Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Uneori, pentru o afacere de succes este suficient să aveţi o idee bună. Această idee nu trebuie să fie spectaculoasă şi să implice investiţii mari, însă trebuie să fie durabilă şi, ca atare, să se dezvolte pas cu pas.
Chiar dacă trăim în epoca digitală (epoca modificărilor tehnologice rapide şi a banilor digitali precum bitcoin), unele abilități şi principiile afacerii nu vor fi niciodată passé. Principiile de bază ale afacerilor au fost formulate cu mult înainte de era digitală. Abilităţile care le însoțesc niciodată nu vor fi depășite. Iată câteva de bază:
Citește mai mult »La cum stau lucrurile în prezent, nu există spaţiu pentru improvizație. Fiecare șansă trebuie folosită. Fiecare interviu pentru un loc de muncă la care sunteţi chemați trebuie luat în serios. Eliminați greşelile de începător, respectând aceste reguli:
Citește mai mult »Anumite abilităţi de afaceri există de când lumea. Era digitală nu le-a schimbat, doar le-a îmbunătăţit. Tehnologiile informaţiei sunt foarte utile celor care le dețin, dar şi fără ajutorul lor, aceste abilități, dacă le dețineți, contează foarte mult.
Citește mai mult »Experții de top din lumea afacerilor sunt de acord că liderii de succes trebuie să deţină abilităţi care să asigure succesul tuturor angajaților.
Experiența și profesionalismul reprezintă cu siguranță o necesitate, dar asta nu este totul. Înainte să deveniţi un lider, cel mai important este să lucrați la dezvoltarea personală, căci în momentul în care deveniți lider, responsabilitățile dvs. cresc, iar obiectivul devine progresul întregii echipe.
Educaţia online s-a dovedit a fi o opţiune durabilă şi tot mai populară pentru persoanele de toate vârstele şi profesiile, care doresc să se perfecţioneze formal sau informal. Numărul avantajelor faţă de metoda tradiţională de studiu este mult mai mare. Iată câteva dintre cele mai evidente:
Citește mai mult »Oricine se gândeşte cum să-şi lanseze propria afacere și la lucruri care nu ar trebui ignorate. Există multe variabile, de la tipul de afacere până la locaţie, aşadar, nu există o listă universală. Totuşi, indiferent de domeniul de activitate, există câteva elemente pe care trebuie să le luaţi în considerare.
Doar după ce aţi analizat punctele tari şi punctele slabe şi aţi făcut un bun plan de afaceri, sunteţi gata de acţiune. Acum, pentru lansarea noii afaceri trebuie să mai treceţi doar peste câteva etape.
Citește mai mult »În medie, un utilizator petrece câteva ore pe săptămână pe reţelele de socializare. Cea mai mare parte a timpului şi-o petrec apreciind (like) şi distribuind (share) fotografii, statusuri sau linkuri interesante, precum şi discutând cu prietenii. Prin urmare, reţelele de socializare sunt, în general, considerate un loc ideal pentru „uciderea" plictiselii. Totuşi, experţii în PR nu sunt de acord cu acest lucru.
Potrivit statisticilor oficiale, 50% din companiile mici eșuează înainte de a-şi sărbători cea de-a cincea aniversare. Un mediu de afaceri nesigur nu este doar o caracteristică a țărilor care se află dincolo de frontierele UE; în anul 2011, în Belgia au dat faliment în jur 10.000 de companii. În România, doar trei procente dintre antreprenori au curajul să reinvestească după eșecul afacerilor. Totuşi, există modalități prin care banii, efortul, cunoștințele, energia şi timpul investit pot deveni profitabile. La fel ca şi într-o cursă, aveți nevoie de un start bun. Ce este ceea ce nu știau oamenii când investiția lor s-a dovedit a fi una greșită?
Citește mai mult »Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.