o reclamă pe care scria 40% reducere. Un lanț concurent a pus o reclamă și mai mare, cu 50% reducere. Un magazin mic a pus între reclamele lor un singur cuvânt: INTRARE. Aceasta este gherila de marketing pe scurt.

Ceasurile în campanie de gherilă

Citește mai mult »
  • 25.06.2019 14:08
  • Nu sunt comentarii

Consultant PR independent - adevăruri și concepții greșite

Arik Hanson este director al ACH Communications din Minneapolis, iar pe blogul său a împărtășit impresii despre cum văd oamenii munca sa de consultant PR independent și cum este aceasta de fapt. Pe un ton foarte sincer și ușor amuzant, a descris care sunt părțile bune ale profesiei și care sunt cele proaste.

Experiența consultantului PR

Citește mai mult »
  • 24.06.2019 11:12
  • Nu sunt comentarii

Greşelile pe care le fac managerii PR în situaţiile de criză

Situaţiile de criză sunt momente pe care fiecare companie de succes doreşte să le evite cu orice preţ. Ele afectează prestigiul, reputaţia, dar şi imaginea pe care compania o creează în public.

Manager PR în situație de criză

Citește mai mult »
  • 06.06.2019 15:22
  • Nu sunt comentarii

Vânzarea prăjiturilor - se poate dezvolta o afacere de succes?

Uneori, pentru o afacere de succes este suficient să aveţi o idee bună. Această idee nu trebuie să fie spectaculoasă şi să implice investiţii mari, însă trebuie să fie durabilă şi, ca atare, să se dezvolte pas cu pas.

Cum poți reuși într-o afacere cu prăjituri

Citește mai mult »
  • 05.06.2019 13:28
  • Nu sunt comentarii

Principiile afacerii care nu se demodează (partea întâi)

Actorii de film comunică

Chiar dacă trăim în epoca digitală (epoca modificărilor tehnologice rapide şi a banilor digitali precum bitcoin), unele abilități şi principiile afacerii nu vor fi niciodată passé. Principiile de bază ale afacerilor au fost formulate cu mult înainte de era digitală. Abilităţile care le însoțesc niciodată nu vor fi depășite. Iată câteva de bază:

Citește mai mult »
  • 23.05.2019 11:54
  • Nu sunt comentarii

5/9