Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Chiar dacă nu urmăriți trendurile din modă, șansele sunt foarte mici să nu fi avut niciodată în viață o pereche de încălțăminte Converse.
Citește mai mult »
Ce au spus oamenii de succes despre reușita lor? Citiți despre gândurile lui Ivo Andrić, Richard Brenson, Erich Fromm etc.
Cea mai mare provocare cu care se întâlnește deținătorul unei afaceri mici este cum să finalizeze proiectele în termenul prevăzut și în cadrul bugetului. Deseori, în goana ca afacerea să se finalizeze într-un termen nerealist, se neglijează calitatea. De aceea, pentru succesul unei mici afaceri de orice tip, este necesar ca proprietarul să definească corect prioritățile, să identifice provocările și să aibă o imagine clară cu privire la limitele resurselor proprii și maximul lor. Capcanele des întâlnite supraevaluează și subevaluează, în egală măsură, potențialul capacității proprii. Eficiența este cea spre care trebuie să vă îndreptați. Iată câteva propuneri pentru a vă ușura munca.
Citește mai mult »Un mare lanț de magazine cu echipamente sportive, în întreaga sa rețea masivă de magazine, a pus o reclamă pe care scria 40% reducere. Un lanț concurent a pus o reclamă și mai mare, cu 50% reducere. Un magazin mic a pus între reclamele lor un singur cuvânt: INTRARE. Aceasta este gherila de marketing pe scurt.
Citește mai mult »Arik Hanson este director al ACH Communications din Minneapolis, iar pe blogul său a împărtășit impresii despre cum văd oamenii munca sa de consultant PR independent și cum este aceasta de fapt. Pe un ton foarte sincer și ușor amuzant, a descris care sunt părțile bune ale profesiei și care sunt cele proaste.
Citește mai mult »Situaţiile de criză sunt momente pe care fiecare companie de succes doreşte să le evite cu orice preţ. Ele afectează prestigiul, reputaţia, dar şi imaginea pe care compania o creează în public.
Citește mai mult »Uneori, pentru o afacere de succes este suficient să aveţi o idee bună. Această idee nu trebuie să fie spectaculoasă şi să implice investiţii mari, însă trebuie să fie durabilă şi, ca atare, să se dezvolte pas cu pas.
Citește mai mult »Chiar dacă trăim în epoca digitală (epoca modificărilor tehnologice rapide şi a banilor digitali precum bitcoin), unele abilități şi principiile afacerii nu vor fi niciodată passé. Principiile de bază ale afacerilor au fost formulate cu mult înainte de era digitală. Abilităţile care le însoțesc niciodată nu vor fi depășite. Iată câteva de bază:
Citește mai mult »La cum stau lucrurile în prezent, nu există spaţiu pentru improvizație. Fiecare șansă trebuie folosită. Fiecare interviu pentru un loc de muncă la care sunteţi chemați trebuie luat în serios. Eliminați greşelile de începător, respectând aceste reguli:
Citește mai mult »Anumite abilităţi de afaceri există de când lumea. Era digitală nu le-a schimbat, doar le-a îmbunătăţit. Tehnologiile informaţiei sunt foarte utile celor care le dețin, dar şi fără ajutorul lor, aceste abilități, dacă le dețineți, contează foarte mult.
Citește mai mult »Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.