Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK

10 greșeli în gândirea antreprenorului de startup

Greșelile antreprenorului

Cum au ajuns unii oameni să aibă succes? Ce trebuie să faceți pentru a avea și dumneavoastră succes?

Sunteți conștienți de faptul că multe companii, imediat după înființare, au dat faliment. Acest lucru nu trebuie să vă deranjeze în start-up. Greşelile fatale pot fi evitate. Nu uitați de proverbul care spune că succesul este o călătorie și uitaţi de următoarele prejudecăți:

Citește mai mult »
  • 15.04.2019 10:24
  • Nu sunt comentarii

Cele mai grave 5 decizii de afaceri

Greşelile sunt o parte componentă a fiecărei afaceri. Oamenii de afaceri de succes iau în fiecare zi un număr mare de decizii, astfel că este complet absurd să ne așteptăm ca aceste decizii de afaceri să fie întotdeauna corecte.

Totuşi, atunci când vine vorba despre cei mai de succes dintre aceştia, şi cea mai mică greşeală poate avea consecințe incredibile și poate deveni parte din istoria afacerii. Exact acest lucru s-a întâmplat oamenilor de afaceri din următoarele cinci poveşti. Ei vor fi întotdeauna amintiți ca cei care au luat cele mai grave (sau cel puțin cele mai scumpe) decizii de afaceri cândva.

Și credeați că doar serviciul dumneavoastră este stresant.

Decizie de afaceri

Citește mai mult »
  • 12.04.2019 15:36
  • Nu sunt comentarii

5 moduri de a crea un plan de afaceri

În mare măsură, a crea un plan de afaceri este ca o listă de cumpărături - trebuie să includă lucrurile care vă plac, dar și alimentele de care aveți nevoie. Pentru diferite afaceri sunt valabile diferite reguli, dar, indiferent cu ce vă ocupaţi, aceste 5 moduri vă vor îndruma spre planul de afaceri și cum să creați un astfel de plan.

Planuri pentru domeniile de afaceri

Citește mai mult »
  • 11.04.2019 11:50
  • Nu sunt comentarii

5 motive bune pentru stabilirea unei conexiuni

Stabilirea legăturii cu oamenii este o activitate importantăElliott Bisnow, fondatorul conferințelor Summit Series, neoficial, cea mai tânără persoană în prezent care şi-a extins relațiile, spune că fiecare dintre noi este de fapt media a cinci persoane cu care petrece cel mai mult timp. În opinia sa, cheia succesului constă în mediul influent și interesant și stabilirea propriei conexiuni.

Citește mai mult »
  • 11.04.2019 09:47
  • Nu sunt comentarii

Bitcoin – prețul criptomonedei şi valoarea sa astăzi

Probabil că deja ați auzit despre bitcoin, software-ul deschis sau criptomoneda digitală a cărei valoare poate fi transferată numai în spațiul virtual. Prețul și valoarea invenției unui programator anonim sau a unui grup de programatori sub pseudonimul Satoshi Nakamoto este deosebit de interesant, chiar revoluționar, dacă se ia în considerare faptul că bitcoinul nu este deosebit de interesant din punct de vedere al sistemelor bancare centrale.

În plus, dezvoltarea sa este axată pe anonimitate, autonomie, descentralizare și independență față de guvernele lumii, bănci, corupție și chiar de sistemele ideologice. Ceea ce ne atrage atenția în mod special este faptul că valoarea evidentă a criptomonedei nu este în aspectul financiar. Este revoluţionar şi inovativ, prin urmare, cea mai mare valoare a banilor digitali se ascunde în primul rând în sistemul său de tranzacții.

Moneda recunoscută în anumite ţări

Citește mai mult »
  • 29.03.2019 15:25
  • Nu sunt comentarii

De ce îşi urăsc angajaţii şefii? Rezultatele studiilor: 4 lucruri pe care le practică managerii răi şi cum să le faceţi faţă

oameni de afaceri„Nu suport managerii.”

Spune unul dintre eroii romanului “Hanno tutti ragione” (Toată lumea are dreptate) al faimosului regizor Italian Paolo Sorrentino, care a avut în viaţă, probabil experienţă cu un şef rău, poate similar ca şi eroii filmului „Horrible bosses”.

Un mare studiu realizat despre manageri ne aduce descoperiri interesante: managerii răi sunt motivul din cauza căruia angajaţii părăsesc companiile. Şi nu numai: cuvintele care le vin în minte cel mai des angajaţilor atunci când se gândesc la managerii răi sunt: egoismul, needucaţia, vanitate, aroganţa şi lenea.

Citește mai mult »
  • 03.01.2019 15:56
  • Nu sunt comentarii

De ce este arta crucială pentru afacerile secolului?

Când vine vorba despre situaţia economică globală de astăzi, aceasta impune o obligaţie atât în marile companii, cât şi în cele care aspiră la acest statut:

Căutarea constantă de strategii inovative şi de noi proceduri manageriale pentru a produce valori şi a învinge concurenţa.

art

Citește mai mult »
  • 19.06.2018 11:32
  • Nu sunt comentarii

Cum să oferiți cumpărătorilor experiența personalizată dorită

"Cumpărătorii se așteaptă ca brandurile să-i recunoască, indiferent dacă au cumpărat online sau într-un magazin obișnuit. "
Peter Reinhardt, CEO și confondatorul Segment

Astăzi, mai mult decât oricând, este adevărată afirmația: Nu există o mărime universală. Asta au înțeles și experții în marketing. Când se gândesc cum să-și prezinte mai bine produsele și să le ofere cumpărătorilor o experiență de neuitat, cuvântul care apare mereu este: experiența PERSONALIZARE.

experiența personalizată

Citește mai mult »
  • 15.01.2018 15:29
  • Nu sunt comentarii

Zece reguli de aur privind investiția la bursă pentru începători

la bursă

În general, ceea ce îi atrage în lumea oamenilor de afaceri pe tinerii dornici de succes, în ce privește bursa și investirea banilor în acțiuni, sunt banii rapizi și un câștig ușor. Însă, există multe frâne și curbe pe care, dacă nu reușiți să le evitați, participarea voastră la bursă poate fi foarte scurtă. 

Citește mai mult »
  • 26.06.2017 11:37
  • Nu sunt comentarii

7 lucruri pe care trebuie să le spuneți la un interviu de angajare

interviu de angajare

Ați găsit un anunț atractiv pentru un job în domeniu. V-ați făcut CV-ul, ați scris o scrisoare de motivație și v-ați înscris. După câteva zile a urmat invitația la un interviu cu angajatorul. Ați mers la discuție și ați povestit totul despre dvs. Însă, la sfârșit ați fost informat că jobul a fost obținut de către altcineva.

De câte ori vi s-a întâmplat acest lucru?

Interviul de angajare este principalul pas și unul dintre cele mai grele în găsirea unui job. În timpul interviului vreți să evidențiați cât mai multe avantaje ca să-l uimiți pe angajator, însă pentru așa ceva aveți nevoie de o strategie bună pe care să o pregătiți în avans.

Citește mai mult »
  • 26.05.2017 10:19
  • Nu sunt comentarii

7/9