Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Ați găsit un anunț atractiv pentru un job în domeniu. V-ați făcut CV-ul, ați scris o scrisoare de motivație și v-ați înscris. După câteva zile a urmat invitația la un interviu cu angajatorul. Ați mers la discuție și ați povestit totul despre dvs. Însă, la sfârșit ați fost informat că jobul a fost obținut de către altcineva.
De câte ori vi s-a întâmplat acest lucru?
Interviul de angajare este principalul pas și unul dintre cele mai grele în găsirea unui job. În timpul interviului vreți să evidențiați cât mai multe avantaje ca să-l uimiți pe angajator, însă pentru așa ceva aveți nevoie de o strategie bună pe care să o pregătiți în avans.
Unul dintre modurile de a vă pregăti este să asimilați fraze simple, dar puternice și să le pregătiți la următoarea discuție pentru job. Iată care sunt cele 7 lucruri care vă vor aduce un plus la fiecare angajator:
Arătați angajatorului că știți cu ce se ocupă compania sa; acesta va fi un indicator că sunteți într-adevăr interesat să obțineți acest job, și că nu sunteți aici să vă pierdeți timpul propriu și al lui. Faceți-vă tema de casă înainte de a veni la interviu și vizitați site-ul companiei ca să vă familiarizați cu produsele și serviciile oferite și consultați știrile actuale despre activitățile companiei. Arătați că știți totul despre cel mai nou produs pe care compania l-a lansat pe piață și fiți sigur că acesta va fi un mare plus pentru voi.
Condițiile de muncă sunt în permanentă schimbare. Angajatorii caută candidați deschiși la schimbări, care se adaptează ușor la situații noi și cu bune obiceiuri de muncă. Pentru că trăim în secolul vitezei, angajații trebuie să fie multitasking.
Faptul că vă adaptați ușor la diferite situații îi spune angajatorului că sunteți pregătit să faceți orice ca munca să fie efectuată la timp. Uneori asta poate să presupună și munca peste program sau responsabilități care nu corespund descrierii jobului vostru. Arătați angajatorului că știți să gestionați orice situație neprevăzută care poate să apară.
Angajatorii caută candidați care radiază de optimism, atitudine pozitivă și care spun „pot totul”. Comportamentul este contagios și influențează direct moralul companiei. Eliberați optimistul din voi să strălucească în timpul interviului. Cu siguranță ați auzit expresia: „Vorba dulce mult aduce”. Știind acest lucru din copilărie, aveți grijă să aveți întotdeauna numai cuvinte de laudă despre foștii angajatori. Comentariile negative și constatările sarcastice despre foștii angajatori și colegi nu vor fi pe placul nimănui. Dacă vorbiți rău despre firma unde ați lucrat, acesta poate fi un semn că mâine veți spune la fel și despre ei.
Aceasta este șansa voastră de a străluci. Evidențiați toate experiențele precedente care sunt direct legate de poziția la care aplicați. De exemplu, dacă este vorba de poziția de manager, enumerați toate situațiile în care ați fost responsabil cu coordonarea, leadership-ul și motivarea celorlalți angajați. Împărtășiti cu angajatorul ce tehnici aplicați și cum obțineți productivitate, puteți menționa seminarele și cursurile pe care le-ați frecventat și care v-au ajutat la obținerea acestei experiențe.
Vă aduceți aminte când ați fost la școală primară și când v-a întrebat învățătoarea dacă știți să lucrați în echipă cu alții? Trebuie să vă spunem că un mediu de lucru nu este deloc diferit. Companiile caută angajați care sunt cooperanți și care se vor înțelege bine cu alți angajați. Totuși, activitățile în echipă sunt baza muncii pentru fiecare companie, iar dacă sunteți unul dintre cei productivi și fără nevoie de monitorizare frecventă din partea team leader-ului, iar pe lângă asta colaborați bine cu alții, veți fi alegerea perfectă pentru angajatorul vostru.
Angajatorilor le plac candidații care vor să-și îmbunătățească cunoștințele ca să fie cei mai calificați pentru această poziție. Dacă evidențiați că vreți să, este mai mare probabilitatea ca angajatorul să vă vadă ca un mijloc, nu ca o obligație. Veți deveni un model de la care alți angajați pot învăța.
Acesta este un mod subtil de a-i arăta angajatorului vostru că vreți ce este mai bun și că plănuiți să rămâneți pe termen lung, deci nu azi aici, mâine cine știe unde.
Angajatorii cunosc regula: un angajat motivat este un angajat productiv. Discutați cu ei despre felul în care o motivație bună v-a ajutat să vă îndepliniți toate sarcinile. Dacă la efectuarea sarcinilor sunteți atenți la detalii, evidențiați asta. Compania nu se va uita niciodată negativ la oamenii pe care se poate baza întotdeauna.
Desigur, interviul de angajare nu va conta foarte mult dacă nu aveți cunoștințele necesare și abilitățile pentru poziția pentru care ați concurat. De aceea, este necesar să vă perfecționați în permanență.
Cu școlarizarea la BusinessAcademy, în mai puțin de un de zile puteți obține cunoștințe avansate pentru joburi în cele mai bine plătite domenii de afaceri. Veți avea ocazia de a obține unele dintre certificatele recunoscute pe plan mondial, așadar, Cambridge, HRC, CMI și altele vă vor distinge față de concurență, indiferent de locul unde se află angajatorul vostru.
În cadrul BusinessAcademy există și un Centru pentru dezvoltarea carierei. El vă asigură intrarea în contact cu cei mai buni angajatori, îmbunătățirea CV-ului și autoperfecționarea. Serviciile Centrului sunt gratuite pentru cursanți, iar acestea includ resurse, programe speciale, seminare și consiliere individuală pe tema dezvoltării carierei, precum și asistența în asigurarea practicii de specialitate și angajare. Pe scurt, tot ce vă trebuie ca să obțineți un job așa cum meritați.
Înscrierea la preț redus este în curs. Aflați cum să vă începeți perfecționarea.
Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.
Comentariu