Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Cu noile modele economice, vin şi modalităţi noi de afaceri. Prezicerea viitorului este întotdeauna un joc de noroc, dar unele schimbări în practicile de afaceri sunt deja evidente astăzi. Iată câteva dintre cele mai mari pe care ar trebui să le adoptaţi și practicaţi.
Pe măsură ce biroul, în sens tradițional, devine învechit, mediul privat devine un standard nou. Lumea virtuală a adus oportunități inovatoare pentru colaborări inovatoare, fără constrângeri geografice.
Multe grupuri antreprenoriale și persoane fizice consideră rețelele sociale ca fiind cel mai bun și mai eficient mediu pentru achiziționarea și menținerea contactelor de afaceri, testarea și promovarea produselor noi pe piață, întreprinderea de inițiative de afaceri noi.
Prin integrarea firmei în ecosistemele de afaceri, produsele sau serviciile complexe capătă calitate. Fuziunea crescândă a companiilor de media, tehnologie și telecomunicații ilustrează cel mai bine acest fenomen.
Acest model de afaceri reflectă cel mai mult managementul, deoarece ecosistemele de afaceri diferă semnificativ în ceea ce privește managementul față de politicile tradiționale verticale ierarhice. Fiecare organizație din ecosistem este conștientă de „imaginea mai mare”. Această abordare îmbunătățește acțiunea colectivă și schimbul reciproc de idei pentru progresul general. Fiecare individ participă la luarea deciziilor.
Modelul economic revine încet, dar sigur, la om și la calităţile lui. S-a dovedit că automatizarea nu poate înlocui complet omul, așa cum a fost opinia generală. În viitor, afacerile vor trata munca ca o completare a vieții, şi nu invers.
Ideea de muncă ca activitate continuă înlocuiește reducerea orelor de lucru și creșterea responsabilității individului în lanț este complet depăşită. Calitatea preia primordialitatea asupra cantității, iar buna organizare și outsoursing-ul produc mai mult timp liber.
Tot mai mulți antreprenori își desfășoară afacerile în întregime peste graniță, prin intermediul telefoanelor mobile și laptopurilor. Tot mai multe persoane se angajează ca programator freelance, grafician, asistent virtual și altele. Astăzi este posibil să fii un antreprenor de succes, fără a ieși din camera de hotel. Afacerea poate fi condusă de oriunde în lume şi, de asemenea, ca o abilitate, se poate studia la distanță.
Până nu demult, modul de neconceput de a recruta asociați și angajați preia încet primatul. Este vorba de outsoursing-ul din rândul străinilor/oamenilor necunoscuţi din întreaga lume. În esență, acest model este un adevărat teren demonstrativ pentru schimbul de idei și inovații în afaceri care depășesc graniţele geografice sau oricare alte limite.
Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.
Comentariu