Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
În mare măsură, a crea un plan de afaceri este ca o listă de cumpărături - trebuie să includă lucrurile care vă plac, dar și alimentele de care aveți nevoie. Pentru diferite afaceri sunt valabile diferite reguli, dar, indiferent cu ce vă ocupaţi, aceste 5 moduri vă vor îndruma spre planul de afaceri și cum să creați un astfel de plan.
Ce este o analiză SWOT? Ea sortează deciziile dumneavoastră în 4 categorii: punctele tari, punctele slabe, oportunitățile și amenințările. Cu această tehnică de management strategic, se observă alegerile strategice care adună la un loc punctele forte și punctele slabe ale companiilor cu oportunitățile și amenințările din mediul extern. Când a fost concepută această metodă, Albert Humphrey de la Universitatea Stanford, a utilizat cele mai puternice 500 de companii din lume (Fortune 500).
Un exemplu simplu de analiză SWOT:
Este greu să se realizeze o analiză SWOT fără să vă gândiţi la modul în care puteți profita de punctele forte, să trataţi punctele slabe, să profitați de oportunităţi și să evitaţi amenințările. Dar, atunci când se realizează în mod corect, analiza SWOT, de obicei, duce spre o strategie simplă, dar foarte eficientă.
Realizaţi acest lucru cu cel puțin câteva luni înainte de lansarea unui produs sau serviciu. Descompuneţi planul în unități mai mici, prețul mediu pe articol, vânzările, prețurile medii ale produselor și costurile. Matematica este simplă:
Vânzări = unităţi x venit.
Trebuie să rezumați imaginea în doar câteva rânduri. Declarația privind misiunea se referă la ceea ce înseamnă afacerea dumneavoastră pentru potențialul client, angajat sau proprietar. Declarația privind viziunea trebuie să conțină răspunsul la întrebarea unde vă vedeți afacerea peste 3 ani. Toate acestea ar trebui să fie exprimate cu puţine cuvinte și să aibă sens. Dacă veţi reuși, imediat va fi mai clar cum să realizați ceea ce vă doriți, respectiv o viziune definită a companiei.
În timp ce lucrați la aceste formulări, testaţi-vă potențialul cu întrebări. Acest lucru descrie afacerea mea într-un mod care va învinge concurenţa? Ar putea un potențial client să-mi recunoască nișa din text? Ar putea să-mi descrie un client afacerea mea în acest fel unui alt client?
Imaginați-vă clientul ideal și spuneți-i o poveste despre modul în care un client definește o problemă sau o dorință, caută un răspuns și vă găsește pe dumneavoastră. Lăsaţi ca povestea să conțină o explicație a problemei și a modului în care afacerea dumneavoastră a ajutat la soluţionarea ei.
Experienţa şi gândirea oamenilor reali nu au un preţ. Realizaţi acest lucru aşa cum trebuie: găsiți oameni pregătiţi să vorbească și daţi-le timp. Asigurați-i că nu vă așteptați să vă favorizeze, ci doar că sunteți interesaţi de purul adevăr.
Fiecare dintre acești pași poate fi cheia pentru dumneavoastră și afacerea dumneavoastră. Toţi vă pot ajuta, indiferent cu ce vă ocupaţi.
Crearea unui plan de afaceri este o abilitate pe care fiecare antreprenor trebuie să o dezvolte. Precum toate abilitățile, şi aceasta se atinge prin practică. La BusinessAcademy, în cadrul tuturor departamentelor, pe parcursul școlarizării, paralel cu celelalte sarcini, se lucrează la dezvoltarea ideii dumneavoastră autentică de afaceri și la elaborarea unui plan pentru realizarea acesteia. Astfel, nu numai că asimilați tehnicile de a crea un plan de afaceri, ci la terminarea şcolarizării sunteți pregătiţi să intraţi în afaceri - cu cunoștințele necesare, certificatul relevant, idei bune și planul finalizat. Abilitatea de creare a unui plan de afaceri se poate aplica în afacerea dumneavoastră, dar în calitate de profesionist, veți avea posibilitatea să creați planuri de afaceri şi pentru alți antreprenori și companii.
Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.
Comentariu