Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Ați găsit un anunț atractiv pentru un job în domeniu. V-ați făcut CV-ul, ați scris o scrisoare de motivație și v-ați înscris. După câteva zile a urmat invitația la un interviu cu angajatorul. Ați mers la discuție și ați povestit totul despre dvs. Însă, la sfârșit ați fost informat că jobul a fost obținut de către altcineva.
De câte ori vi s-a întâmplat acest lucru?
Interviul de angajare este principalul pas și unul dintre cele mai grele în găsirea unui job. În timpul interviului vreți să evidențiați cât mai multe avantaje ca să-l uimiți pe angajator, însă pentru așa ceva aveți nevoie de o strategie bună pe care să o pregătiți în avans.
Aţi pornit propria afacere şi acum vreţi să audă de ea cât mai mulţi oameni şi să vadă ce aveți de oferit. Desigur, sunteţi conştienţi de faptul că nu veţi reuşi fără un marketing bun, deoarece nimeni nu va fi interesat de un produs sau serviciu de care nu a auzit niciodată.
Promovarea eficientă este o condiţie esenţială pentru dezvoltarea unei afaceri profitabile şi de succes. Promovarea eficientă este aproape la fel de importantă ca şi calitatea produsului/serviciului pe care îl oferiţi.
Citește mai mult »Tot mai multe persoane își încep o afacere ca să aibă un câștig mai mare, susținuți de prieteni, familie, colegi, stat. Dar, știți că există și copii care au avansat atât de mult în antreprenoriat încât nu mai au nevoie de-a lungul vieții de niciun venit suplimentar?
Photo: Printscreen/Youtube
În timp ce sunteţi într-un centru comercial sau vă plimbaţi pe stradă înconjuraţi de magazine de îmbrăcăminte şi încălţăminte, brutării, farmacii şi bijuterii, sunteţi aproape copleşiţi de ispite invizibile, care vă pot face uşor să cheltuiţi. Semne pline de culoare și intermitente, miros de fructe, flori, vanilie şi mâncare gustoasă, ciripit de păsări, sunetul valurilor sau muzică de relaxare… Acestea sunt doar unele dintre capcanele puse exact unde vă aflaţi, şi aceasta cu scopul de a vă face să cheltuiți mai mulţi bani.
Priviţi ce trucuri folosesc cei mai buni dintre cei mai buni pentru a atrage cumpărătorii în magazinul lor, pentru a-i uimi cu un produs şi, desigur – pentru a-şi crește vânzările.
Chiar și 50% dintre companii dau faliment în primii 5 ani, iar eşecurile în afaceri nu ocolesc pe nimeni. Unii au reuşit să treacă peste eșecuri, în timp ce alţii au rămas în istorie doar ca cei mai mari perdanți. Aflaţi despre 5 cele mai mari eşecuri în afaceri şi ce i-a costat bani, imaginea, iar pe unii chiar şi viaţa.
Citește mai mult »De Crăciun şi de Anul Nou toţi oamenii vor să le arate celor apropiaţi dragostea şi atenţia lor şi de aceea este momentul potrivit pentru cadouri. Aceasta este perioada anului pe care o aşteaptă cele mai mari companii din lume, fiind o ocazie de neratat când vine vorba de publicitate.
Atunci intră în scenă reclamele de Anul Nou care sunt, după cum arată numeroase cercetări, cele mai vizibile şi, ceea ce este cel mai important – stimulează oamenii să cumpere mult mai mult. Aceasta se întâmplă deoarece în perioada euforiei sărbătorilor brandurile investesc cel mai mult în publicitate.
În continuare veţi afla ce se ascunde în spatele reclamelor de Anul Nou care nu lasă pe nimeni indiferent şi cum să folosiţi tainele experţilor în marketing pentru a obţine succes.
Planificaţi propria afacere, gândiţi în detaliu fiecare pas în materializarea acesteia, căci nu vreţi să faceți greşeli fatale şi căutaţi cele mai bune opţiuni pentru domeniul dvs. Sau aţi realizat deja toate acestea, dar în continuare nu ştiţi cum trebuie să vă prezentaţi în faţa partenerilor cu care aveţi o colaborare sau planificaţi să aveţi.
La ce trebuie să aveţi grijă în comunicarea cu partenerii de afaceri, chiar dacă sunteţi o companie cu multă experienţă?
Agenţii de presă, persoanele care se ocupă cu comunicarea corporativă şi cu relaţiile cu mass-media – sunt doar unele din titlurile pe care le pot purta managerii de PR.
Deşi se consideră a fi o profesie relativ tânără (abia în ultimele câteva decenii s-a încetățenit termenul „public relations”), este adevărat că rădăcinile PR-ului sunt adânc înfipte în trecut.
Managerii de Resurse umane ajută angajaţii din firmă să se simtă cât mai confortabil în timpul lucrului şi în mediul de la locul de muncă. Ei conduc indivizii ca să se obţină obiective cât mai reuşite şi pentru a păstra elanul de muncă.
4 sfaturi care vă vor ajuta să economisiţi timp pentru ceea ce este într-adevăr important
De câte ori nu vi s-a întâmplat în ultima vreme ca, la diferite întrebări, oamenii din jurul vostru să răspundă cu „nu am timp”? Suntem siguri că de mai multe ori decât v-ar plăcea. Succesul profesional, cu siguranţă, necesită mult sacrificiu, însă, cu o bună planificare şi organizare, aţi fi uimiţi cât timp puteţi să economisiţi zilnic. Şi asta fără consecinţe negative pentru munca dvs.
Iată câteva sfaturi care vă vor ajuta să „prelungiţi” ziua.
Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.