Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Conferințele TED (Technology Entertainment and Design) sunt organizate în întreaga lume şi sunt concepute ca o serie de discursuri pe teme sociale, științifice, uneori chiar şi pe teme din viața zi cu zi, extrem de interesante. Sloganul recunoscut al conferințelor TED este „Ideas worth spreading” (Idei care merită să fie răspândite). Ideea este că discursurile sunt scurte şi eficiente - în general, acestea durând 3, 6, 9 sau 18 minute.
Fiecare discurs TED cu siguranță vă va impresiona şi vă va oferi o doză neașteptată de energie pozitivă. Vă va face să analizați întrebările pe care vi le-a adresat vorbitorul, carismatic şi original, pentru a lua în considerare problema care a fost prezentată. La conferințele TED puteţi auzi idei care nici nu v-au venit în minte, diferite abordări în observarea fenomenelor, explicații pe care nu le-aţi primit până acum. Fiecare vorbitor are propriul stil şi niciun discurs nu este similar. În orice caz, suntem siguri că niciun discurs TED nu vă va lăsa indiferenți.
A fi antreprenor înseamnă a lua decizii dificile în fiecare zi. Totuşi, oportunitățile bune adesea sunt rezultatul deciziilor bune. Pentru dezvoltarea oricărei afaceri, este foarte important să ştiţi să recunoașteți oportunitățile. Dacă vreţi să deveniți antreprenor, în viață va trebui să luați un număr mare de decizii. Multe vor avea un impact relativ mic asupra succesului afacerii voastre. Altele vor avea un efect extraordinar şi vor fi factorul-cheie pentru succesul sau eșecul final.
Vă prezentăm cinci decizii cu care trebuie să se confrunte fiecare antreprenor dacă dorește dezvoltare continuă în afaceri.
Citește mai mult »De multe ori auzim de la părinții sau bunicii noștri că în trecut era suficient să înveți bine şi să fii dedicat pentru a putea să obții tot ceea ce vrei datorită cunoștințelor dobândite şi muncii depuse. Dar amintirile timpurilor trecute nu ne vor duce nicăieri. Este adevărat că astăzi nu este suficient să fii bun în ceea ce faci şi să fii sârguincios la școală. Simplul motiv pentru asta este faptul că există mult mai mulți oameni buni şi harnici. Dacă nu îi faceţi pe oameni conștienți de existența voastră, nimeni nu va încerca să vă găsească şi să vă dea „o șansă”.
Cum au ajuns unii oameni să aibă succes? Ce trebuie să faceți pentru a avea și dumneavoastră succes?
Sunteți conștienți de faptul că multe companii, imediat după înființare, au dat faliment. Acest lucru nu trebuie să vă deranjeze în start-up. Greşelile fatale pot fi evitate. Nu uitați de proverbul care spune că succesul este o călătorie și uitaţi de următoarele prejudecăți:
Citește mai mult »Greşelile sunt o parte componentă a fiecărei afaceri. Oamenii de afaceri de succes iau în fiecare zi un număr mare de decizii, astfel că este complet absurd să ne așteptăm ca aceste decizii de afaceri să fie întotdeauna corecte.
Totuşi, atunci când vine vorba despre cei mai de succes dintre aceştia, şi cea mai mică greşeală poate avea consecințe incredibile și poate deveni parte din istoria afacerii. Exact acest lucru s-a întâmplat oamenilor de afaceri din următoarele cinci poveşti. Ei vor fi întotdeauna amintiți ca cei care au luat cele mai grave (sau cel puțin cele mai scumpe) decizii de afaceri cândva.
Și credeați că doar serviciul dumneavoastră este stresant.
În mare măsură, a crea un plan de afaceri este ca o listă de cumpărături - trebuie să includă lucrurile care vă plac, dar și alimentele de care aveți nevoie. Pentru diferite afaceri sunt valabile diferite reguli, dar, indiferent cu ce vă ocupaţi, aceste 5 moduri vă vor îndruma spre planul de afaceri și cum să creați un astfel de plan.
Elliott Bisnow, fondatorul conferințelor Summit Series, neoficial, cea mai tânără persoană în prezent care şi-a extins relațiile, spune că fiecare dintre noi este de fapt media a cinci persoane cu care petrece cel mai mult timp. În opinia sa, cheia succesului constă în mediul influent și interesant și stabilirea propriei conexiuni.
Probabil că deja ați auzit despre bitcoin, software-ul deschis sau criptomoneda digitală a cărei valoare poate fi transferată numai în spațiul virtual. Prețul și valoarea invenției unui programator anonim sau a unui grup de programatori sub pseudonimul Satoshi Nakamoto este deosebit de interesant, chiar revoluționar, dacă se ia în considerare faptul că bitcoinul nu este deosebit de interesant din punct de vedere al sistemelor bancare centrale.
În plus, dezvoltarea sa este axată pe anonimitate, autonomie, descentralizare și independență față de guvernele lumii, bănci, corupție și chiar de sistemele ideologice. Ceea ce ne atrage atenția în mod special este faptul că valoarea evidentă a criptomonedei nu este în aspectul financiar. Este revoluţionar şi inovativ, prin urmare, cea mai mare valoare a banilor digitali se ascunde în primul rând în sistemul său de tranzacții.
„Nu suport managerii.”
Spune unul dintre eroii romanului “Hanno tutti ragione” (Toată lumea are dreptate) al faimosului regizor Italian Paolo Sorrentino, care a avut în viaţă, probabil experienţă cu un şef rău, poate similar ca şi eroii filmului „Horrible bosses”.
Un mare studiu realizat despre manageri ne aduce descoperiri interesante: managerii răi sunt motivul din cauza căruia angajaţii părăsesc companiile. Şi nu numai: cuvintele care le vin în minte cel mai des angajaţilor atunci când se gândesc la managerii răi sunt: egoismul, needucaţia, vanitate, aroganţa şi lenea.
Citește mai mult »Când vine vorba despre situaţia economică globală de astăzi, aceasta impune o obligaţie atât în marile companii, cât şi în cele care aspiră la acest statut:
Căutarea constantă de strategii inovative şi de noi proceduri manageriale pentru a produce valori şi a învinge concurenţa.
Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.