Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK

Cum să creșteți succesul unei mici afaceri

Planificarea succes unei mici afaceri

Cea mai mare provocare cu care se întâlnește deținătorul unei afaceri mici este cum să finalizeze proiectele în termenul prevăzut și în cadrul bugetului. Deseori, în goana ca afacerea să se finalizeze într-un termen nerealist, se neglijează calitatea. De aceea, pentru succesul unei mici afaceri de orice tip, este necesar ca proprietarul să definească corect prioritățile, să identifice provocările și să aibă o imagine clară cu privire la limitele resurselor proprii și maximul lor. Capcanele des întâlnite supraevaluează și subevaluează, în egală măsură, potențialul capacității proprii. Eficiența este cea spre care trebuie să vă îndreptați. Iată câteva propuneri pentru a vă ușura munca.

Focus pe sursa de câștigConcentrați-vă pe sursa actuală de venit 

Proprietarii micilor afaceri au tendința ca, în căutarea de noi clienți și posibilități, să le neglijeze pe cele curente. Încercați să mențineți cu orice preț concentrarea pe activitățile curente, deoarece acestea sunt cele care mențin în viață afacerea dumneavoastră. Ele aduc profitul. Doar când simțiți că țineți totul sub control, treceți la noi provocări.

Identificarea puterii

Identificați punctele forte și lucrați la ele

Utilizați legea lui Pareto, cunoscută și ca regula 80/20, pentru a înțelege care sunt punctele forte ale afacerii dumneavoastră. Acest principiu de business spune că 80% din rezultat se obține în 20% din timpul unui proiect. Pentru a atinge celelalte 20%, trebuie lucrat cel mai mult. Identificați ce reprezintă aceste 20% și întăriți-le. Așa veți ști ce produse sau servicii pot să vă aducă profitul maxim.


Trendurile studiului despre afaceriUrmăriți tendințele și educați-vă din mers

Cu învățarea la distanță sau educația online, ca model complet de educație formală și nonformală, vă puteți educa în timp ce conduceți afacerea. Și tot ceea ce învățați, puteți proba în practică. În acest mod, veți verifica care metode sunt valabile, și care nu. Astfel, învățarea prin platforma DL deschide posibilitatea obținerii unor certificate de prestigiu, care pot ridica, pe termen lung, reputația dumneavoastră printre partenerii actuali și viitori.

Utilizarea noilor tehnologii în afaceriUtilizați noile tehnologii

Dintre toți oamenii de afaceri, proprietarii de mici afaceri trebuie să utilizeze cel mai mult tehnologia disponibilă. Motivul este simplu. Fiecare afacere mică se luptă cu resursele. Cel puțin la început. Trecerea la tehnologia cloud poate fi o idee bună pentru creșterea eficienței.

Cea mai mare cheltuială o reprezintă, desigur, resursele umane. Atribuirea gândită a sarcinilor și urmărirea productivității angajaților dumneavoastră vă ajută să obțineți maximum din minimum. Există o mulțime de instrumente online care vă ajuta la asta. Mulți antreprenori de succes le folosesc. Iar comunicarea cu colaboratorii out-source și cu angajații in-house prin internet scurtează, de asemenea, timpul și reduce costurile.

Setarea priorităților în afaceriStabiliți prioritățile

Înțelegeți importanța sarcinilor la nivel zilnic și clasificați-le în funcție de relevanța lor. Faceți cele mai importante lucruri în acea parte zilei în care sunteți cel mai productiv. Dacă sunteți mai productiv dimineața, amânați gestionarea e-mail-urilor acumulate pentru sfârșitul programului de lucru. Prioritizarea asigură ca cel mai important lucru să se facă în cel mai rapid și mai calitativ mod, ceea ce ușurează, în mare măsură, întreaga săptămână de lucru.

Planificarea la timp prelungește termenele

Ieșiți la capăt cu termenele scurte prin planificare din timp

Stabilirea unui plan fix de activități pentru proiectele dumneavoastră va asigura atât productivitatea, cât ți eficiența. Străduiți-vă ca nimic să nu influențeze termenele precizate. Respectarea planului este perturbată de e-mail-uri și apeluri telefonice. Ca proprietar al unei afaceri mici, veți primi sute de e-mail-uri zilnic. De aceea, este bine să anticipați timpul pentru a răspunde la e-mail-uri și să nu permiteți întreruperea altor activități din cauza e-mail-urilor care sosesc constant. Lăsați-le pentru începutul sau sfârșitul programului de lucru. Dacă aveți o întâlnire telefonică sau o conferință, de asemenea, stabiliți-o pentru momentul prevăzut inițial în program. Și concentrați-vă pe subiectul stabilit. Renunțați la zvonurile goale către care suntem toți înclinați. Doar așa puteți respecta programul.

A știi să spui nuÎnvățați să spuneți - nu

Ca proprietar al unei afaceri mici, veți fi în mod constant asediat de prieteni și de clienți. Întotdeauna va exista cineva care, în căutare de un sfat sau o idee, să bată la ușa dumneavoastră... Indiferent cât de mult sunteți dispuși și doriți să îi ajutați, uneori trebuie să îi respingeți. De aceea, învățați să spuneți nu. Deseori, oamenii presupun că timpul dumneavoastră este la dispoziția lor, iar ca proprietar al unei mici afaceri vă veți da seama că timpul este cea mai valoroasă resursă. De aceea, stabiliți limite care se recunosc ușor, fiindcă așa vă veți proteja. Astfel veți evita multe discuții nesfârșite și neproductive.

  • 26.06.2019 13:44

Comentariu