Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK
Vi s-a întâmplat să vă pierdeți în marea sfaturilor de marketing? Sincer, mie da. Indiferent cum o întoarceți, publicitatea, în final, se reduce cumva la analize, statistici și negocieri legate de buget.
Iar marketingul nu trebuie să fie plictisitor, deloc!
Dacă doriți să ieșiți în evidență și să obțineți autoritate în această industrie, vă aducem 4 strategii de marketing fantastice, cu cele mai interesante denumiri, care vă vor ajuta să obțineți un avantaj incomensurabil pe rețelele sociale, și în același timp vi se va face foame pe moment.
Baza acestei strategii este ca în locul întrecerii cu concurenții, să se găsească o piață nesatisfăcută, în care puteți fi autoritar cu produsele și serviciile dumneavoastră, să vă creați un loc unic de piață, mică oază proprie. Strategia este aplicabilă atât în marketingul clasic, cât și în cel digital.
Există două tipuri de oceane: roșu, care este arhiplin de concurență și luptă constantă, și albastru, care este complet independent și deschis pentru ideile, produsele și serviciile dumneavoastră noi.
Cel mai bun exemplu de implementare a acestei strategii este cazul companiei canadiene, Cirque du Soleil. Industria circului nu a fost niciodată prea profitabilă. Însă, atunci când se adaugă presiuni din partea organizațiilor care luptă pentru drepturile animalelor, pentru antreprenorii care, în orice mod posibil condiționează existența societății, a diverselor alte industrii din sfera divertismentului, nu mai rămâne altceva decât să se declare falimentul. Însă, acest lucru nu s-a întâmplat.
Cirque du Soleil a eliminat complet animalele din numerele lor, iar influența unora dintre antreprenorii principali a fost redusă la minim. Ei au creat o formă complet nouă de spectacol, și prin aceasta și o piață complet nouă. Prin combinația abilităților de muzică, dans și atletism, au reușit să atragă adulții pentru care performanțe de circ au încetat de mult să mai fie interesante.
Marketingul prin rețelele sociale (Social media marketing) este un tip de internet marketing, unde, prin rețelele sociale, se intră în contact cu persoane interesate de produsul sau serviciul dumneavoastră.
Pentru a obține un rezultat fantastic pe rețelele sociale, faceți o plimbare până la cel mai apropiat restaurant fast-food cu mâncare mexicană și postați o imagine cu burrito-ul cumpărat... Pe lângă faptul că probabil veți mânca bine, acest ghemotoc delicios vă va aduce succesul dorit numai dacă campania este strâns legată de industria alimentară. Chiar denumirea strategiei are de-a face cu alimentele, respectiv cu pauza de prânz. Burrito este mâncarea preferată a multora.
În spatele poveștii despre burrito stă ideea ca toate anunțurile dumneavoastră de pe rețelele sociale trebuie postate la un anumit moment, în momentul în care urmăritorii dumneavoastră, fanii și potențialii clienți sunt online.
08:30 – Plecarea la serviciu
12:30 – Pauza de prânz
17:30 – Întoarcerea acasă
22:00 – Navigarea pe net noaptea
Cercetările au arătat că zilele lucrătoare sunt, în general, aceleași când este vorba despre eficiența interacțiunii cu publicul, în timp ce weekendul este perfect pentru postări noi și importante. Chiar 14% din postările de pe Facebook sunt postate în zilele nelucrătoare, ceea ce vă oferă posibilitatea să utilizați acest spațiu mare în mod corect. Motivul este mai mult decât clar: oamenii folosesc rețele sociale când sunt liberi.
Prin combinația principiului burrito și a datelor analitice ale paginii dumneavoastră veți ajunge la un orar optim de a posta pentru campania dumneavoastră de marketing și veți îmbunătăți relații online cu publicul.
Charlene Li și Josh Bernoff și-au prezentat așa-zisa metodă P.O.S.T. prima dată în cartea care poartă titlul Groundswell.
Ei cred că o campanie de marketing de succes pe rețelele sociale se poate realiza într-un mod foarte simplu, dacă vă concentrați pe următoarele patru segmente cu ocazia proiectării strategiei dumneavoastră de marketing:
Desigur, este important să se menționeze că, înainte de stabilirea obiectivelor, trebuie să petreceți ceva timp cercetând și analizând piața. Cineva poate face acest lucru pentru dumneavoastră, pentru un onorariu foarte piperat, sau o puteți face chiar dumneavoastră. Cea mai mare problemă este că oamenii, cel mai adesea, nu știu de unde să înceapă, însă există o soluție adecvată și pentru această problemă. Cel mai simplu mod este, cu ajutorul unor mentori experți și excelenți, să dobândiți cunoștințele necesare pentru proiectarea și conducerea campaniei de marketing, și asta din confortul casei dumneavoastră. Așa e, ați citit bine! Nu sunteți obligat deloc să participați fizic la cursuri dacă nu doriți, datorită platformei de învățare la distanță. În acest mod, veți putea învăța tot ce este necesar, când și unde vreți.
White bread vs. wheat bread este un termen de marketing care a apărut nu demult și care marchează și descrie diferența dintre două tipuri de conținut, respectiv diferența dintre tipurile de postări pe rețelele sociale.
Dacă doriți o campanie de marketing de succes, încercați ca ambele tipuri de conținut să fie reprezentate pe paginile prezentării dumneavoastră online și pe rețelele sociale. Un text bine scris vă poate aduce o conversație bună, de aceea, se merită să faceți puțin efort și să creați un conținut care va fi interesant, dar și potrivit scopului.
Marketingul, ca și lumea rețelelor sociale, se schimbă mai repede ca niciodată. De aceea, este deosebit de important să fim, în permanență, în pas cu cele mai noi tendințe în ceea ce privește postările și animarea potențialilor clienți.
Copyright © BusinessAcademy. Toate drepturile rezervate. Confidenţialitate.
Comentariu